Tuesday, May 16, 2017

Päriselt päriselt varsti Eesti!

Iga kord, kui mu vanimal tütrel on lakketõusvalt hea tuju, ütleb ta - täna on maailma parim päev! Eriti vahva on see, et tema parimad päevad on teinekord a) meil on õhtusöögiks wrapid (ise vräpid, mida tahad) b) meile tulevad külalised või c) luban neil õega teha midagi, mille tagajärjeks on ekstra suur segadus. Saate aru, taolised tühised ja suurele inimesele ehk mitte nii olulised sündmused teevad väikese inimese päeva maailma parimaks.

Minulgi on täna kergelt maailma parima päeva tunne, sest mulle jõudis kohale, et meie Eestis reisini pole enam palju jäänud. Kiire arvutus ütleb, et pea kahe kuu pärast istun pojaga lennukisse, samal ajal kui ülejäänud seltskond saab ette võtta vastupandamatu seikluse 24 tunnise autosõidu näol. OMG! Ma ei kadetse meie pere kolme liiget absoluutselt!

Reaalset sõitmist ongi kokku terve öö ja päeva jagu, mis ei tähenda küll, et nad jõuaksid nii kiiresti Eestisse. Igoril tuleb seekord kogu sõitmine üksinda enda õlule võtta ning lisaks lõbustada pere naispoolt. Pakun, et nad teevad esimese peatuse veidi enne Varssavit, mis asub enamvähem reisi keskpunktis. Rahulik öö kuskil motellis, kuum dušš ja tugev hommikusöök ning reis võib jätkuda. 

Igor tuletas mulle meelde, et pean piletid ostma ja tunnistan, et see pole kõige meeldivam tegevus. Alustuseks panin kroomi salajase peal ja hakkasin pihta. Tänks, Finnair! Sa olid mu lemmik ja nüüd pakud meile 10 tunnist (mis on muuseas ka kõige lühem) ooteaega Helsingis. Napilt tood koju ja siis jätad Soome ripakile. Oleks veel üksi, teeks filmimaratoni vms, aga beebiga.. ei aitäh.

Valikus on veel Lufthansa, Polish airlines ja ma ei teagi, mis veel. Mu internet tõmbas ennast just puhkusele. Igatahes Sloveenia ja Eesti vaheline lendamine on alati üsna nukker olnud, mis tähendab, et otselendu polegi ja tuleb vahepeal kuskil peatuse teha. Olen märganud, et aastatega on olukord halvemaks läinud. Kui ma esimest korda Finnairiga Sloveeniasse tulin, oli tavahinnas 20 kg pagasit ja söök ning ooteaeg oli kõigest 45 minutit. Korraga kadusid hinnast kõhutäide ja pagas ning ootama pidi tunduvalt kauem. Ela veel kuskil pisikeses riigis ja kodumaa on samasugune ja pane need kaks kokku ning ongi maailma halvim ühendus! :D

Ah, mis ma neist piletitest ikka räägin. Ostetud nad saavad, kasvõi ooteajaga, kasvõi lisakuluna pagasi näol. Põhiline, et me oma pepsid juuli lõpus kohale saame lennutatud.

Aga mis Eestis?

Kui me tuleksime kõik koos autoga, võtaksime esimesena Valga külastuse, aga nüüd jääb see arvatavasti hilisemasse aega. Plaanis on külastada Tartut (otsekoheloomulikult!), Elvat, Valgat, Viljandit, Pärnut ja jõuda ka Saaremaale. Tore oleks mingi aeg suurematest pudinatest vabaneda ja minna kolmekesi kuhugi. Võibolla Peipsi äärde, võibolla Taevaskotta - igatahes kuhugi ehtsasse paika, mis on mulle südamesse pugenud ja, mida sooviksin Igorile näidata (neid kohti on tegelikult palju, sest Eestimaa on imeline!). 

Samas me oleme avatud ka huvitavatele pakkumistele, mis tähendab, et kui keegi ootab meid vastupandamatult endale külla või tahab meid kohvikusse viia, siis tuleme kindlasti! Viimane Eesti reis olin haige ja nii palju kohtumisi langes selle tõttu ära. Ma tunnen, et seekord on minus meeletult sotsiaalsust, mis vajab rahuldamist, et.. kas see lause kõlab veel okeilt? :D Igatahes tahaks teid kohata ja tahaks teid põsest näpistada. :)

Ja, kui ma juba Eestis olen, siis tahan võimalust pildistada kalleid kaasmaalasi. Sellepärast pakun teile hästi hea hinnaga pildistamist, mis tähendab, et te saate vähemalt 25 unikaalselt digifaili ning unustamatu sessiooni minuga. tean, tean. Sellist pakkumist ei tule igapäev! :D Kui tekkis huvi, siis saate vaadata mu töid SIIN ja kirjutada mulle inloveinljubljana@gmail.com.

Annan veel teada, et olen kohe valimas meile majahoidjat ja suur aitäh kõigile, kes te olete nii abivalmid! Ma usun, et Lasse saab endale mõneks ajaks suurepärase asenduspere. :)

Teie rääkige, kas augusti alguses on Eestis toimumas mingeid ägedaid sündmusi, kuhu PEAB minema?

Iiik. I am so excited! Tahaks teid juba näpistada. :)




22 Responses to “Päriselt päriselt varsti Eesti!”

  1. Juhhei autotripid! Me hakkame juba kahe nädala pärast Bukarestist Eesti poole sõitma ja ma ei jaksa seda kahepäevast sõitu ära oodata! Ma saan tegelt ise ka aru, et see kõlab imelikult. :D asi on lihtsalt selles, et tavaliselt pean ma kodumaale üksi lendama ja see on ikka nii igav. Ja lennata mulle ka ei meeldi. Niiet ootan rõõmuga bensukatoidu söömist ja lõputut vanade plaatide kuulamist :) lennupiletite osas soovitan sul vaadata LOTi, mis minuarust pakub kõige mõistlikumaid pileteid. Ma ei ole kursis, kas Sloveeniast Wizzair või Blueair lendavad, aga tean, et viimane neist paneb näiteks siit suvest uue liini tööle (Helsingisse) ja piletid on ikka sigaodavad.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa oled vist esimene, keda tean, kes armastab Eestisse sõitu. :D Ausõna ma lükkaks heameelega jalad läbi esiklaasi, et ma ei tunneks end nagu kokkupigistatud pelmeen! Ma juba naudin mõttes lennureisi. :)

      Delete
  2. Suvel leiame meie Rijekast Tallinnasse, otse. Ehk vaatad seda? Rijekasse on sul tunnike rohke s6ita kui Ljubljanasse ;) Piletid ostsime muidugi juba veebruaris, Horvaatia on kuum koht viimasel ajal
    Ja Helsingist saab hea tahtmise korral suvel laevaga suht kiirelt ja soodsalt yle.
    Head reisi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vaatsin ja hinnavahe on umbes 40 eurot ja me vist ikka valime pisikese vahemaandumisega, kuid Zagrebist. Meil jääks Rijekasse natuke tülikas maa. :)

      Delete
  3. Kui sa niisama Kadriorgu jalutama satud, siis ma olen siin pealelõunati suht pidevalt saadaval ja valmis jalutamisteks. Mind võib põsest ka näpistada :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satun, satume, muidugi, sest enamik meist pole seal käinud. Ma pole kindel, kas ma isegi! :)

      Delete
    2. Tegelikult tahtsin öelda, et kohtuksin sinuga suurima heameelega. :)

      Delete
  4. Meie lambad, hobused, kanad ja kassid ootavad teid kindlasti külla kui Pärnu lähistel seiklete :) Muidugi mina ka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iiiiiik! Loomasõbrad rõõmustavad ja mul juba genereerus siin idee, et võtaksime sinult pildistamisteenust. :)

      Delete
  5. Igatahes Pärnus võiksid küll kohtumise blogilugeja(tega) korraldada. Hakkan kohvikuid testima? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma loen välja, et sa otsid põhjust minna kohvikuid testima - no minugipoolest, kui ma saan hiljem parimasse sööma minna :D

      (Muidug lahe oleks ka kui me naisteplaažil trehvaks :P)

      Delete
  6. Kas te olete Eestis kaks nädalat?
    Tartus võite vabalt me õue pealt läbi hüpata ☺️

    ReplyDelete
    Replies
    1. No siis märgutage ja tulge külla :) või lähem kohvikusse :D Meie kodu asub Ropka kandis

      Delete
    2. Kõik plaanid sobivad. :) Hoiame ühendust!

      Delete
  7. Ma ise 19-31.juuli, millest viimastel päevadel folgitame. Kahju, oleks hea meelega muidu ühe sessi teinud :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okkk, aga hoiame ühendust! Ehk saame kasvõi korra kokku :)

      Delete
  8. Meie vedeleme suure tõenäosusega augusti esimesel nädalal saarel :D

    ReplyDelete