Thursday, October 06, 2016

Toogem õue sügisehted

Uue elamisega tabas mind ootamatult suur vajadus kaunistada, puhastada, kraamida ja kuna sügis on mu lemmik aastaaeg, siis tahtsin seda nautida võimalikult palju ka kodus. Ok. Peab tunnistama, et abiks oli see, kui läksin nänni poodi liimi otsima ja olin juba septembri alguses vaimustatud Halloweeni ja sügisestest kaunistustest.

Mul on vaaside, küünlajalgade ja muu taolise kodusisustuse ostmisega see lugu, et hästi ei raatsi. Jubedalt tahaks, näpin ja käin sada korda asjast mööda. Võibolla isegi panen korvi ja mingi hetk jõuab see tagasi riiulisse, sest milleks - hamba alla ju ei kõlba. :D

Seekord oli teine lugu ja ma pakun, et lugu on seotud päris enda pesakastiga. Kõlab ju loogiliselt? 

Ostsin kohalikust lillepoest võõrasemasid ja muid taimi, millele ma ei oska nime anda. Supermarketist sain hiiglasliku ja väiksema krüsanteemipõõsa, mille õied polnud isegi veel avanenud. 

Olgem ausad. Kaupmehed teavad, mis inimestele meeldib ja igasugused kodukaunistamiselemendid pole teps mitte odavad. Sellistel hetkedel tuleb olla tark ja osta asju, mida saab ka edaspidi kasutada. Peale hooaega pakid kenasti kasti ja järgmisel aastal uuesti. Või kui oled kaunistamisega hiljaks jäänud, siis ostad hooaja lõppedes soodsama hinnaga järgmiseks aastaks.*

*IGAL AASTAL peale jõule tahan ma dekoratsioone osta ja ma ei tee seda mitte kunagi :D.. ehk sel aastal?

Ma ei tea, kas Eestisse on jõudnud odavamad kodupoed? Olen midagi Tigerist kuulnud, mida Sloveenias veel polegi. See-eest on siin paar teist "hiinakat", mis on hinna poolest päris sõbralikud. 

Varasemast ajast oli meil valge suurem latern, mis oli muuseas jõulukingitus pereliikmele. Igatahes see jõudis ringiga meieni tagasi ja aitäh. :D Ostsin juurde ühe nööri, puidu ja klaasiga pealt lahtise laterna. Hetkel see täidab aknalaua kaunistamise rolli, kuid pakun, et parema kasutuse leian sellele jõuludeks. 



Majaümbrust kraamides leidsin kaks paari kummikuid, mille ämblikud olid endale pesakastiks teinud. Käärisin kummikindad kätte ja puhastasin võrgud, ämblikud ja muud tegelased välja. Peale pesu ja kuivamist tegin kunsti, toppisin kummikutesse põhku, katsin lillepoti põhjad fooliumiga, et muld veega välja ei jookseks ja tulemusi näete piltidel. 


Täna tegin (lõpuks ometi) valmis ka pärja! Nännipoes müüdi selliseid traadidest oksi koos kaunistusega ja, kui algne idee oli need kaks tükki, mida tõin koju, ümber aknalaua äärele kedrata, siis mõtlesin ümber. Aknalaudadele tegin pigem muudes toonides kaunistused ja seega keerles mõte ümber pärja.. Otsige Pinterestis "wreath" õpetusi ja te leiate palju erinevaid ideid. Mina noppisin ploomipuult oksi vähemaks, tegin oksadest miniluudasid ja tõmbasin õhema traadiga kokku. Noh, ütleme nii, et esimese korra kohta käis küll. :D Viimasena lisasin kaks oksa kaunistustega. 
 



Kuidas olete teie sügisehõngu koju toonud? :)

Jaanika




Leave a Reply