Thursday, July 14, 2016

Beebileegu!

Tänks, Sloveenia ilm, et tõmbasid kraadid korralikult jahedaks ja lasid vihmavee kraanid valla. Rasedad ja muidu põdurad saavad end kasvõi mõneks päevaks inimesemoodi tunda. Ja näedsa! Ma suutsin isegi beebiriided läbi pildimasina blogisse tuua. Topeltrõõm!

Näitan ja kirjutan seekord beebiasjadest, mis on meil olemas ja kasutan enda blogi mugavalt selleks, et panna kirja, mis meil veel puudu on. 

Riided

Tegin Nexti tellimuse ja ma olen väga rahul kõige üle, mis pandi postikotti. Taaskord tuli pakk kohale kahe päevaga ning see toodi mugavalt kodu ukseni. Nextist võtsin:

- 3 tudukombet nr 56
- 4 lühikeste käistega bodi nr 56
- 4 tudukombet nr 62
- puuvillane tekk
- 5 paari sokke

Ma vaatasin ka muid riideid peale komplektide, kuid võrreldes üksiktoodete hindu, on tunduvalt mõistlikum võtta mitu asja koos. Lõpuks tuli hind odavam kui H&M-s ja minu silm arvab, et Nexti kvaliteet on tükati kobedam. 

Mul on kooohutav beebitekkide obsessioon ja võin garanteerida, et Nexti puuvillase tekiga on rahulolu saavutatud. Okei. See kõlas veidralt, aga milleks varjata enda imelikke külgi. :) Tekk on mõnus ja pehme nagu puuvillane materjal ikka ja parajalt suur, et sobib voodisse, turvahälli, vankrisse. Mina valisin valge värvi ja nüüd mõtlen, kuidas ma seda ka edaspidi säravana hoian.. nimelt ma olen see pesija, kel valged riided kipuvad hallikaks tõmbuma.







Heameelega oleksin Nextist KÕIK riided tellinud, kuid seal polnud pikkade varrukatega bodisid, mida saaks eest sulgeda ja alt kinniseid pükse. Seega läksin ma järgmisesse poodi, kust saab triibulise maniakk vajaliku - H&M. 

- 4 pikkade varrukatega eest kinnitatavat bodi nr 56
- 2 paari kinniste otsadega pükse
- 1 õhem õuekombe
- 1 nööbitav kampsun
- 3 salli
- 1 t-särk

H&M on samuti see tore pood, kust saab asju soetada komplektis. Mulle küll ei meeldi need "newborn setid", sest pooled riided sealt pole minu meelest üldse nii kvaliteetsed ja mugavad kanda (riietada). Näiteks mingid vannimütsid, alt lahtised püksid ja paadikaelusega bodid. Vaadates riiete materjali, siis sellistes komplektides on olukord palju nirum.

Sellegipoolest saab H&M-st korralike riideid kahestes pakkides. Mina võtsin nr 56 suurus pikkade varrukatega bodisid. Materjal on pehme ja tugev (silm tunneb ära, kas kvaliteetne või pehme lödi, mis vajub esimese pesuga laiaks) ning, mis kõige olulisem - bodi saab kinnitada eest trukkidega. Pisibeebide puhul pean seda mugavust oluliseks.

Kampsuniga oli tore lugu. Kutsusin Igori, et ta aitaks valida mul sinise ja halli kampsuni vahel. Lõige ja materjal sama, hallil kampsunil küll kootud tähed peal. Abikaasa valis välimuse järgi halli, kuni me mõlemad märkasime hinda. Sinise eest taheti 7.90 ja halli eest 14.90. Eee. Sinine käis küll. :D

Kui me viimati Zagrebis käisime, mõtlesime, et hüppame ka Arena Centri kaubanduskeskusesse. Seal on umbes kaks korda suurem H&M kui meie linnas. Nojah. Suurte inimeste riideid oli seal tõesti rohkem, kui mitte laste omasid. Aga kuna me juba läksime ostma, siis ikkagi võtsime mõned riided. Igoril vedas ja ta sai pisar silmanurgas pojale ta esimese Metallica särgi valida. :D Mina leppisin bodide, sallide ja 2-paari pükstega. Need sinist värvi püksid on täpselt nagu vanaisa vanad püksid hahahaha.. ideaalne maamehe stiil. Peaks vist ühe ruudulise flanellist särgi ka muretsema!





Brändipoodides shoppamine on eriti meeldiv just sel põhjusel, et valikus pole ainult ämblikmehed ja barbid, vaid saab valida piltideta tooteid. Mõni armas loomake mind ei häiri, aga veel parem, kui on puhas värv või huvitav muster. 

Beebiriietest on puudu veel:

- õuekombe
- mõni püksipaar
- õhem nööritav müts
- paksem müts
- veel mõni tekike ehk..
- komplekt beebi koju toomiseks

Mis puudutab seda viimast ehk riideid koju toomiseks. Põhimõtteliselt võiks ju võtta vajalikud esemed olemasolevast, aga ma mõtlen, et ostaks ühe erilise, mida hiljem alles hoida. Nextist (kuu tagasi) ja H&M-st ma ühtegi meeldivat ei leidnud, kuid nüüd piilusin uuesti Nexti lehele ja kurjam neil on juba sügiskaupa. Kui nad väiksemas summas tellimuse eest postikulu ei tahaks, siis ostaksin selle rebasega komplekti. Mnjah. Loodetavasti pakub Okaidi, C&A või mõni beebipood seda va erilist.

Voodipesu

Ma ei hakanud voodikraami pildistama, näitan neid, kui saame kunagi voodi püsti pandud. Enamik asju ostsime Ikeast ja no kui armsad on neil komplektid. Tekk on meil tüdrukutest alles ja voodi saime Killult, kelle käest tuli ka uhke roosa Emmaljunga.

Mööbel.

Üks kena kummut oleks tore, kuhu paigutada beebiriided, mähkmed ja kõik muu vajaliku. Pakun, et teeme enne okoobrit veel ühe Ikea külastuse. Ma ei ole suutnud välja mõelda, kas osta ka mähkimisalus või kasutada enda voodit..

Vanker ja turvahäll

Meil on Emmaljunga Smart Duo Combi komplekt. Turvahälliks valisime Maxi Cosi Pebble' ja sinna juurde ostame ka Quinny Zappi raami (järelturult). Ma ei taha küll beebit pikalt turvahällis sõidutada, kuid vahel on hea rattad alla lüüa, et mitte käsi kurnata.

Kosmeetika

Eelmisel aastal ostsin tüdrukutele Babe dušigeeli ja šampooni ning need hakkasid tasapidi otsa saama. Babe saatis mulle täienduseks ühe väiksema pudeli duššigeeli ning ma usun, et suuremat kogust pole vaja. Enamik ajast ma küll pesen veega, aga on hetki, mil geel on asendamatu. Lisaks sain kingituseks mähkmelööbe ravimiseks mõeldud kreemi. Heh, sain kreemi juba korra lastel proovida ja järgmiseks päevaks oli probleem kadunud. Sobib. :) Ma loodan, et meie pojal on nahaga kõik korras, kuid igaks juhuks on olemas ka Babe niisutav kehapiim - tüdrukutel on see alati kareda naha ja sügeluse korral aidanud. Mul on tunne, et teen augustis veel ühe tellimuse ja, mida ma endale kindlasti tahan on niplikreem.


Muu

Vana hea sõber ehk Aventi rinnapump - see asendamatu tegelane on olemas. Pudeleid me ei osta, sest kui häda on käes, siis on rinnapumba komplektis kaasas ka pudel (pöidlad, et ei lähe!) ja piima saan endalt. :D Ikeast saime suure saunarätiku, hunniku lapikesi ja pisikesi käterätikuid, millega igast jampsi pühkida.

Teen ühe pika nimekirja kõigest, mis puudu ja võiks beebi tulekuks olemas olla:

- turvahäll
- Quinny Zapp
- õuekombe
- mõni püksipaar
- õhem nööritav müts
- paksem müts
- veel mõni tekike ehk..
- komplekt beebi koju toomiseks
- imetamis rinnahoidjad 
- mõni paar granny panties
- sidemed
- rinnapadjad
- erinevad lutid (kolmas ja viimane laps, kas saame luti kasutusele võetud?!)
- mähkmed
- niisked salfakad
- küünekäärid
- kandelina 
-lodger bunker või turvahälli kott
- lambanahk vankrisse
- öölamp

Jätan ostmata lamamistoolid ja värisevad asjandused, kuhu laps panna. Lisaks mänguasjad. Ma usun, et ämmal on hunnik mänguasju keldris pakitult ja enamasti tuuakse kingituseks just kõrinaid. Võibolla alla panin sellised asjad nagu beebimonitor ja moosese korv. 

Oeh. Saigi vist kõik!

Millised asjad olid teil hädavajalikud?

Jaanika




6 Responses to “Beebileegu!”

  1. Ohsamumeie kui palju asju.

    Rael olen.

    ReplyDelete
  2. Kusjuures, ma alguses arvasin, et hakkan töiega lapsele neid alt kinniseid pükse panema.. aga, tavalised püksid ja sokid oli ikka parem variant. Samuti ei eelista ma nööridega mütse, ma ei tea miks.. nüüd suveks üheks Lindexi ``kalamehe` mütsi ma ostsin aga vastsündinule nööridega ei hakanud jamama. Tudukombed olid mul ka täielik waste of money, tellisin ka nextist.. paar tk vist ei jõudnud kordagi selga, sest noh.. ei olnud mugavad :D ma eelistan kiirelt mähkmeid vahetada ja ei viitsi jamada keeruliste kombedega, haha :D

    nimekirjas sul küünekäärid? soovitan su enda omasid kasutada, palju paremad. Kui Bianca sündis, siis kingiti spets käärid aga need olid nii mõttetud, et lendasid prügikasti, uups. :D

    nii tore aeg ikka see nimekirjade tegemine ja asjade ostmine :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meil on vist kõik vastupidi. :D Ma ei ole soki ja püksi kooslust kunagi armastanud, kuna sokid kippusid alati ära tulema. Lisaks oli tudukombe lapsel igapäevaselt seljas. Ja vb natuke liiga palju enda mugavuse tõttu.

      Ma ikka ostsin küünekäärid, kuna meil endal on ühed hästi kehvad ja väga head käärid saime. Oli vist heade kääride leidmise päev. :P

      Delete