Friday, May 12, 2017

7 kuud viikingit

Hopsassaa ja balambalaa, sa mulle sõbraks saa! Hurraa, hurraa, meil olid just ülimenukas poja 7. kuu sünnipäeva tähistamine, kus meil tuli järgmisel päeval meelde - oli jah vist tal eile sünna. Noh, palju õnne, väike mees! Issi ja emme ja su lustakad õed said isukalt kaloririkast torti sisse vehkida, samal ajal kui me sulle kaalikajupi näppu pistsime. 

Eelkõige tuleb antud postitus mulle, sest tavaks on saanud see, et mäletan seda, mida tahan või unustades enamiku. Kui keegi peaks küsima, mis oli su õdede 7. kuu juures kõige toredam, siis mainiksin, et Anneka ajal me kolisime ja Neti ajal mitte. Ülejäänud detailid võib leida beebialbumist.

Aga sina. Sina, sina, sina nagu ma kipun sulle ütlema. Sina, kes sa mu pool parukat oled peast tirinud, et mind katab varsti emme soeng - eest kiilakas ja tagant hobusesabaga. Sina, kes sulle on antud liiga palju jõudu taolise pisikese keha kohta (mis tegelikult polegi kuigi pisike), et sul on oskus kraapida Igori näole kriimud ja lüüa mu silmas läätse katki. Sina, kes sa lausa jumaldad haarata toitu enda kätte. Juhtub, et ma pole piisavalt kiire, täidab kööki kõrvukriipiv lärm. Ma olen alati teanud, et sinust kasvab lärmakas ja tugev viiking, aga, et sa oled seda juba nüüd - a bit scary or what..

Mulle meeldib, kui mul pole alati õigus. Varem tundsin hirmu, et pean hakkama sind koerast suuure kaarega eemale hoidma (jah, just nendel samadel põhjustel, miks oled tulevane viiking), siis tänaseks on hirm lahtunud. Tegelikult ma hoian teil kahel alati silma peal ja omapäi teid ei jäta, kuid vaadates teid koos mängimas - jeerum, olete kiftid! Eile oli teil kahepeale tühi plastikpudel, mille ühel pool olid sina ja teisel Lasse ning jagasite mänguasja üllatavalt sõbralikult. Eks sa vahepeal harvendasid veidi Lasse vurre ja kontrollisid ta karvade tõmbamiskindlust (millele karvane sõber vastas täieliku ükskõiksusega), kuid see ei tähendanud, et sõprus oleks otsa saanud. Mkm. Mulle tundub, et sulle on lubatud rohkem, kui mulle ja su õdele. 



Eee, sa oled loodud südameid murdma! Hetkel vajavad lappimist su vanemate, õdede ja kõikide teiste südamed, kel on tekkinud võimalust sinuga tuttavaks saada. Tore on see, et jonnihood ja muud viikingilaadsed käitumised kingid sa aupaklikult oma perele, jättes südantsulatavad naeratused ja rahuliku oleku kõikidele teistele. 

Ma ei saa jätta mainimata, et oled lõpuks ometi harjunud autosõiduga. Loodan, et saan pakkuda lohutust teistele vanematele, kellel on absoluutselt mitte autosõitu kannatavad põngerjad. You still have hope!

Jookseb seitsmes kuu ja sa oled jätkuvalt isukas rinnalaps. Ma ei jõua taevaisandaid tänada selle eest, et mu rindadel on lõpuks imeline eesmärk peale selle, et ma ei saa kanda nööbitavaid pluuse või korralikult joosta. Lisaks piimale meeldivad sulle puuviljad nii palju, et ma pean pidevalt end tagasi hoidma, et sind väikeseks ahvilapseks ei kasvataks. Nagu võid aru saada, siis sinu lemmikuks on banaanid. Maasikad ja vaarikad pole. Pettumus. Aga see-eest meeldib tomat - rõõmustan!

Kas olen juba maininud, et ei kavatse su juukseid lühikeseks kasvatada? Kui pole, siis nüüd tead, et sinust saab megasuperkhuul patsiga (või patsita, kuidas soovid) poiss. Tead, emmele lihtsalt väga väga väga meeldivad isikupärase soenguga mehed! :)

Armastan!







4 Responses to “7 kuud viikingit”

  1. Õnnitlused minisünnipäevaks :) !
    Ja viimase lõigu kohta - mina olen ka juba otsustanud, et pojast, kes hetkel 6nädalane, saab pikajuukseline �� Iss ja mõlemad vanaisad eeskujuks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitüma!

      Ohoo, vanaisad - how cool is that. :D

      Delete
  2. Nii äge! Palju õnne kutile :)
    Ja sügav kummardus emmele, et kõike seda ebainimlikku talub ja selle eest ka, et ei suru põnni maast madalast stereotüüpidesse, las otsustab tulevikus ise mis oma uhkete kiharatega teeb ;) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, aitäh! Su armas kommentaar muutis mu päeva palju paremaks. :D

      Delete