Monday, March 27, 2017

Lahe kutt ja motikas ning üksildased õhtud

Alates kella neljast, kui Igor koju jõuab, saabub minu puhkus. Tegelikult on puhkusest lood kilomeetrite kaugusel, aga vähemalt saab väikese mehe suurele mehele üle anda ja sellega on suurem osa koormast läinud. 

Need päevad, mil Igor on õhtuti tööl, pole teps mu lemmikud. Hommikust lõunani, kui on rohkem energiat, rabelen niikuinii nonstop. Õhtul, kui oleks aeg mõnuleda kakaotassiga diivanil (haha, unistan siin), tuleb ette võtta kergemat sorti loomaaia talitus nagu armastan öelda. Küll siis üksinda, sest mu parem pool ei ole kodus. Ausõna, müts maha teie ees, kes te kasvatate lapsi üksinda või elate kaaslasega, kes teeb öötööd. 

Hea uudis on see, et enamik õhtutest on kaasa ikkagi kodus ja elu kulgeb omasoodu. 

Täna (selline esmaspäev, noh!) olen üksinda. Mhm, üksinda. Kutsusin sõbranna külla ja ütlesin, et kodus olen ainult mina - kui jätta välja kolm last, koer ja kaks kassi. Puruüksindus!

Mul on juba õhtusöök planeeritud ja selleks saavad olema kananagitsad, milled lapsed keeravad koos salati, tomati, kurgi, juustu ja kastmetega wrappideks (vräp, wräp, räpräp?). Mina võtan hääästi rahulikult ja vaatan, mida elu toob ehk siis, kui hästi meie pesamuna end üleval peab. Enamik ajast meie maakera keerlebki tema vajaduste ümber.

Sellegipoolest leidsin aega blogida ja eelkõige sel põhjusel, et tahan pilte näidata. Minu uhkused! Olin täiega elevil (närvgi kergelt krussis) reedel, sest suur au oli pildistada mootorratturit ja tema suksut. Ma olen ALATI tahtnud proovida kätt autodel, mootorrattastel ja kasvõi hobustel, aga kuidagi on nii läinud, et pole tekkinud võimalust.

Motikameheks on Igori koolivend ja vahva on see, et ta elab meie lähedal. Vahva eelkõige põhjusel, et toredaid inimesi on harva leida ja nüüd on neid lausa kaks (tal on ka elukaaslane) ja nad kolisid meist kümne sammu kaugusele. 

Lugu läheb aina paremaks, sest kui pakkusin ta neiule pildistamist, küsisin temalt sama. Tundus, et väike kõhklus oli sees (no ehk hull naabrimutt teeb seebikarbikaid), aga nähes tüdruksõbra pilte, oli ta müüdud. 

Vot nii. 

Tänaseks üksildaseks õhtuks (sest viie elusolendiga koos olen jätkuvalt üksi) mõtlesin sellise plaani, et võiks õuduka käima tõmmata. Mul on koer, kelle käppa hoida ja pakk popkorni ning hää oleks kui keegi annaks hea filmisoovituse. Mina tänan!










4 Responses to “Lahe kutt ja motikas ning üksildased õhtud”

  1. Split oli päris omamoodi õudukas-thriller, soovitan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo, tuhat tänu! Ma tahtsin seda filmi vaadata, aga oli ununenud.

      Delete
  2. Võiksid teha postituse, mis riideid/asju reaalselt esmasel emal vaja läheb?
    Üritan ennast taltsutada ja mitte poode tühjaks osta, sest eks saab kingiks ka ju hirmus palju nodi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hea idee! Üritan leida aega ja kirjutada - kui just liiga hilja pole sulle. :)

      Delete