Thursday, September 29, 2016

Pinterestides

Thank you Pinterest for helping me feel creative, even though I've really just been sitting on my phone (computer) for the last three hours!

Tuleb tuttav ette? 

Minuni jõudis Pinteresti hullus mõned aastad peale seda, kui see leht oli jõudsalt populaarsust kogunud. Konto tegin sinna töö tõttu ja suurt peale paari pildi pinnimise või laikimise ma ei teinud. Aga see oli ka ka kõigest algus.

Meie töö Ljubljanas oli kõike muud, kui raamidesse surutud. Noh, eelkõige oodati meilt kõvasti müüki, kuid siiski oli ka vähe lõbusamaid hetki, mil sai otsitud ideid. Näiteks projektideks, mis toimusid hooajaliselt nagu jõulud, Valentinipäev või igakevadine "suveks saledaks ja tervislikuks".

Päris mõnus oli lülitada ennast mõneks ajaks emailide saatmiselt Pinteresti maailma. Sai otsitud erinevaid teemasid ja värvilahendusi ning mõnikord jäime sinna liiga kauaks unelema.. See selleks. :D

Tööga seoses saingi vist kõige tugevama Pinteresti sõltuvuse. Ja muidugi pulmad - kuidas neid unustada! Iga uue aastaajaga toimub teatud muutus, mis on põhjuse teha uusi kaustu ja neid enda nägemise järgi täita. Vaadates loodud kaustu, siis kõige rohkem on täitematerjali saanud "Christmas gift's" (teadagi miks), endine salajane, kuid praegu avalik "Wedding 2015", "Home food" ja "Cookie decorating". Praegu täidan hoolega "Autumn" kausta - see on siuke mõnusa fiilingu tuba, kus tahaks haarata tass kakaod ja lüüa nurru.

Naerma ajab see koht, kus hakkan mõtlema palju ma avastatud ideid üldse kasutanud olen.. Võin julgelt öelda, et isetehtud jõulukinkide ideid olen suurema koguse just Pinterestist leidnud. Teisele kohale jäävad soolaste ja magusate toitude retseptid ja ülejäänud on puhas inspiratsioon. Ehk mõtete selgena hoidmiseks? Et ma ei manduks? 

Rääkides mandumisest, siis minu jaoks on väga oluline aegajalt küpsetada või luua fotosessioone või midagi kolmandat loomisega seotut, kuna igasugune kunstiline tegevus hoiab hinge rahumeelsena. Absoluutselt vastu vaidlemata pean tunnistama, et asi toimib ainult nii kaua kuni see tuleb välja. Läbikukkumine on üsna frustreeriv ja võib toimuda vastupidine efekt nagu.. ärritumine. :P

Erinevate ideede kogumine võib olla tõeline aardejaht ja jällegi tuleb tunnistada, et enamik neist jääb igaveseks ainult silmarõõmuks. 

Täna, kui otsisin huvitavate küpsiste retsepti, mis sobiks õunte ja sügise teemaga, leidsin imeilusate piltidega pinni, mis viis kodulehele (nagu ikka). Taaskord saan naerda, kui võrdlen enda tehtud käkerdisi ja pildil olevaid kaunitare. 

 Banaaniga, banaaniga ja rohkem jahu, õunaga

Ma võtsin vabaduse teha retseptis muudatusi, lisades poolele taignale õunte asemel banaani ja täiesti arusaadavalt ei ole minu toodang samasugune nagu piltidel. Samas pool taigent jäi siiski samaks ja tulemus pole jätkuvalt sama. Ilmselgelt mul on kehvem küpsetamisoskus või ma ei oska nii häid pilte teha. :D 

Võin öelda, et küpsised olid maitse poolest head. Mul on vist "banaan toidus" üleküllus ja banaaniga tehtud ei tekitanud soovi neid uuesti proovida. Õuntega küpsised olid teine lugu - pehmed, kenasti vormis, kuigi õunte mekist polnud suurt aimu. Ainuke, mida oleksin pidanud kohe muutma, oli suhkru kogus. Tavaliselt võib retseptides rahuliku südamega 1/3 suhkrust välja jätta, kuna isegi mulle kui suurele magusasõbrale sisaldab enamik magustoite liiga palju suhkrut. Selles retseptis tuleb veel taigent suhkru ja kaneeli segus rullida.



Hüpates korraks kaustade juurde, siis mul on enamik kaustu avalikud. Ainukesed, mida panen salajaseks on seotud mõne projekti või tööga. Ka näiteks siis, kui mul tekib isu otsida jõuludeteemalisi inspiratsiooni pilte keset kevadet nagu see juhtus sel aastal. Pole kunagi liiga vara alustada, eks! :D

Palju teie käite Pinteresti allikas inspiratsiooni ammutamas ja, kui palju te reaalselt leitud ideid ellu viite?

Jaanika




Leave a Reply