Friday, June 03, 2016

It's a..!

Kui eelmise ultraheli me napilt magasime maha ja seda sõnasõnalt (Igor magas ja mina unustasin kellatundmise), siis seekord jõudsime täpselt õigel ajal kohale. Viimane kord oli meil meeldiv arstiproua, kes tegi kogu külastuse nauditavaks ja meil jäi üle ainult kuulda, kui ideaalne titt meil tulemas on.

Öeldakse küll, et vahet pole, mis sugu, peaasi, et terve. Me olime mõttetega pigem kuskil "noh, terve oli ta juba eelmine kord, peaasi, et soo saame teada". Enne, kui arst jõudis mind uurima hakata, küsis ta, kas tahame teada. Mingi aeg vaagisin ideed jätta sugu üllatuseks, aga Igor oli rohkem hasardis kui mina ja variant, et tema teab ja mina mitte, tähendaks seda, et viis meetrit peale haiglast lahkumist pinniksin uudise talt välja.

Seega vastus oli suur ja ümmargune JAH.

Beebi oli arvatavasti unemaailmas, kui arst käis temast masinaga üle. Ta oli pea allapoole ja käed üleval - just nii nagu mullegi meeldib magada. Jalad lõppesid tal seal, kus hakkavad minu roided ehk üsna pikk volask meil. 

Arst vaataski kohe soo üle ja jõudis peffini. Ma ei julgenud enam loota ja olin õnnelik, misiganes uudised me saame, aga juhtus nii, et meie unistus täituski - poiss, mis poiss.

"Näete, siin on "the thing" ," ütles arst ning tegi meile "the thing"'st pildi.

Heh, ja nüüd meil ongi üks ultraheli pilt temast, mis tõestab uhkelt, et tulemas on poiss.

Kõik muu ja palju olulisem oli okei ja meil jääb ainult oodata 13.oktoobri saabumist. Ahjaa, kui arst hakkas edasi uurima, siis beebi ärkas ja haigutas nii mesimagusalt. See oli teine hetk peale soo teadasaamist, mis võttis silma märjaks.:')

Võin öelda, et nime mure on meil lahendatud, sest poisi nime teadsime juba aadamast. Kuigi tegelikult oli alguses üks teine nimi, aga kuna pervert Gregor üritas minust pilti teha, kui ma olin juhuslikult ühika dushi all, siis sai see nimi igavese bänni. Tüdruk oleks arvatavasti saanud nimeks Anna Liisa, Isabel või Karmen.

Veel üks meme meie hirmusarmsast beebist. :D


Jaanika




14 Responses to “It's a..!”

  1. Nii vahva, et üks poisiklutt teie naistearmeega liitub :D.

    Aga pigem on mul tekkinud küsimus, miks sellest sootunnusest pilti tehakse ja vanematele mälestuseks antakse? Just poistega on see, tüdrukute puhul ei anta, vähemalt mulle küll pole antud. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma enne ka ei teadnud ja nüüd lugesin, et Svea beebist tehti samamoodi "the thing" pilt ja anti kaasa. Tüdrukutega tõesti sellist pilti saanud, aga nendega ei osanud ju igatsedagi,et võiks kah hargivahe pilt olla. :D

      Aitäh! :)

      Delete
  2. Nii tore! Ja no see pilt.. ma mingi 5x scrollisin üles-alla, et seda uuesti vaadata xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. On tore, on! :)

      Kas said muidu aru, mis pidi ta seal on? Kui ei, siis võin öelda, et ta vaatab sinu poole otse näoga ja suu on lahti. :D

      Delete
  3. Jee! :) Palju palju õnne! Pesamuna-poiss, keda vanemad õed ära hellitada saavad. Vahva!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suur aitäh!

      Haha, tüdrukud juba arvutasid, kui suured nemad on, kui vend läheb kooli ja, kui mitu torti nad hakkavad oktoobris saama - Netil on nimelt sünnipäev siis, kui on beebi oodatav tähtaeg. :)

      Delete
  4. Jee, palju õnne terve poisi puhul!!! Ole siis purskkaevudeks valmis ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Liis!

      Minu teine mõte peale lapse soo teadasaamist oligi umbes - appi, ta ju soristab meid kõiki täis. :D

      Delete
  5. Palju õnne! Nüüd saate ka poisslapse kasvatamise kogemuse ja veidi vaheldust patsidele ja satsidele :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Nele!

      Ma ütlen ausalt, siis tundsin isegi paanilist hirmu. Oli küll kiiresti mööduv, aga pani pead kinni hoidma, mis on erinev ja, mis hakkab juhtuma ja appi-appi. Ehk siis tavaline mina. :D

      Delete
  6. Juhuu! Äge vaheldus patsiliste perre.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Topeltjuhuu! (kuigi ma olen mõelnud, kui kuul oleks patsiga poiss :D)

      Delete