Saturday, February 25, 2017

Random thoughts III

Kõigest ja mittemillestki ehk suvalised mõtted.

Iga kord, kui ma tunnen ennast nagu saast lapsevanem, avan mõne kasvatusalase raamatu ja saan teada, et olengi saast lapsevanem ja teinud seda, seda ja seda täiesti valesti (ning lisaks keeranud kogu laste tuleviku musta auku). Lõpetades sissejuhatuse hakkan raevukalt otsima paragrahvi, mis seletaks, kuidas probleemi lahendada.

Täna on plikade vaheaja teine päev ja ma olen jätkuvalt elus ja tunnen ennast nagu värskelt trükitud 500-eurone! Jumal tänatud, et õues on kevadelõhnaline, sest kui siin oleks kole hall, näeksin end pigem püksitasku sügavusse kokkukägardatud viiekana (parem viis eurot taskus, kui pool muna katusel).

Lisaks lähen ainsa sõbraga number üks ja ainsa sõbraga number kaks kinno tumedamaid varjundeid vaatama. Plaan on selline, et toidan beebil kõhu täis ja Igor võtab ette kaks tundi kärutamist, sest meie väike inimene on emmehoolik. Sellest pole hullu, kui ta vähemalt enne ülikooli minust lahti suudab lasta. Tulemus - jumal tänatud, et ma läksin teisipäevasele seansile, kus pilet on kolmekas, sest rohkemat ei tohiks taolise saasta eest välja käia. Muuseas, mina olen üks nendest, kellele inglisekeelsed raamatud meeldisid. Kerge meelelahutus.

Edasi juhtus nii, et kõigepealt vajus kõhuviirusesse esiklaps, kellele järgnes noorem õde. Seejärel oli Igori kord ning neljapäeva õhtul hoidsin hinge kinni, teades, et olen järgmine. Kaua ei läinudki, kui reede varahommikul andis ilgelt rõve enesetunne heaga märku. Meie kõigi haiguste vahele mahtus ka Nuru ehk musta kassi teadmata õnnetus, millest räägin teile kunagi lähemalt.

Blogiauhinnad. Võtan sel aastal osa. Eelmisel aastal ei võtnud, kuna mulle ei meeldinud korraldajad ja teatud osalejad. There, I said it. Ma olen võtnud südameasjaks, et ei kirjuta konkreetselt ühestki blogijast või ka "oi-oi, kellest jutt küll käia võib" stiilis (ja kõik tegelikult saavad aru). Olen öelnud, miks ma ei kirjuta teatud teemadel. Samas arvan, et pole mõtet ronida teiste avalikesse päevikutesse ja hakata neid lahkama. Jah, mõnikord arvan, et blogija on puhastverd jobu ning võiks kirjutada teemadel, millest ka aimu on või midaiganes kolmandat, aga keda kotib, mida arvan. :D Blogiauhindadest veel nii palju, et järgmisel aastal ootan lisaks rahvahääletusele žüriid, kes annaksid punkte blogi sisule. Ärge saage minust valesti aru, popid blogid peaksid saama väärilise tasu. Absoluutselt. Sama peaks olema ka blogidega, mis pakuvad tõeliselt nauditavat lugemist. Kahjuks hetkel jäävad viimased varju.

Ajaga on juhtunud selline lugu, et ma ei igatse Eestit sel moel nagu varem. Kui mu ema uuris, mida ta mulle saadaks, siis esiti nagu ei osanudki vastata. Meil on köögikapis päris mitu karpi sprotte, hoides neid pidupäevadeks. Kalevi kommid on jätkuvalt head ja need, mida emps saatis, sõime vähem kui nädalaga. Ma ei kavatse teha ühtegi plaani selle aasta augustiks, aga võib juhtuda, et kuu alguses pakime pere autosse ja hakkame sõitma. Eesti reisid on meil läinud korralikult aia taha, sest iga kord on see ära jäänud. Lisaks pean plaani, et mina lendan Eega ja Igor saab suurepärase sõidu koos tüdrukute ja Lassega. :D Keegi kunagi küsis, et miks üldse tulen Eestisse? Loomulikult, et kallistada-paitada pere ja sõpru ning tutvustada Igorile suvist Eestimaad koos paikadega, mis omavad mulle olulist tähendust. Mis kõige vahvam - ma olen aastatega saanud interneti teel tuttavaks inimestega, kellega teeks nüüd ühe deidi. Kes tahab minuga deidile?! :D

Päris mitmel inimesel oli hea meel, kui lõpetasin blogimine (tsau, lapsevanem!). Ma olen küll mõelnud, et jumal hoidku, miks loetakse blogisid, aga mul on hea meel, et seda tehakse. Mõeldes, miks ise blogin, siis jõudsin järeldusele - armastan kirjutada, ma ei saa olla kirjutamata! Samas ma pole kõige sotsiaalsem loom ja blogimine ei varasta minult sama palju energiat, kui peaksin iga kord end sõbrannaga kohvikusse viima. Tänks, et käite lugemaie, mina rohkelt rõõmumaie!

Meenus. Kui ma ei blogiks, siis mu eesti keel longaks veel hullemini kui nüüd. Lisaks bloggeri lehele on veebilugejas avatud Eesti õigekeelsussõnaraamat. Suur abiline minusugustele.

Tõmban nüüd postituse otsad kokku, sest peaks puhkama. Kõhuviiruse rõõmud, mis muud. Juba on päris hea, kui kõht tuletab meelde, et tegelikult on jätkuvalt rõve olla.

Leidsin postitusele pildi ka ehk siis Lasse ja Sophie. Jeerum kuidas koer ihaldab seda piiksuvat mänguasja. Kes ei tea, siis kummist kaelkirjakul on magus aroom ja see võib olla üks põhjustest, miks Lasse heameelega ameleks Sophiega ja võtaks ta endale naiseks. :D







20 Responses to “Random thoughts III”

  1. Me kinkisime sama kiilkarjaku (mulle meeldib neid sedasi kutsuda) oma tuttava esimesele beebile ja kui me neid uuesti mõnda aega hiljem nägime, kirusid nad meid maapõhja, sest laps oli sellest kummijullast sõltuvuses ja ei tunnistanud ühtegi muud lelu :P Lisaks kadus see neil ära ja laps oli näpud puruks imenud, nad pidi uue ostma ruttu aga ei teadnud kus neid leiduks :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hea. :D
      Ma ei tea, mis hinnaga sa ostsid, aga meil müüakse neid 2 x kallimalt (ja natuke veel peale) kui Prantsusmaal. Õnneks sain sooduka ajal ostetud, aga noh, kui koer selle nahka pistaks, siis väikese pisara puistaks küll. :D

      Delete
  2. Nii, mina nüüd hakkasin teie pere suvist Eesti-trippi ja blogija kohtumist lugejatega ootama :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahtsin just sama kirjutada!:-) Kiiret täistervenemist sulle!

      Delete
    2. Kui sa oled ikka see Nele, kes mulle kotitäie head-paremat saatis, siis loomulikult kohtume - mul on vaja sindki vastutasuks nuumata. :D

      Aitäh! Kindlasti kohtume, Sofikene! :)

      Delete
  3. Kas videopostitusi ka tulevikus oodata on? Q&A või lihsalt vlog vms :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vastan sinu küsimusele peatselt ühes postituses. :)

      Delete
  4. Ma näen, et me EBA teemaline vestlus andis sulle natuke mõtteainet :) Loodan, et sul läheb hästi ja ehk ühel aastal mõtlen ise ka jälle osalemisele.

    Ja kahju, et me erinevatel aegadel Eestisse satume. Kuigi kindel pole miski, sest me plaanime piletid osta kohe kui kolmas sündinud on ja umbes kolm nädalat hilisemaks. Ehk siis võib juhtuda, et tuleme augusti alguses ja sama hästi võib ka juhtuda, et lõpus :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muidugi andis! Sa oled üks ütlemata vahva mõttelõnga arendaja ja minu tänusõnad sulle. :)

      Kas nüüd oleks õige aeg hakata palvetama jumalate poole, et sa õigel ajal sünnitaksid?

      Delete
  5. Ma ootan ka vloge! Nagu täiega.
    Ps, ütle ainult kuupäev ja ma teen oma kalendrisse suure punase ringi: JAANIKA TULEB.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehh, vlogid jah.. no pressure.. eheh /awkward laugh :D

      Tuleb, tuleb!

      Delete
  6. Sattusin nädalavahetusel mingisse blogimaailma, millest mul varem eriti aimu ei olnud. Ei ole popid blogid, aga VÄGA head ja sisukad. Mõtlesin täpselt sama, et EBA ei ole tegelikult ju parimate tunnustamine, vaid popimate. Žürii peale mõtlesin ka ise. Eile lugesin kaks blogi otsast lõpuni peaagu läbi, põhimõteliselt pool päeva pikutasin neid lugedes ja no osad teemad, mis mind vb nii palju ei huvitanud, lasin üle ka. Pool päeva, 2 blogi. Aga neid osalejaid on sadades ju. Ma ei kujuta ette, kes jõuab süveneda. Ja KES siis oleks see erapooletu ja arukas hindaja?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olen sarnast magusat lugemist leidnud Pille blogist ja Kristallkuulist. Lugesin vanu ja jäin uusi ootama.

      Hea küsimus. Selles olen kindel, et blogiauhinnad võiksid paremuse poole edasi tüürida ja astuda sammu edasi pingviinide paraadist. Ma ei oska seda nüüd hästi lahti seletada, aga mõte oleks umbes nii, et blogid võiksid olla hinnatud paremini kui nad on hetkel. Ehk siis blogide näol poleks ainult tegemist edevate inimeste netipäevikutega, vaid meelelahutuse, kultuuri, spordi, motivatsiooni jne pakkuvate lehtedega. Mis omakorda võiksid olla toetatud riigi poolt? Tunnen, et jõuan ringiga tagasi sinna, et rahvas hääletab, aga seda ma ju ei soovinud. :D Oeh. Jään hetkel vastuse võlgu teemal, kes võiks olla hindaja..

      Delete
    2. Ma arvan, et žürii leidmine pole kindlasti kerge aga samas mitte ka võimatu. Kui olen õigesti aru saanud, siis Playnupp auhindade jagamisel just žürii hindabki.

      Mina jõudsingi just rahvahääletuse tõttu seisukohale, et ei soovi sel aastal osaleda. Tunnustus on küll tore, aga ma ei taha seda saada puhtalt populaarsuse põhjal. Mulle piisab selles osas ka sellest, et inimesed mulle toredaid kirju saadavad ja rasketel hetkedel head nõu annavad.

      Aga kui asi puudutab autasustamist, siis võiks siiski hinnata sisu. No ja rahvas võiks siis populaarsuse põhjal oma lemmiku valida.

      Mina ütlen muidugi ausalt, et kuigi oma pereelu dokumenteerimine on vahva, siis mingile sisule vähemalt mina sellega kindlasti sellega ei pretendeeri. Pereblogide sisu avaldubki rohkem asjaosalistele endile. Nii et mõne jaoks kindlasti rumal mõtteviis, et mis ma siin jorisen kui ise nii-öelda kaotaksin sellise hindamissüsteemiga aga noh ... lihtsalt tundub ausam ja on kõikidel võrdsemad võimalused.

      Delete
    3. Haha, ma arvan samamoodi, et poppide alusel saaksin rohkem hääli kui sisu põhjal. /paitan end õlale ja mõtlen, et vähemalt on pildid ilusad - sisu ikkagi!

      Delete
  7. Pille ja Kristallkuul minu jaoks juba vanad "sõbrad" :D

    Pingviinide paraad on hästi öeldud. Mulle kahjuks tundub, et nende VIP laudadega rõhutatakse seda (kogemata ja endale teadvustamata) veelgi, aga eks paistab. Mulle jäävad üritusest kõrvu kumama mingid VIP lauad, joogid, söögid, kingikotid jne. Aga võiks rohkem sisust rääkida :)

    ReplyDelete
  8. Ei tea jah, aga minu jaoks ei ole selle ürituse puhul väline glämm ja nänn absoluutselt tähtis.

    ReplyDelete
  9. Aa, muide, see on see hallitav kaelkirjak ju :S http://tarbija24.postimees.ee/3985349/kuidas-vaeltida-hallitust-maenguasjas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tead mu lõug vajus maani, kui olin sõbrannal külas, sophie kukkus maha ja ta tormas pesema. Tuli tagasi ja kirjak lörises veest.. Panen päikese kätte kuivama. Vaatame, kas saab tühjaks või sulab ära. :D

      Delete