Friday, July 29, 2016

28+

Ma olen tasapisi iga nädal postitust veidi edasi lükkanud, mis tähendab, kas tuleb edaspidi olla hoolsam või jääda edasi lükatud päeva juurde. Pakun, et suurt vahet pole - minu fännide mass jõuab oodata, eks? :)
 
Igoril hakkab homsest puhkus ja kaks viimast päeva on tehases nagu alati hullumaja - lõpetada tuleb viimase auto tootmine ja sellega kaasneb terves tehases iga protsessi lõpuni viimine. Alates kere värvimisest kuni selleni, et auto sõidetakse liinilt välja parklasse. Igatahes eile kestis töö hommikust õhtuni 12 tundi ja täna saab ta päeval paaritunnise pausi, kuid läheb tagasi ja töötab südaööni või veel kauemgi.

Eile ma rääkisin teile sellest, kuidas otsustasin piirata internetis ajaveetmist, kuna rasedus või mingi kolmas faktor, ei mõju mu käitumisele kuigi hästi. Tark inimene nagu ma olen, veetsin eile terve päeva sarju vaadates. Massiline sarjade vaatamine on üks nendest tegevustest, mida ma pole ammu lubanud, sest osad sarjad on tohutult sõltuvusttekitavad ja lisaks pole mul eriti aega ka. Mõndasid kvaliteetsarju vaatan koos abikaasaga.

See oli väga halb idee. Päeva lõpuks oli mul lösutamisest ja arvutiekraani jõllitamisest keha energiast tühi, pea undas ja tuju nii halb kui olla võis. Täna ärkasin varakult ja toimetasin kuni lõunaks tikkus uni peal ja jäin suvalisse kohta magama. Lapsed hakkasid mind otsima, siis ärkasin üles. Samas energiat oli mul mitmeid kordi rohkem, kui eelmisel päeval tühja molutades.

Kokkuvõte - mittemidagi tegemine on üks nõmedamaid tegevusi. Eales! 

Muuseas, mul on teile tasuta pakkuda üks tore raseduse tunnus, milleks on tapvalt tundlik nina. Veetsin terve hommiku riideid kapist välja tõstes, sest minu nina järgi haises riidekapp väga rõvedalt. Enamik Igori t-särke viskasin pessu, osad panin tuulduma. Lõpuks leidsin kapi põhjast kilekoti lõngadega, mille ostsin beebiteki tarvis. Avasin koti ja ma ei tee nalja - lõngad haisesid täpselt nagu beebis*tt! Ma enam ei jõua..palun võtke mult see haistmismeel!

Unustasin teile eelmisel nädal rääkida maailma parimast raseduse tunnusest! See on vist kuidagimoodi seotud minu keha lõhnaga või vere maitsega või millegi kolmandaga, igatahes mitte ükski sääsk ei taha minu verd imeda. Õhtul teeme aknad-uksed lahti ja mõni tegelane ikka kolib sisse. Minul pole sellest suurt viga, sest võin rahulikult vaadata, kuidas nad lendavad ainult Igori poole, jättes mind rahule. Ma olen sel aastal saanud umbes 2-3 hammustust. Ja ilmselgelt oksendasid need sääsed oma maod hiljem tühjaks.

Vahepeal, kui mina ei teinud suurt kui haudusin ühte hiiglaslikku üllatusmuna, sai Anu hakkama maailma suurima kangelasteoga ja alates 25. juulist kannab ta ema-tiitlit. Õnnesoovid! Anu tütrekese sünnilugu saab lugeda SIIN.

Enne, kui lõpetan, näitan teile üle saja aasta eest tehtud pilte. Kallis kaamera, anna andeks, et olen sind unarusse jätnud. Tõsiasi on see, et ega kui ei harjuta, pean suure hoo võtma, et fotoaparaadi tehnilisele poolega kaasa jõuda. Õnneks hüva silm on minuga alati kaasas. :)

Esimesel pildil võite näha, mida pidasin silmas "hoovõtmise" all. 







 
Jaanika




11 Responses to “28+”

  1. Äkki on viga igavas sarjas? Hahah, tegelikult olen ise ka üks neist, kes vähemalt kord nädalas naudib horisontaalis sarju/filme ja mulle mõjub see just kuidagi laadivalt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sarjad polnud igavad, pigem võiks isegi öelda ergutavad. Pakun, et põhjus oli ikka koguses - ma usun, et sul pole aega alates ärkamisest kuni õhtuni sarju vaadata. :D

      Delete
  2. Reaalselt nii suured viinamarjad ongi teil? Eestis kasvab ka viinamarju, aga need ikka päris miniversioonid:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. See ei ole nüüd sinu kadedaks ajamiseks öeldud, aga need on reaalselt meie aia kõige väiksemad viinamarjad. :D

      Delete
    2. Oh my..tuleb Sloveeniat külastada:)

      Delete
    3. Ma loodan, et mu soovitus nüüd alaealisele ei lähe, aga kui reisid Sloveeniasse, siis kindlasti proovi kohalikke veini, mis on tavaliselt poes alumistel riiulitel (seal, kus Eestis on heajuhul Dreamerid ja hullemal juhul peedid). Odavad, kuid kvaliteetsed. :)

      Delete
    4. Ei lähe alaelalisele:)

      Aitäh soovituse eest! Nüüd ootan veel rohkem, et mul õnnestub kord Sloveeniasse reisida:)

      Delete
  3. Nuusuta vahel kuiva kohvipuru, siis hakkab parem. Ma ise kohvi ei joo, aga see purulõhn on kuidagi teine asi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sellest kuulen küll esimest korda. Muidu värske kohvilõhn käib sinna "mine kanni kui hea" kategooriasse. :)

      Delete
  4. Kusjuures, see sääskede värk kehtis kohati minul ka, rohkem oli kordi, kus kõiki teisi nad puresid ja mina istusin rahumeeli, mitte keegi mind ei tahtnud, samas vahel ikka nositi kah, aga mõtlen seda pigem nii, et olin selline "käib kah" variant neile :D.

    Ja aitäh sulle, nii armas mind mainida! *pisardab jälle* Ema-tiitlist uhkemat ei ole olemas!

    P.s! Juba sul 30 ndl täis, kuhu tormad? :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma enam ei mäletagi kaua ma peale laste sündi pisardasin, aga sa tuletasid nüüd meelde, et see võib üsna pikalt kesta. Umbes nii kaua kuni enda laps läheb lasteaeda ja nad esinevad ja oi, kuidas kraanid löövad valla. :')

      Haha, nädalate järgi olen ma padurase, aga kui mõtlen sellele, et üle kahe kuu veel aega ja ausõna, enam ei jõua, siis võiks öelda, et istun ju lausa ühe koha peal. :)

      Delete