Friday, June 30, 2017

Otsused, otsused













Minu pisike arbuusi Carrie💛

Suur inimene on raske olla. Liiga palju otsuseid, kĂŒsimusi ja, kui lapsena polnud suuremat soovi kui astuda tĂ€iskasvanuellu, siis nĂŒĂŒd tahaks olla nagu enda lapsed. MĂ€ngida, puhata ja laiselda. MĂ€letan lapsepĂ”lvest suvesid, mil kolm kuud jĂ€rjest neelasin raamatuid. Osasid alustasin uuesti samal hetkel kui olin lĂ”petanud. Kohutavalt pĂ”nev!

Ei saa jĂ€tta mainimata, et suure inimese elul on omad vĂ”lud nagu see, et vĂ”in kasvĂ”i iga pĂ€ev Ă”htusöögiks jÀÀtise kerre pista (check!), korjata tĂ€navalt kassipoegi (check!), magada hommikul kaua tahan (mhm, check kuskil paralleeluniversumis ehk). ÜleĂŒldse taoline oma tuba, oma luba elu on tore. Isegi koos vastutusega.

Teinekord tunnen, et minus on teatud vajalik tĂŒkk puudu. Mul on nimelt otsustamisega keerulised lood ja tunnen, et lĂ€hen kadedaks, kui nĂ€en, et keegi on pĂ”himĂ”ttekindel. Usun, et teatud otsuse vastuvĂ”tmine vajab tugevat selgroogu, isegi kui su arvamus pole populaarne ja ei otsi pidevalt kinnitust, et teed Ă”igesti. Minuga on lugu selline, et ma otsin ja mul on hĂ€dasti vaja taustatantsijad (Igor ja paar lĂ€hedast sĂ”brannat), kes annaksid julgust. 

RÀÀkides veel otsustamisest ja teatud pĂ”himĂ”tetest, siis mul on tunne, et nĂ€en liiga palju erinevaid lĂ€henemisu ja mul puudub oskus valida parim. See on ĂŒks pĂ”hjustest, miks minust ei saa arvamusblogi kirjutajat nagu EbapĂ€rlikarp (kade!), ma ei ole kunagi nii pĂ”himĂ”ttekindel nagu Miiu vĂ”i Britt (kade, kade!). Ja ei, see pole kiituse vĂ”i lohutuse lunimise postitus. 😀

Hea on teada, et mul siiski on pisike soon, mis annab oskuse teha valikuid. Nimelt meil hakkab tasapisi valmis saama Eesti reisi plaan ja lĂ€birÀÀkimised sĂ”pradega on enamvĂ€hem tehtud. Minul ja pojal on tohutult lihtsam reis, vĂ”rreldes ĂŒlejÀÀnud perega ja mĂŒts maha abikaasa ees, et ta vĂ”tab vapralt pika reisi enda Ă”lule. Ma vist keeraks TĆĄehhis (vĂ”ib olla juba Austrias..) otsa ringi, sest tĂŒdrukud on parajad vÀÀnikud prÀÀnikud. Samas Igoril on kĂ”va sĂ”japlaan tehtud, et tal 2000 km lĂ”puks ka mĂ”ned nĂ€rvirakud alles oleksid. 

Blogimisega on veidi nukrad lood, sest poja uni on muutunud rahutuks ja, kui tema ei maga, siis mina ei funktsioneeri vaimses vÔtmes piisavalt, et bogisse kirjutama tulla. Aga noh, lahe on see, et teised ikka blogivad - olgu need siis vÀÀrt vÔi mittevÀÀrt(sita)blogid. Teinekord vÔib enda normaalsuse kinnituseks neid lugeda. Siiski vÀga vÀikestes kogustes.

Mul tekkis plaan vĂ”tta seekord vĂ€hem kingitusi Sloveeniast ja pigem selliseid asju, mis ĂŒhele toredale eestlasele kindlasti peale lĂ€heks. Pakkuda oleks kohalik kvaliteetveini, kĂ”rvitsaseemneĂ”li, igast saksa maiustusi (ostsin nii 10 kg kummikomme), biotooteid (pĂ”himĂ”tteliselt saksa omad ja kvaliteetsed). Sloveenia maiustused on minu ja Igori maitse jĂ€rgi igavad - vĂ€hemalt Igor on Kalevist kordades rohkem sillas. Hetkel rohkem ei tule pĂ€he. Mida teie ootaksite vĂ€lismaalt kingituseks?

Mu blogi on vist tibakene vĂ€lja surnud (mu enda viga..) ja, kui ma kĂŒsisin, kuhu vĂ”iksime Eestis minna, siis vastuseid ei tulnud.😃 Ehk seekord ikka keegi tuleb lugema ja oskab meile ĂŒritusi vĂ”i kohti soovitada - oleme hÀÀÀsti tĂ€nulikud! 💛





12 Responses to “Otsused, otsused”

  1. 28.-30.juuli on VĂ”rus Lastefestival, aga tĂŒdrukud vist sĂ”idavad siis veel Eesti suunas? Aga Vudilas kĂ€ige perega kui ilm vĂ€hegi laseb. Ja mulle vĂ”ib kĂŒlla ka tulla ��❤️

    ReplyDelete
    Replies
    1. TÀiesti ebaÔnn, sest plikad jÔuavad alles 30 (vb isegi Ôhtul) Eestimaa pinnale!

      Ma vaatasin Vudila pilte ja nende jÀrgi tundus koht, kuhu peame kindlasti minema. Mis siis, et ise unistan Peipsi kaldal vaikuses lainete loksumist kuulata.. oh well, Kisala it is. :D

      Delete
  2. Jaa, lastefestival on juuli lĂ”pus VĂ”rus. TĂ”otab pĂ”nev ĂŒritus tulema.
    No ja augusti teisel nÀdalavahetusel on Hauka laat. Kahjuks ise sel ajal enam siinkandis ei ole, muidu oleme traditsiooniliselt seal ikka alati kÀinud. RÔuge ööbikuoru serval on pesapuu. Kui kÔrgust ei karda, tasub sinna ka otsa ronima minna. Ja korraga ööbikuorus ka tiir teha. Ma rohkem ei soovita midagi, muidu on kÔik vÀga VÔrumaapÔhine. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hauka laht on koht, kuhu ma (piinlik, piinlik) pole kunagi jÔudnud. Kas lastele ja vÀlismaa tegelasele vÔiks seal meeldida? Ma lÀheks igakell, kui seal head kÔhutÀidet saab. :)

      Soovita, soovita! Ma olen kohutav LÔuna-Eesti fÀnn ja kindlasti ei mÀleta kÔiki parimaid kohti, kuhu vÔiksin pere viia.

      Delete
  3. Mul ei ole miskit soovitada, aga annan lihtsalt mÀrku, et mina kui lugeja ei ole vÀlja surnud :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. AitÀh! AusÔna see tÀhendab mu jaoks vÀga palju. :')

      Delete
  4. Piusa koopad on Ă€ge koht kus lastega olla ja kĂ€ija. Seda muidugi juhul kui lastele liiv meeldib 🙂

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma kardan, et mul lÀheks raskeks sealt lapsi koju saada. :D Aga tÔsi - Piusa meeldib mullegi. :)

      Delete
  5. Peipsi on kindel soovitus ;)
    Palju pĂ”nevaid kohti on. Nt Varnjas Voronja galerii, Kolkjas vanausuliste muuseum ja peipsimaa kĂŒlastuskeskus. KĂ”ik lastesĂ”bralikud kohad ja ĂŒldse mitte igavad muuseumid.
    Ma pole ses mĂ”ttes muidugi erapooletu ka, mul endal siin puhkemaja ja saunapaat rentimiseks ning korraldame erinevaid piirkonna ĂŒritusi ka. Vt nt FBs Mesi tare kodumaja vĂ”i www.mesitare.ee

    ReplyDelete
    Replies
    1. AitÀh, Herz! Mul oleks vaja mulle, Igorile ja pojale 2.augustil öömaja, aga meid on nii vÀhe, et sinu maja jÀÀb tiba suureks. Kuigi ma vaatasin su maja galeriid ja no nii ehtne elamine! :O :)

      Delete
    2. Meil on paadimaja ka, see oleks tÀpselt paras ja vahva ja teistmoodi elamus ;) Ma pean vaatama, kas mul paadimaja pilte polegi kodukal???
      Ja kusjuures maja saab ka korruse kaupa vÔtta. Vahva oleks kohtuda!

      Delete