Monday, June 12, 2017

Positiivsed laengud

Täna sai mu päev hoopis uue hoo sisse kui alustuseks lugesin Miiu postitust kõrgelsaduldatud blogijatest ja mul on hea meel, et ta leidis aega seletada põhjuseid, miks just tema ei osale. See oli ilus. See oli ilus ja põhjalik ja mõistetav. Pole mingeid selekteeritud gruppe ja üksteise suunas näpuga näitamist ja, mis seal ikka - tänu Miiule tahan minagi olla parem inimene kui olin eile.

Teine positiivne laeng tuli Sandra Vungi facebooki lehelt, kui leidsin retsepti, mis üle pika aja tekitas mul isu. Viimane nädal on olnud töine ja stressirohke ning iga kord, kui kaasa tuleb koju, näen, kuidas  ta ei suuda lõõgastuda. Mind jällegi ärritab see, kuidas tööandja ei tunne oma piire ja ronib lausa meie voodisse (olen jõudnud isegi ühe ta töökaaslase messengeris blokkida). Jõudes tagasi toitumiseni, siis pean mainima, et Sandra Vungi retseptid on imelised sel põhjusel, et enamik koostiosadest on meil köögikappidest leida ja pole raske korralik söök kokku keerata. Ma teen vabalt vegan toite, kui olen pojaga kahekesi - enamik koostisosasid on ka beebisõbralikud ja toit iseenesest kiirelt valmistatav. 

Tegelikult oli ka nädalavahetus tore ehk, kuidas me planeerisime minna lähedalasuvasse linna, avastasime, et kõik poed on seal suletud ning kimasime kiirteel hoopis Ljubljanasse. Mu armastatuim linn! Sorry, Tartu.. Poiss sai teel pealinna teha uinaku, mis küll ei tähendanud, et tal oli hiljem isu kärus istuda, mis jällegi tähendas, et Igor the donkey olla. Ljubljana oli hästi tore ja romantiline ja loomulikult turistidest pungil. Veidi kurb on seal linnas olla, sest meil ikka närib sees, kui väga armastasime Ljubljanas elada. Lisaks oli mõnus, kui Raeli pere oli Ljubljanas ja ta kohe oskas kampa kokku ajada ja kõigil oli hää.. 

Kes veel ei tea, siis meil on uus titt! Värske ja puha. Ma suutsin ta nädal tagasi metsiku ema käest napsata ja nüüd on lootust, et saame temast kasvatada seltsiva kiisu. Veterinaar ütles, et tegemist on poisiga ning tüdrukute lemmiklauljalt inspireeritult sai ta nime - Kity Purry. Oh, ma teinekord ei mõista, miks krahman endale kohustusi, aga vist ei oska teisiti. Olen üks nendest, kel ei tohi liiga igav olla ja monkey mind vajab pidevalt tööd.

Meil on telefonis tuhandeid pilte ja ma ei tea, suurt kuskil neid ei kasuta. Panen siis mõned blogisse.

Kuigi Ljubljanas on megalt turiste, on seal siiski mõnus, soe ja kodune 💛

Imeilus perekond onja ja siis mingi tädi, kellel on siuke nägu nagu ta sööb lõunaks beebisid 😀

Kity Purry ja Lasse. Me oleme ikka täiega loomaperekond 😘




2 Responses to “Positiivsed laengud”