Thursday, March 09, 2017

Pildipostitus - kevad

Üks minule kallis inimene palus mõned pildid Sloveenia kevadest ja mu vastus talle oli - suurima heameelega! Ma ei suutnud küll kõrvupaitavat ja veidike ka kisavat linnulaulu piltidele sättida, kuid loodetavasti suutsin edasi anda tükikest ilusat ilma. Sooja ja õrnalt "raisk, keegi jälle põletab kuskil" hõngulist. Nautige!

Avastasin, et kui nüüd saab Facebooki lehele head aega öelda seda kustutades, siis vanasti piisas ka deaktiveerimisest. Arvatavasti piisab ka nüüd, aga palun ärge võtku mu lohutus iseendale! Igatahes! Mul on alles ingliskeelse blogi leht, mille tegin ümber ja ta thaa - SIIN ta on.









2 Responses to “Pildipostitus - kevad”

  1. Ma olen su koera fann! Ta värv sobib nende praeguse looduse värvidega nii hästi! Ma oleks ta kohe kõigile piltidele jätnud :P Aga lahe ka kui kaunid värvilised pildid sa oled tegelikult veel raagus loodusest teinud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me poleks vist saanud parema välimusega koera valida - ta sobib absoluutselt kõikjale. :D

      Aitäh!

      Delete