Thursday, September 15, 2016

Eriti sügisene sügise eri

Ma tahtsin teile kirjutada enda sotsiaalsest küljest ja sellest, kuidas ma olen tegelikult üsna üksik inimene. Vaatamata lõbusale ja huumoririkkale poolele, mis on minuga alati kaasas. Tegelikult see kirjatükk tükiks pigem negatiivseks ja, kuna mul on hetkel niigi kräpp olla, siis otsustasin pühendada postituse hoopis kõigele (peaaegu!) toredale, mida tegin täna. Kräpi leevendamiseks siis.

Sukeldusin mõnuga sügisesse

Sügis on minu lemmik aastaaeg. Kevad on võistluses sügisele üsna lähedal ja hingab talle kuklasse, kuid peale selle, et tegemist on kauni aastajaga, seostub sügis uute algustega - winwin kevade ees. Uued algused on minu meelest värskendavad ja toovad elurõõmu. Ma olen teile rääkinud, et kodu dekoreerimise lembus ja oskus on mul täiesti olematud ja, kui aus olla, siis huvi selle teema suhtes pole kunagi mu teetass olnud. Sloveenias on kombeks kevadel istutada rõdule uusi lilli ja sügisel kaunistada trepinurkasid pisikeste ja vahvate kõrvitsatega. Otsustasin skilli arendada. Kõrvitsaid ma küll ei leidnud ja kevadised lilled hakkasid pottides väsima, seega võtsin ette hoopis kolmanda ja tulemust võite näha pildil. Lisaks korrastasin ka meie aianurka, sest kuna siis veel on parim aeg lõikuda, kummardada, tassida, ringi mütata kui viimasel raseduskuul - põhjusel, et üks tegelane ennast liiga hästi tunda ei hakkaks. Nüüd on idüllist puudu ainult üks. Sügisene ilm! Meil on siin 30 kraadi ja mul on tunne, et jume, mis jäi suvel saamata, hakkab külge. PS kui aed saab valmis, teen paremaid pilte!

Tuletasin meelde seenesupi retsepti

Täna, kui üks meist lõpuks otsustas poest puljongikuubikuid tuua, tegin teist korda juustust seenesuppi. Mul ei jätku sõnu, kui hea see on! Nii esimest kui ka teist korda. Nagu ikka, tegin retseptis mõned muudatused enda maitse järgi - lisasin kartulit, kahandasin sibula koguse poolele sibulale ning lisasin juurde hoopis kaks küüslauguküünt. Köögiviljapuljongi asemel sai supi sisse kanapuljong. Supp saab valmis 1-2-3 ja ainuke mure seisneb selles, et kuidas mahutada rohkem kui üks taldrikutäis. Mina pidin igatahes supitaldriku lõua alla tõstma, sest kummardamine pole päris minu.. supikauss.

Originaalretsept Nami-Namist SIIN.

Kes ei viska ära, see taaskasutab

Ma olen kõike muud kui Kaltsu-Mari ja nähes vanu asju on esimeseks mõtteks kasutu rämps prügikasti ajada.. Umbes sama mõte käis peast läbi, kui koristasin õues trepialust ja leidsin kaks paari kummikuid. Korralikud ja isegi minu number, aga peale aastaid õues elamist muutunud ämblike elamispaigaks - nagu võite pildil näha. Vot. Olin valmis kummikud piltlikult ahju ajama, kuid mõtlesin proovida, mis saab ideest teha nendest lillepotid. Mitmeid tunde higistades ja kraamides on tulemus selline. Ta thaa! Ma olen taaskasutaja!



 Mida vahvat teie sügise meeleolu loomiseks teete?

Jaanika




6 Responses to “Eriti sügisene sügise eri”

  1. Jeerum! Sa oled ju võrratult tubli! Kummikute taaskasutamine on alati väga-väga vahva!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh!

      Ausõna need kummikud oleksid väga kiiresti prügikasti lennanud, kui ma poleks nii heale mõttele tulnud. :)

      Delete
  2. Minu lemmik on samuti sügis. :) eriti oodatud on ta veel sellisete kuumade ilmadega (meil ka endiselt üle 30), sest noh, kaua võib kannatada eks!?
    Kohe selline mõnus sügisetunne tuli sinu pilte vaadates sisse. Ja seda seenesuppi pean ma ilmtingimata saama!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kindlasti proovi kukeseene-juustu suppi - siiani on kõigile meeldinud. :)

      Nii hea, kui kuumad lõpuks üle läksid, eks!

      Delete
  3. Ma pole kunagi olnud suur sügisefänn (hoolimata sellest, et olen novembris sündinud) aga peale Itaaliasse kolimist ei suuda ma enam jahedaid sügisilmu ära oodata! Kuumad suveilmad, kui ei saa ei istuda ega astuda (rääkimata hingamisest, eksole) pole absoluutselt minu teetass. Sallid, saapad, kampsunid aga küll..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaa, sa korda jaa! Ma olen veel eriti nukralt hakanud unistama lumerohketest talvedest. Varem mul polnud midagi selle vastu, kui sai rahuliku südamega talvel asfalti pidi kõndida. :)

      Delete