Thursday, September 08, 2016

34+

Tänase seisuga olen alla andnud (leidnud lahenduse?) ning otsustasin, et muretsemine tuleb jätta. Kes tahab leiab ise puhta pesu hunnikust sokid. Külmkapp ja sahver on söögist pungil, nälga ei tohiks jääda. Ausõna ma pole kunagi ennast nii hästi veel tundnud kui eile, mil võtsin vabalt. Igavuse leevendamiseks ruunasin Instagrami ja avastasin "my story", kuhu saab postitada veelgi mõttetumaid tegevusi. Nagu snapchat vist? Kes tahab mu lemmikloomarohket elu jälgida, saab seda teha SIIN

Rasedusest.

Teisipäeval külastasime perekooli. Teemaks sünnitus. Valisime ainult selle teema, kuna lapse hooldamise pool on kaetud ja imetamise teooriast (enne imetamist) ei arva ma suurt midagi. Me poleks isegi sünnituse loengule läinud, aga tahtsin, et Igor oleks haiglas mu infopunkt number üks ja mu enda soov oli veel haigla sünnitusosakonda näha. Sinna viimasesse me ei jõudnudki, sest tunni ajaga kõval toolil istudes olid mu jalad krampides, iiveldasin õhupuudusest ja higistasin nii, et särgist sai vett väänata. Ülejäänud klassis olid palju kenamad rasedad kui mina. 

Ma pole suur näidisekotikeste fänn (99% ulatuses prügikastikraam, kui seal pole väikest Sudocremi topsikest), kuid loengul pisteti meile kätte armas roosa kotike. Uudishimu isegi tekkis, sest lootsin leida kasulikke sooduskuponge. Ühele poele isegi oligi. Aga näitan teile ka, mis sinna kotti pistetud oli. Alustan kõige tarvilikumast.


- lepatriinuga beebisokid Pika Polonica poelt. Väga mõnusad sokid, lähevad kindlasti jalga. Kahjuks mitte mulle.
- Donat Mg vesi. Täitsa Sloveenia päritolu ravivesi, mis peaks minu teada olema jõudnud ka Eestisse. Sisaldab looduslikke mineraale ja näiteks rasedatele ideaalne rahutute jalgade sündroomi vastu. Maitseb nagu vanaema rohukapp, aga õnneks see vesi polegi mõeldud mekitamiseks.
- Chicco rinnahoidja padjakesed. Proovin ära. Kui meeldib, siis tean, mida poest valida.
- Nivea pepulapid. Ideaalne käekotti või autosse. Ülejäänud Nivea asju ei hakka kasutama.
- Bianka viljakohv. Proovisin samal päeval ära. Ei meeldinud, sest isegi suure koguse piimaga oli mõru ja pidin suhkrut lisama. 
- Frutek Mama teekotike. Proovin, kuid eelistan osta palju soodsama hinnaga "kõigile mõeldud teesid", mille hind on soodsam. Üleüldse. Miks tehakse neid emme mahlu ja teesid? Kas ülejäänud rahvale mõeldud tooted pole siis nii kvaliteetsed?
- Lactacyd intiimgeeli tester. Testri hoidsin alles, aga kuna ma seda kasutan..
- Pikapolonica lastepoe sooduskupongid. Kahjuks mind ei tõmba poodi 5% või 10% allahindlus. Pigem ootan talvist või kevadist alet.
- 150 € sissemakse mingile meditsiinijurale, juhul, kui ma kasutan nende teenust 2000 € eest.
- pildil pole, kuid lisaks oli reklaamiga lapse pikkuse mõõtmiseks paber, mille saab seinale kleepida. Polnud väga kena ja reklaam tootel oli häiriv.

Nii. Kas ma olen ainus, keda häirib vasakpoolsel reklaamlehel oleva imetava ema pilt? Heameelega photoshopiks sellelt naiselt beebi ja paneks talle helkiva vihmavarjuga joogiklaasikese kätte, sest ometi on ta meik ju soeng sobiv klubis käimiseks. Palun vabandust neilt, kes igapäevaselt imikuga kodus olles ongi sellise üleslöödud välimusega. Kahjuks on minu jaoks reaalsem parempoolsel pildil olev naine. Beebit hooldav inimene ei pea olema võidunud juuste ja mahapesemata meigiga, kuid pandakaru meik ja tupeeritud soeng jääb küll ulmevaldkonda.

Üleüldse. Blogisid lugedes näen kogu reklaamivaldkonda teise pilguga. Sellised klantsitud neiud ei müü. Kes tunneks enda eluga sarnasust, kui ma teeksin raske krohvikihi ja beebiga pilte sildi all "I woke up like this"? :D

Tänase seiuga on mul jäänud täpselt viis nädalat eeldatava sünnituskuupäevani. Minu enesekindluse jumalanna ütleb, et beebi sünnib samamoodi nagu ta vanemad õed. Kas nädal või kümme päeva varem. See jätab kuupäevadeks 3. ja 6. oktoobri. Mis annaks natuke ruumi ka vanima tütre 10-juubeli pidamiseks - küll stuudios nii, et ma ei pea isegi sööki valmistama, kuid koju tahaks ikka ühe tordipoisi valmistada.

Minu väsinud midaiganes jumalanna tahaks kasvõi homme sünnitama minna. Me oleme beebiga jõudnud sinna paika, kus tal pole ruumi ja mul pole ruumi (halamiseks?). Lõpuks olen teadlik sellest, mis on libavalud ja kui vahvalt need öösiti külastavad. Lapse pea on vist alla vajunud, sest minu vaagen pole kunagi sellist tuld ja tõrva saanud. Ainuke normaalne asend on külili. Paar korda olen käpuli voodis nutnud, sest ma ei saa püsti tõusta. Õnneks on abikaasa alati kõrval olnud ja mu päästnud. 

Tunnen ennast nagu vana ja väljaveninud sokk.

Täna on maeitea mitmes arstiaeg enne sünnitust ja mul on võimalus rääkida sünnitusplaanist ja küsida küsimusi. Peale loengut tekkisid mul mõned, kuid eelkõige panin Igorile südamele, et ta oleks teatud punktides väga range. Ei mingit lahkliha lõiget (enne rebenen natuke, see paraneb sada korda kiiremini) ja beebiga ringi jalutamist. Pakun, et ülejäänud kulgeb sünnituse rütmis, mis minu enesekindluse jumalanna sõnul peaks minema kiiresti. Kolmas laps ikkagi. On seal veel mõni lihas, mis hoiab kedagi kinni?

Ma üritan teile homme kirja panna kaneelirullivormi retsepti, sest nädalavahetus on tulemas ja ma tahaksin küll seda kaloripommi ühe korra veel teha. Kuni jalad kannavad ja emakas ei pudene laiali. :D

Jaanika




4 Responses to “34+”

  1. Kuigi ma olen nii mõnegi nädalaga maas, siis saan täiesti aru, kui raske sul on. Ma varsti ei kujuta ette, kuidas ma voodist püsti saan jne. Koriatada ei jaksa, midagi ei jaksa teha. Täna terve kere valutab eilsest võreka värvimisest... Ja see oli alles esimene kiht värvi! Eniveis, rasedus võiks vähem kesta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nüüd ma võin öelda, et mingi hullem energiaboost tuleb lõpus. :D Kere küll hästi järgi ei tule.

      Delete
  2. Sloveenia maitseid ja jooke eestis saab täitsa osta. Eraldi webipood ja esindus olemas.

    ReplyDelete