Wednesday, September 21, 2016

Uued tuuled Babe Stop Akn sarjalt

Koera, pere ja muude postituste vahele mahutan ühe iluteemalise kirjatüki! 

Mul on huvitav vanaemalik komme uusi asju mitte kasutada. Näiteks need kaks kingitust Babelt, mille Hurmi mulle viimase tellimusega proovida saatis, polnud ma siiani lahti tehtud. Ja see oli kuu tagasi! Ja tegemist on Stop Akn sarjaga - mis tähendab, et mu nahk lausa hüüab katsetamise järgi!

Veidike minu naha seisukorrast. Kevadel, peale poolt aastat, hakkasin uuesti Stop Akn sarja kasutama. Mõneajalise vahe põhjuseks oli see, et mul olid tooted otsa saanud ja pidevalt lükkasin tellimist edasi. See polnud üldse hea, sest nahk oli nii halvas seisukorras, et isegi laubale tekkisid vistrikud (ja seal olid need viimati keskkoolis). Lõual ja põskedel ilutsesid põletikulised punnid ning mu enesekindlus peitus kuskil ilusa naha taga.. mida mul polnud.

Jõuan jutuga sinna, kus sain taaskord igapäevaselt Babe Stop Akn sarja kasutada. Võttis mõnda aega, kuid sain nahaga taaskord sõbraks. Muuseas selleni jõudmiseks pidin läbi tegema kõikide põletikuliste ja umbes punnide nö läbikasvamise ehk siis alates nende tekkimisest kuni paranemiseni. Seega neile, kel tundub, et alguses läheb olukord hullemaks, võib see täiesti normaalne olla. Heade asjadega läheb ikka aega. Tuleb vähemalt anda endale võimalus sarja lõpuni kasutades.

Praegu ma kasutan üliharva jumestuskreemi ja enamasti lihtsalt puuderdan ninaotsa. Vot see on mul alati pisut läikivam kui ülejäänud näo osad. Ausõna nagu põhjapõder Rudolf. Olen loobunud peitekreemidest ja üleüldse kõigest, mis võiks liialt koormata mu nahka. Kas te nõustute, kui ma ütlen, et mitmed kihid meiki näeb aknelisel nahal veel halvem välja? Ma tean.. olin üks nendest, kes ei julgenud poodigi ilma punne katmata minna, kuid olen kindel, et eelkõige tuleks rõhku panna hooldusele, kui katmisele. Kuigi taaskord - mõistan inimesi, kel see ei õnnestu.

Igatahes hetkel olen seal, et ma ei pea ega taha kasutada tugevat meiki. Minu laup pole akneline ja üüüliharva ilmub mõni punn põsele või lõuale. Siiski tekivad lõuale kinnised poorid, kuid täiesti piisab nende tühjendamisest. Ma üritan poore pigistada* nii vähe kui võimalik - pigem aitab siinkohal Stop Akn sarja koorija ja toonik.

* pealegi, kui ma pigistan kõik poorid hoolsalt tühjaks, siis ma läigin sedavõrd, et võiks lumeta kelgumäest näoli alla lasta...

Uutest toodetest, mille ma muuseas nüüd arvuti taga avasin.:)

Keratolüütiline vedelik (30 ml). Tegemist on vedela geeliga, mis sisaldab 7% vaba glükoolhapet. Maakeeli tähendab see, et antud vedelik aitab reguleerida rasu eritust, vähendades naha probleeme. Jep, liigne rasu on üks peamistest kurjajuurtest ning, kui see vedelik tõepoolest suudab hoida rasu tekkimist kontrolli all, siis minu nahk rõõmustab! Keratolüütilist vedelikku tuleks kasutada õhtuti kuival ja puhtal nahal - esimesel nädalal tee seda ülepäeva, edaspidi igal õhtul kuni kuurist saab täis kolm nädalat. Enne neljanda nädala algust lõpetada.

Mask rasusele nahale (50 ml). Mask on üks nendest toodetest, mida ma pole ammu proovinud - viimane oli VV oma ja see mulle meeldis. Babe Stop Akn mask lubab juhendi sõnul võidelda liigse rasuga, hoida seda kontrolli all, kindlustades mati naha. Maski on soovitatav kasutada 1-2 korda nädalas, kandes puhtale näonahale ja kaelale. Hoida 10-15 minutit.

Pakid on mul lõpuks avatud ja huviga ootan, et proovida, kui hästi nad tõrksat rasu aitavad taltsutada. Seniks kuni saan kahest tootest lähemalt rääkida, soovitan uurida suurematest Eesti apteekidest uue kuue saanud Babe Stop Akn sarja kohta. Soovitan teil julgelt rääkida apteegi konsultantiga ja enne, kui olete otsustanud, proovida testreid.

Jaanika




Leave a Reply