Friday, September 30, 2016

37+

37-nädal on aeg peale ootamatut haigla külastust. Ma olin siis (36+6) täiesti kindel, et sünnitus jääb tulemata - eriti kui ämmakas teadvustas, et mu avatus on täpselt 1 cm. Keeldusin kategooriliselt haiglasse jäämast, sest ma ei tahtnud kunstlikku avatuse tekitamist ja lootsin, et kodus kümne teki all rahuneb mu naisorgan maha. 

Rahuneski, kuid see, mis igapäevaselt on järgnenud, on tappev. Taaskord keeldun igasugusest tuhude mõõtmisest, sest ma olen kindel, et enamik ajast on need natuke liiga regulaarsed. Jõudsin vahepeal ka uue nädala arstil käia ja proovid-mõõdud on korras. Lihtsalt minu enesetunne on miski, mida ei anna kaardile märkida, kui ainult sõnadega "über kräpp" või "palun laske mind maha".

Rääkides tänasest päevast, mil mul tiksub juba 38-nädal, siis tekkis isegi mõte, et võiks. Panin tähele, et kuigi kõik muu on kolepaha, siis kadunud on kurku näpistavad kõrvetised. Lisaks, kui ma istun ja tekib emaka kokkutõmme, surub see meeletu jõuga mu vaagnale. Kas võib juhtuda, et laps on alla vajunud?

Hüpates tagasi kahe eelmise sünnituse juurde, siis üks algas 10 päeva ja teine nädal aega varem. Miiiiis.. põhimõtteliselt tähendakski, et 30.septembril, sel ilusal kuupäeval kui õues on mõnus soe sügis, võiks ta tulla. Mis siis, et tavaliselt selliste soovide peale ei hakka ükski titt end liigutama. :D

PS Aga teate, mis on kõige toredam? Kogu valutamise ja ähkimise juures on mul meeletu kogus energiat. Ma ei suuda isegi korraks maha rahuneda ja uinakut võtta ja see pole isegi pesapunumine, mis läks juba mõnda aega tagasi üle. 

Okei. Ma rohkem ei suuda laua taga arvutis olla, sest selg valutab. Tsau siis! :)

Jaanika




3 Responses to “37+”

  1. See on paganama teostamatu aga tegelikult sa ju tead, et sa võid oodata, loota, planeerida, ignoreerida.... Aga sinul pole selle kõige üle vähimatki kontrolli... Beebi tuleb siis kui tema selleks valmis on. Praegu ilmselt veel ei ole.
    (Mis avatusse puutub siis minul oli 0cm avatust veel 6 tundi enne lapse sündi.)

    ReplyDelete
  2. No kui on energiat, siis ju pole enam kaua jäänud.:). Paari päeva küsimus?! Aga mul oli 2,5cm avatust 1,5h enne esimese lapse sündi ja 1,5cm kõigest pool tundi enne teise lapse sündi. Ning ebaregulaarsed valud lõpuni välja. kui poleks presse tulnud, siis vist polekski aru saanud, et nüüd hakkab päriselt sündima. esimesega tuli selle 2,5cm peale masendus, sest olin juba jõudnud sinna hetke, kus enam ei jaksanud püsti seista, aga pikali ei saanud olla. teisega juba teadsin, et see ei tähenda midagi. Nii, et korraliku lõpuspurdiga tulid mõlemad. Kolmanda puhul torman haiglasse vist esimeste nähtude peale.

    ReplyDelete