Tuesday, March 07, 2017

Energiasääst mode on

Ahoi, blogi! Kuigi mina armastan sind väga ja igatsen siia kirjutamist, siis Eee ei arva sinust suurt. Oled kõigest aega- ja tähelepanunõudev tegevus, mis võtab ta maailma keskpunktist ja see pisike staar lepib ainult kätemere ja ümmardamisega.

Alates sellest, kui poiss oli veidi vähem kui kahe kuu vanune, olin esimest korda pikemalt eemal (hambaarst). Peale suuremat lahusolekut, arvas ta, et aitab - mina olen vähim, kellega ta on nõus leppima. Korraga oli ta justkui ümbervahetatud mees, kellele ei sobinud hetkekski isa, õed, vanaema-vanaisa, võõramatest nägudest rääkimata. See aeg läks kokku ka "mina ei taha enam toas magada" perioodiga, mis kahjuks ei näinud kunagi lõppu.

Selline meie igapäevane duo (koos Lassega trio) ongi - kõikjal koos ja hoos ja appi, mu vaimne tervis ripub niidi otsas. Need päevad, mil ta teeb kasvõi tunnise une nii, et ma ei pea samal ajal vankriga ringi tõttama on nagu taevane õnnistus. Ausõna! Elu beebiga on parim õpetus sellest, kuidas hinnata ja väärtustada vaba aega. Isegi siis, kui mõni päev on see vaid unistus.

Eile oligi üks taolistest päevadest ja ausõna, ma ei valeta kui ütlen, et nägin poissi sünnitades kordades parem välja. Igor tuli koju, kortsutas kulmu ja haaras beebi ja kadunud nad olidki.

Teate mis! Eile tegin ma Instagrami laivi ja, kuigi olen grammike pettunud, et Insta ei salvesta videot, siis hea uudis on see, et sain video tegemise maitse suhu ja see hakkas meeldima! Tegelikult jutustasin lausa kaks laivi ja teises laivis kirjeldasin enda mõtteid videotega ja, miks neid väldin. Ütleme nii, et laiv oli täiesti lambil ajal ja tänud neile kolmele inimesele, kes seda vaatasid. See tähendas mulle palju.

Kuigi mul polnud plaanis teha blogile Facebooki lehte, siis just laivi tõttu muudan meelt ja teen kindlasti. Järgmine kord, kui ilmun teie ette, siis panen kirja aja ja võibolla, võibolla on vaatajaid lausa neli. ♡

Kirjutage, mis ajal oleks parim teha laiv, tänks!


Täpselt neli kuud vana Eee vanima õega. Bodi on pärit SIIT (tuleb vahvas riidest kotis, mis on samuti tähega)

Hüpates tagasi poisi magamatuse ja enda vaimse kurnatuse juurde, siis jõudsin otsusele, et edaspidi, kui ta tukub õues, siis ma ei rahmelda aias. Pigem avan blogi ja kirjutan või loen raamatut. Ilmad on ilusad ja päevavalgust jätkub pikemaks ning saan jätkata põõsaste trimmimisega Igori koju jõudes.

Tahtsin veel midagi kirjutada, aga vot, ei mäleta. Mälu tuhmumine on üks kurnatuse märkidest ja viimasel ajal on olukord täitsa hull. Mul on usb-võti käes ja viie minuti pärast mul pole aimugi, kuhu see kadus! Igor on juba harjunud sellega ja ta on mu usaldusisik võtmete, telefoni ja kõrvaklappide leidmisel. Nagu juhtkoer (I just did not call my husband a dog).

Rääkides koertest, siis pühapäeval on Lassel esimene koolitund. Tegemist on kuuletuskoolitusega, kus karvased sõbrad saavad koos omanikega õues kokku ja kogu tund toimub lahtiste koertega. Mina olen põnevil! Meil on vaja treeninguks nahast kaelarihma ja kotikest, kuhu pista maiustusi. Leidsin Valjameistri Facebooki lehelt vahvad rihmad, aga kuuldavasti ta on aeglane suhtleja ja tellimine võib venida. Kaelarihmad näevad küll üle prahi head välja.

Postituse lõpetan juhtumiga, mis sündis tunnike tagasi. Enne postituse kirjutamist otsustasin panna sügavkülma piima - juhul kui mu on vaja eemal olla, aga poisil läheb kõht tühjaks. Sättisin ennast mugavalt arvuti taha ja avasin lapsest pildi, et mõtte jõul jookseks piim paremini. Juhtus aga nii, et kui ma hakkasin kääksaki-kääksaki pumpama, läks koer hulluks ja haukus ning pidin pumbaga vannituppa pagema. Seisin ja pumpasin meie imepisikeses vannitoas, hoidsin ühe jalaga ust kinni, sest Lasse üritas sisse saada ja samal ajal naersin nii, et pisarad silmis. Meie pere ja muud loomad. ♡




10 Responses to “Energiasääst mode on”

  1. Sa oled tubli kui juba aru said, et lapse niigi üürikesel uneajal ei hakka paaniliselt korsitama-rahmeldama vaid võtad tee/kohvitassi ja väärtusliku hetke enda vaimse tervise heaks. Minu suure lähedusevajadusega ja suht pretensioonikas titt oli nii 1,5-aastane kui mina alles samale järelduseni jõudsin. Seni kulusid kõik uinakud "olulistele kodutöödele" ning arvuti taga istusin öösiti. 6 tundi und ööpäevas (2 tunni kaupa) on ju ema jaoks täiesti piisav. Imestan, et üldse mingis mõttes normaalsuse säilitada suutsin. Sealt edasi tegin kodutöid koos titega. Õnneks oli ta nõus maas mängima ja piisas kui ma silma all olin. Ja kui titt uinus siis võtsin telekapuldi, läpaka, teetassi ja algas "ema aeg" :D Elu ja enda vaimne tervis muutusid tunduvalt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laisad inimesed pididki efektiivsemad olema. :D

      Appi, sa oled ikka imeinimene! Ma ei tea, kas tohiks siin üldse millegi üle vinguda kui poiss magab pm terve öö ärkamata.. See lapsega koos kodutööde tegemine on jube hea mõte, onju - üritan isegi sinna tüürida. Täna, tema teise lõunauinaku ajal, istusime koos õues, tema vankris ja mina läpakaga, teetass oli aint puudu. Mõnus! :)

      Delete
  2. Sul on nii ilusad lapsed :)

    ''(Hambaarst)''. Läksin täna lootuses, et saab uue hamba üles ehitada aga võta näpust. Juure all oli mäda ja hammas tõmmati välja (eelmise arsti halvasti tehtud töö). Sellega läks pea pool tundi aega, sest hammas oli nii tugevalt kinni, et arst ise oli juba šoki äärel. Ja mina, mina olen traumeeritud (tuimestus hakkab ka juba vaikselt kaduma, amen):D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Virge!

      Ma just lugesin su blogi - nii kahju sust! Neela aga hoolsalt tablette (eriti kui sa pole rase v imetad), saad mõnusas uduvines raskema aja üle elada. Kallid!

      Delete
  3. Mina tahtsin vaadata seda laivi! Telefon saatis isegi mingi notificationi, et pihta hakkas. Noh, aga ma olin tööl ja ma kardan, et sellele poleks hästi vaadatud, kui ma oleks keset tööpäeva telefoniga peitu läinud... Teinekord! Ja kui FBs, siis vaatan järele vajadusel!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vähemalt keegi tahtis! Lahe. :D Ma tõesti tegin selle eriliselt suvalisel ajal, kui inimesed on tööl-koolis. Tuli tuju, mis muud. Üritan leida aja fb leht rajada. :)

      Delete
  4. Ma täna meenutasin aega, kui tütar oli 2aastane ja kuidas mul kulus tund aega, et see energiapall riidesse saada ja kui end riidesse sain, siis oli ta endalt juba osad asjad seljast ära võtnud ja kui hakkasin teda uuesti riietama, endal üleriided seljas, olin higine juba... Seega ma pisut kujutan ette, mida sa kirjeldad, kuid üllatav, kui palju me unustame. Ah jaa... Live`i võiksid reklaamida oma FB-s. Ma olen paari laivi vaadanud ja väga vahva on näha, kuidas inimene, kellest muudkui loen, reaalselt räägib :) PS. Su parfüüm on mul ikka kapis. Ja aadress on Sul vist uus?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, et tuletasid eesti elu meelde! Siin on külmemat sorti talve üsna vähe, et enamik ajast piisab kergest jakist ja no suvel, suvel võib rahulikult trikoo väel olla. :) Mulle ka meeldib laive vaadata, kohe hoopis uue pildi saab inimesest. Aadress pm sama, meie majad on üksteise kõrval.

      Delete
  5. Mul õnnestub ka arvuti juurde jõuda üsna harva, seega olen samuti kirjutamisest kaugel. Tütarlaps isegi mängiks kõrval, aga mu oma mõtted ja pilk on siis ikka rohkem temal. Õnneks on telefonis seesama võimalus ja nii ma sinna kõik olulise kibekähku salvestangi. ;-)
    Meie emane sakslane on täitsa rollis sees. Sest kui beebsu häält teeb, siis kes kiiremini reageerib, kas inimene või koer? Vastus on... :-D
    P.S. Teil on väga armsad lapsed! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaa, ma olen ka rohkem telefonimutt. :D

      Mina saan ausa südamega öelda (mitte, et sina valetaksid!), et mul on küll hea meel temast aegajalt eemal olla. Kuigi tõsi, et tema ärkveloleku ajal ei roni ma teps mitte arvutisse.

      Aitäh!

      Delete