Tuesday, July 11, 2017

Üheksa kuud uus

Seekord ma ei alusta postitust tüüpilise "sa ju alles sündisid" lausega, kui jah, sa ju alles sündisid ja olid väike nagu murumuna. Mis on muuseas vale väide, sest olid maailma tulles suur nagu enamik ühekuuseid lapsi ja paari nädalaga kasvasid emapiimal veelgi kopsakamaks. Beebipildid, mis olid tehtud su 10. elupäeval ei reeda tegelikku vanust - kuigi tore oli see, et magasid sügavalt nagu paljud vastsündinud.

On okei, kui kiitlen lapse iluga? Patta seda just ei anna panna, aga et teaksid, siis kõik, kes sinuga tuttavaks saavad, räägivad milline hurmur sa oled. Ma pole kõige pinnapealsem inimene, aga see on üsna tore vaheldus võrreldes olukorraga, mis oli su õdedega - meie pere kaks kaunist daamet olid beebina puhta kiilakad ja üsna tavapärane oli kuulda, kuidas neid peeti poisteks. Et teaksid, siis mina kui sinu ema, olen üdini helde, mis puudutab kiitmist ja samas tagasihoidlik, mis puudutab välimuse kommenteerimist.

Eks sa vist rohkem Igori moodi ole, sest peale ilu on sulle antud ka sarmi. Kui me viimati koos pisikesse kohalikku toidupoodi sattusime ja oh, üllatust, seal polnud istmega kärusid, läksid müüja le sülle ja seni kuni ma puuvilju valisin, kudrutasite vahvalt koos. Sa oledki selline lahe, elav, jutukas ja julge sell ning ma salamahti hoian hinge kinni, et annad mulle ja Igorile Eestis vaba õhtu, et saaksime kahekesi pulmaaastapäeva tähistada*.

* kas Lõuna-Eestis pakutakse eksklusiivset romantilist õhtusööki?


Hurmur, right!😂💛

Viimane kuu suutsid sa võrevoodis end jalgule ajada ja kuigi su istumine on jätkuvalt kahtlaselt vildakas, siis jalad on see-eest tugevad. Eks neid oskusi tule igapäevaselt ja oled nagu käsn kõike sisse ahmina (seda ka sõna-sõnalt😂). Täna tegid sa roomamise asemel mõned ligutused käputamise suunas. Jällegi, istuma ajasid enda tunduvalt vaevalisemalt!

Me ei ole sulle mänguasju eriti ostnud ja puuduvad igasugused vilede-tulede-laulude mängukad. Nagu elu on näitanud, on parimad mänguasjad need, mis pole mänguasjad. Näiteks püksipaelad, mida võid pooleks tunniks imetlema jääda. Mõned mänguasjad sul siiski on ja need on kõik kasutusel - puidust torn, kus saab värvilisi erineva suurusega rõngaid laduda ja puidust kilpkonn, millel on erineva kujuga augud kuhu klotse pista. Ma olin täiesti üllatunud, kui kiiresti sa ära jagasid, kuhu lähevad rõngad ja klotsid ja sinuga on aina toredam koos aega veeta.

16 päeva pärast ootab meid lennureis ja ei saa just salata, et olen pisut ärevil. Eelkõige põhjusel, kas mu kaks kätt on piisav sinu energia ohjeldamiseks. Lisaks loodan, et lennuki õhkutõus ei aja sind nutma ja loodan, et kaasreisijad on piisavalt lapsesõbralikud. Ütleme nii, et lõunamaa elanike suhtes mul suurt mure pole.😀 Meil on küll lina, aga tahaks muretseda Ergobaby või Tula kandekotti, kuhu sind oleks lihtsam sisse pista. Mul on väike jänes põues meie reisi suhtes, aga samas kaalub see üle pika teekonna autoga ja seda sallin veelgi vähem!

Pean juba enda mälestuseks kirja panema, et sa pudistad ka paari sõna nagu aitäh ja hvala ja tsau ja živijo ning Lasse. Lisaks on tore see, kuidas sind hetkel on võimalik panna poti peale aega veetma, sest vanemate laste najalt tean, et seda rõõmu kauaks ei jätku kui jalad alla saavad. 😃

Ma olen tähele pannud, et sul on üks huvitav eripära - koerad ei tekita sinus üldse mingit vaimustust võrreldes kassidega, kelle järgi oled lausa hull! Kas teie lastel on ka nii?

Peale arbuusi söömist tuleb laualt mahla juua😊




7 Responses to “Üheksa kuud uus”

  1. http://www.oobiku.ee/ näiteks? ei tea, kui foodied te olete:)

    ReplyDelete
  2. haha, täitsa lollakas, ise ma seal käinud pole, aga olin täiesti kindel, et see ööbikuorus :D sooda. raplamaal hoopis, nii et vist ei sobi:) tartus lydia hotelli restoran peaks ka hea olema:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui keegi ütleks Ööbiku, siis mul tekiks ka üks seos Lõuna-Eestiga. :D Aitäh info eest!

      Delete
  3. Tammuri talu.
    Virdik Sangastes. Hõlm Tartus. Pühajärve ja Mr Jakob Otepääl.
    Tartus veel mõni koht.
    Mõni tohkem, mõni vähem romantiline, aga toit on kõigid hea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui toit on hea, siis see on juba suur pluss. Viimane restoranikogemus oli meil nii halb, et tekkis mõte, kas me peame nüüd selle eest maksma ka. :D

      Aitäh, vaatan üle su poolt pakutu.

      Delete
  4. Ma soovitaks Luke mõisa romantilist maitseelamust. Armas ja lihtne. :) http://lukemois.ee/avaleht/
    Edu.
    Ruth (Tartu tagant)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Ruth! Ma piilusin ja nägin, et seal on isegi teatrietendused toimumas (mmmm!) :)

      Delete