Monday, June 19, 2017

Kaheksa kuud uus



E! Ma olen sinu kuupostitusega lootusetult hiljaks jäänud, aga ma tean, et sul on sügavalt savi. Jah, just sel moel saan öelda, sest tean, kui väga armastad elu ja liikumist ja rõõmsaid nägusid ja kõiki neid musisid, millega sind iga päev üle kallatakse. Elu internetis on puhtalt minu rõõm ja see ei tähenda sulle isegi kama kahte. 

Ma tean kindlalt, et sa oled vana hing. Miks muidu võtad sa sõnu külge nagu takjas, justkui oleksid neid varem kuulnud. Minu hingerõõmuks ütlesid sa "aitäh" ja peaaegu ka "Lasse", kuigi see jäi rohkem üritamiseks (La-la-la). Pakun, et s-täht on veidi takistuseks, aga ainult praegu. Emasüda aimab tugevalt, et sinust saab samasugune lobamokk nagu vanim õde Neti. 

Ja mitte ainult kõrvuväsitav lobiseja! Kuigi sa veel ise jalgu alla ei võta, siis on tunda, kuidas sul on vaja olla kõikjal, nüüd ja kohe. Sa oled kiire ja roomad nagu (mis oleks hea võrdlus?) maduuss, kel on saak silme ees. Enamasti on saagiks tolmuimeja ja muud toanurgas konutavad asjad. Samas kui mänguasjadest roomad ükskõikselt mööda.

Minu hing ei anna rahu, et sulle muretsetud puulelud huvi ei paku ja niimoodi ma sinuga põrandal mängin. Sinu õdedega ei ole ma sel moel mänginud nagu nüüd. Nad tundsid rohkem ise huvi. Sulle pean ma rohkem seletama ja näitama ja, kuidas siis teisiti, kui armastad tähelepanu ja tegelemist sedavõrd, et teinekord on õhtuti raske magama jääda. Kammoon, mängime, fann peab jätkuma - on sinu motoks.😎



Meil oli mõnda aega tagasi pisike paanika, sest arvasime, et sulle võib üheksa kuu pärast õde või venda oodata ja ma olin veidi kurb. Minu jaoks oleks see kõik liiga kiire olnud ja hetkel ei taha muud, kui nautida sind ja jagada sinuga koos uusi avastusi. Mis juhtus oli aga see, et minu hormoonid on imetamisrõõmude tõttu paigast ära ja saad rahulikult pikaks ajaks meie pisibeebiks jääda. Ma lihtsalt pole see inimene, kes on võimeline kahe (üli)väikelapse (ja muude tegelaste) kõrvalt normaalselt funktsioneerima.

Viimane kuu on sinu rinnaga toitmine lausa hullumaja! Pean hinge kinni hoidma, et sa kasvõi paariks minutiks suudad mõned sõõmud piima tõmmata. Aga ma ei jäta jonni, kuigi sa armastad lisatoitu rohkem kui piima ja mina võiksin sinu jaoks jääda lutina kasutusse. Näputoiduga alustamine tegi meile suure teene ja praegu sööd vabalt tükilist toitu. Lisaks tulid sulle abiks kaks teravat hammast, mida nii kaua ootasime. Sa peitsid neid päris vapralt meie eest ja ei lubanud kunagi enda suud piiluda. Oh, seda maadlust sinuga!😄 

Armastame!💛




Leave a Reply