Sunday, June 11, 2017

Blogiauhindadest läbi piltide

Eile õhtul käisime perega pealinnas trippimas ja tagasiteel lõin Facebooki lahti ja oh, üllatust - käimas oli EBA laiv. Mul oli aku kohe tühjaks saamas ja otsustasin, et vaatan hiljem tulemusi. Hommikuks oli auhindade lehel* üleval erinevate kategooriate esikolmik ja tore oli näha, et minu lemmikud olid kõrgemaid kohti saavutanud. Aplaus Nullkulu, Lastejutud, Lipsuke, Seiklusjutud, Fotail, Ebapärlikarp, Mutukamoos, Elu kaksikutega, Taimetoit ja Vegani päevaraamat!

*kas oleks saanud veel väiksem font olla võitjate nimedega 😁

Okei ja nüüd veits üritusest. Kuna laivi ma ei vaadanud ja EBA lehel muud infot peale esikolmikute polnud, läksin vaatama Õhtulehe galeriid. 

Kas mulle tundus õigesti, et pilte tehti valitud vähestest (need, kes ostsid VIP pääsme) või oli inimesi vähe? Kaks viimast aastat oli nägusid hoopis rohkem ja sai ära vaadata päris hea hulga blogijaid. Ise ma küll kohal polnud, aga läbi piltide jäi mulje üksikute inimestega täidetud ööklubist (siis, kui lähed pittu kell 11 ja peolised alles alustavad kodus). Samas iga kord oli probleemiks ruumi ja õhu ja privaatsuse puudus, et jah - koht pidi suuruse poolest parem olema.

Sorry, aga mulle hüppasid silma inimesed, kes ei seostu grammigi blogimisega ehk tõsielusarja staarid** Kalle-Kalvi ja Helen. No lahe, kui nad tahavad peole ja satuvad kaamera ette, aga iga kolmas pilt nendest? Või vähemalt naispoolest, vist. EBA lehte sirvides lugesin välja, et nad ikkagi peavad ka blogi. 

** samas oli seekord külastajane kohal ka eelmisel aastal võitjate nimed ette vuristanud õhtujutt, kes vähemalt nüüd tundus õnnelikum (kas keegi sundis teda aastat tagasi?)

Kui võrrelda selle aasta üritust eelmistega, siis võib öelda, et 2017 aastal olid auhinnad kõige rohkem korraldaja nägu. Natuke nukralt vanaks jäänud ööklubi, reality staarid, Anu Saagim, halvad pildid ja kogu üritusega kaasnev hõng, et asi pole nagu õige. Kui Mari-Leen tahab jätkuvalt EBA korraldamist enda kätte jätta, siis ta võiks vähemalt rohkem inimesi kogu protsessi pühendada. Olgem ausad, kahe eelmise aasta mõnus vibe ja elevus olid täiesti haihtunud.

Õhtulehe galerii SIIN.




23 Responses to “Blogiauhindadest läbi piltide”

  1. Just, võtsid sõnad suust! Minu arust oli see nii Mari-Leenu arvestades temalik. Kippus minuarust natukene labaseks...ei räägi korraldusest aga nt intekad Anuga, Zenja idiootsed kommentaarid, galeriid...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olen nüüd igalt poolt jõudnud kuulda Zenja kommentaaridest ja mul oli isegi usku, et ehk ta oli äge. :D

      Delete
  2. Täiesti nõus! Otseülekannet oli piinlik jälgida, võib-olla koha peal sobis zenja hästi ja melu andis juurde. Ei oleks tahtnud kohal küll olla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vist ei jäänud millestki ilma. :D (kui siis oleks saanud teisi blogijaid kohata ja ma oleksin tahtnud küll!)

      Delete
  3. Piltide pealt tundus rahvast küll vähe jah, ülekannet ei vaadanud. Kas Elu kaksikutega blogi tõesti võitis midagi? Ta pole terve aasta muud bloginud, kui et pole aega blogida :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kolmanda või teise koha sai. Ma loodan, et lugesin õigesti välja, sest kiri oli niiiii kribu. Mulle on ta jälle igalpool mujal silma jäänud aktiivselt - võibolla siis mitte ta enda blogis. :D

      Delete
  4. Mulle meeldis see, et Fitloora võitis hunniku piimatooteid.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Appi, päris hea tähelepanek. See nagu karma Porgandi halvustamise eest instas :D

      Delete
    2. St mulle ei meeldinud mitte sellepärast, et ta kuidagi ''väärt'' on seda, mulle Fitloora väga meeldib :) Pigem mõtlesin just seda, et veidike läbimõtlemata auhind ehk. Minu arvates ei ole tegemist mingi tervisetootega, kuigi fitnessinimesed neid jubedalt söövad..

      Delete
  5. Kalvi-Kalle ja Helen olla siiski blogijad ja Saagim eriti oli väga vaimustuses, et nendega intekat teha sai. :D Ühesõnaga seda laivi saad tagant järele tsekata õhtulehe melu-rubriigist või õhtulehe facebooki lehelt. :)

    ReplyDelete
  6. Nvm, sa ise ka kirjutasid, et nad blogijad.. :D
    Aga mina vaatasin just, et kõige õnnestunum üritus võrreldes eelmistega. Minu arust on õige, et Saagim platsis oli. Kelle jaoks muidugi on Saagim labane ja ei sobi sellise ürituse juurde, aga no ma ei tea. Absoluutselt igal meelelahutusüritusel on tema kohalolek ikkagi väga hinnas ja see, et ta tuli mingeid tühiseid blogijaid, keda ta ise ei loegi, intervjueerima on minu arust väga suur asi.
    Ženja mõttest saan aru nii, et ta olnud eelmised korrad ka ja traditsiooni jätkatakse, kuid ma ise tunnen ka, et vahest saab teda too much. Natuke nukker ka, et väga paljudele ei meeldi. Samas.. tekib jälle see hetk, kus kõik virisevad, et õhtujuht võiks keegi peale tema olla, aaaaaaaaaaga kui küsitakse, et "kes siis?" on kõik vait ja ootavad, et korraldaja ise probleemi lahendaks. Nagu selle Ebaga ikka. Maha tehakse, aga vastuideid ei anta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eeldades, et sa jätkuvalt pead ennast blogijaks, siis ma ei mõista, miks sa endast ja blogijateks nii halvasti mõtled. Tühised? Ole nüüd! Ma ei ole viimased aastad KORDAGI ühtegi ajakirja ostnud, sest ma ei leia, et saaksin sealt midagi, mida blogid ei paku. Kui siis klantspilte ripsmetuššidest, kus modellidele on kunstripsmed ette kleebitud. :D Sama on ülejäänud sisuga ajakirjades - kui blogides on vähemalt aru saada ja blogija ka ise ütleb, et on reklaam, siis ajakirjades on suht näotult need peidetud. Lisaks ma ei osta ühtegi kallimat toodet, kui pole arvustusi lugenud. Ja, kes neist viitsib kirjutada.. ülla-ülla, taaskord blogijad (muidugi kriitilist silma peab jätkuma nii ajakirja kui ka blogi sisule).

      Mulle meeldib Anu ja ta on mulle alati meeldinud, aga mina küll talle kullast krooni pähe ei ehiks. Pigem toob elu24 ja kogu kamp blogijate maine veelgi madalamale.

      No see tee ise ja tee paremini on alati üks lause, mis kõlab vastuseks, kui keegi ütleb midagi muud kui heakskiitvat. Samas ma usun küll, et oleks paremaid korraldajaid ja viise, kuidas seda kõike teha.

      Delete
    2. No see oli mõeldud kontekstis, et Saagimi jaoks tühised, mitte et mina nii arvaks. :D Ja mitte nii sõna otseses mõttes. :D Sessuhtes, et ta ütles korduvalt, et ta ei tea ühtegi blogijat ega ühtegi blogi ja tal ei ole aega neid lugeda, aga minu arust oli kena, et ta tundis meie vastu huvi ja huvitus blogijate tegemisest. :D

      Muidu aga on sul õigus blogide osas ja sama arvan ka mina. Ma ei näe mõtet ajakirja ostmisel, kui igasuguseid arvustusi saab lugeda blogidest, kus arvamus on vahetu. Samamoodi saab kõik uute toodete vahetud emotsioonid ka blogist mõnusamalt kätte, kui ajakirjas, kus asi on ikkagi toimetatud ja muudetud jms.

      Anu muidu enam Elu24-s ei ole, aga saan aru, mida sa mõtled. Samas.. elu24 ja muud kollased asjad kajastavad nagunii kõiki üritusi, ka presidendi vastuvõttu, seega seal kajastatud saamisest ei ole nii või naa pääsu. Kõik avalikud üritused lihtsalt on need, mida kollane meedia kajastab, sest liiga palju on inimesi, keda huvitab teiste inimeste pildis vaatamine. :D

      Delete
    3. Räigelt spämmin siin, aga lihtsalt lisaks ütlen, et mu silmis tegelikult mõned ajakirjad on siiski ÕNNEKS veel asendamatud. Kui muidu tundub, et blogid söövad aegamööda ajakirju välja, siis blogimaastikul on kuidagi puudus reaalselt harivatest blogidest. Sessuhtes on Imeline Teadus, Imeline Ajalugu, Tehnikamaailm, Digi ja sellised ajakirjad minu silmis endiselt hinnas. Eks netis on ka neid harivaid artikleid siin ja seal, aga netis kuidagi ei kipu avama ja internetis valid ikka midagi lõbusamat, aga selliseid tarku ajakirju, kui näppu satuvad, jään alati huviga lugema ja nad on väga hästi üles ehitatud. :D
      Elulised ajakirjad ja moeajakirjad aga seevastu tõesti enam blogidele vastu ei saa. :D

      Delete
    4. Saagimit, jah, kindlasti huvitas blogidele pühendumine, erinevad blogikategooriad, mitte Kalvi-Kalle ja Mallukaga intervjuude saamine portaali, milles ta tegev on. Meeldis eriti Ebapärlikarbi blogis esile toodud intervjuulõik, mis hästi annab edasi, kui rõõmsad me Saagimi kohaloleku üle peame olema. :)

      Delete
    5. No ma ütlen, et korraldajamaiguline. :)

      Delete
  7. Üritus oli jah... Natuke labane. Tahaks siiski ilusat galat, kus on viisakas ja šarmikas õhtujuht ning tore melu. Seekord oli võrksukki, liiga paljaid kannikaid.. Piinlik oli auhinda vastu võtta!

    ReplyDelete
  8. Hahaa, su viimane lõik nii pihtas! Ma sain sellest Venus Club-Fokin-Saagim-Marileen kombost flashbacki aastasse 2007. Üksikult need osad ei olegi nii halvad midagi, aga just see kogu kompott koos mõjub vanaaegselt ja veidi labaselt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Just! Nagu oleks Kanal kahe šõuprogrammi lahti löönud aastast üheksakümnendad :D

      Delete