Saturday, July 22, 2017

Rändame ajas 15 aastat tagasi

Viis päeva on reisini ja mul on kuum. Tegelikult kõigil on kuum, aga noh, mina tean kõige rohkem rääkida endast. Nõnna kuum on, et olen alates selles hetkest kui silmad avasin, sulanud. Naljatlesin eile sõpradele, et kui kohtasin esimest korda Igorit, siis oli varjus 36 kraadi ligi ja ma pidin piinlikusest praemunaks valguma, sest mööda mu kaela, selga, jalgu nirises vett.😁 Noh, mingi aeg mõistsime siiski, et oleme mõlemad üleni märjad ja siis oli juba ükskõik.

Kodus on rahvas tiba rahutu. Pidevalt käib vilgas liikumine ja toimetamine ja ma olin eriti usin, et suutsin Igori eileõhtuse vetsupoti kaane katki istuda. Valetan. Kaas jäi terveks, aga potist tuli terve tükk välja.😂 Kuna veel, kui mitte nüüd enne külaliste saabumist, teha viimased lammutustööd. 

Eelmine nädal, mil me kuumuse eest toas varjul passisime, hakkasin otsima filme, mis jäid 10-15 aasta tagusesse aega. Aega, mil käisime videolaenutuses kassette koju toomas ja mul on suurepäraselt meeles, et Võru tänava putkast sai 15 krooni eest ühe filmi koju. Võtsid kolm, said neljanda tasuta. Too aeg sai ikka päris palju laenutuse uksi kulutatud ja enamik filme tõin koju puhtalt selle järgi, mida soovitas laenutaja või lugesin karbilt. Ei mingeid Imdb arvustusi ja kõrgeid ootusi.

Mul tuligi natuke notalgia peale ja tõmbasin paar filmi, mis jäid sellesse aega. Öelda mida tahes, aga milleeniumi õudukad olid head. Me käisime isegi kinos iga kord, kui tuli uus "Karje" osa. Olen päris kindel, et nende reiting ulatub vaevalt number kuueni, aga samal ajal oli meie jaoks meelelahutust rohkem kui küll.

Päääris ausalt öeldes, siis hetkel on nii, et meil poleks võimalust vaadata ühtegi noorusaja filmi, kui uuriksime kriitikute antud hinnet. Kõik uuemad filmid saavad minu ja Igori poolt alati väikse ülevaatuse enne kui hakkame üldse alla laadima. 

Too aeg sellist mõnu (no mis mõnu, pigem võiks öelda, et tüütus ja eelarvamuste täitmine) polnud ja vaatasime läbi kõik vähem ja rohkem igavamad filmid. Igatahes selline film nagu "Gothica" on hinnatud Imdb napilt üle viie ja seega tõmbasin linateose puhtalt nostalgilistel põhjuste. Ja kae perre! Hea film! Meeli lahutav film! Võiks isegi öelda, et põnev ja, kuna mul on keskmiselt kehvem mälu, siis polnud absoluutselt meeles, mis seal juhtus. Mina ja Igor vaatasime mõnuga lõpuni ja olime rahul.

Lisaks sai vaadatud veel "Mystic River" ja "21 grammi". Mul oli juba ununenud, kui viimasepeal näitelja on Sean Penn, kelle üks hiilgeaegadest jäi just 2000-aastatesse. Lisaks Halle Berry, kes oli mäletatavasti üks seksikaim naine terve universumi peale.😃

Haha, teate isegi mu vanemal tütrel on üks lemmikfilm, mis on aastast 2004 ja see kannab pealkirja "White Chicks".😂👍💛

Millised on teie lemmikfilmid tollest ajast?




2 Responses to “Rändame ajas 15 aastat tagasi”

  1. Gothica mulle meeldis, The Others oli mõnus. Aga minu lemmikfilmiks vist jääb Love Actually.

    ReplyDelete
    Replies
    1. The Others - jaaa! Esimest korda vaadates olin kuni lõpuni hämmingus ja isegi nüüd vaadates ma pole kindel, kas suudaks üksinda vaadata. :)

      Love Actually on parim jõulufilm!

      Delete