Thursday, June 16, 2016

Beebi: selga-jalga

Naljakas, kuidas ma talvel igavlesin kodus, pikutasin diivanil ja puhusin tatimulle ja praegu ei jätku mul niisama olelemisele mõtlemiseks isegi aega. Mis on kindlasti tore, sest kui mul on igav, muutun täiesti motivatsioonituks ringi hõljuvaks vaimuks. Hetkel viskusin voodisse, kuhu tavaliselt jõuan alles õhtul, avasin läpakas paar veebipoodi ja otsin beebile riideid, mida teilegi näitan (postitus on kirjutatud õhtul).

Me ei alusta sel aasta maja renoveerimisega, mis tähendab, et pool majast on radiaatoritel ja pool ahiküttel. Köögis on lausa pliit(a) ja puha ning elutoas suur vanaaegne ahi, kus saab elaval tulel teha pitsasid ja muid hõrgutisi. Aga mitte sellest ma ei tahtnud rääkida.

Mõte on selles, et meie toa temperatuur hakkas edaspidi kõvasti sõltuma sellest, kui usinalt me kütame, kui soe on õues ja palju soojust maja hoiab. Seda ma tean, et külma hoiab hästi ja suvel on toas mõnus jahe.

See kõik viib mu mõtte sinna, milliseid riideid me peaksime lapsele ostma.

Ma kavatsen üsna julgelt tellida number 56 suurust, mitte 50. Olen üsna kindel, et meie beebi tuleb selline kolmepoolene kuni neljane. Kui sünnib ka kõvasti kribum, siis saadan Igori poodi. Kui sünnib suurem, siis 56 sobib küll.

Kõhuelanik hakkas endast märku andma. Huvitav, kas see oli nõusolek. :D

Üks pood, kust teen kindlasti tellimuse on Nextdirect. Britt on enda laste riietega kõvasti reklaami teinud ja ma olen väga rahul ka sealt tellitud pulmakleitidega tüdrukutele. Ma küll kahtlesin bodide paadikaelustes (venivad välja ehk), kuid Briti kommentaaride järgi seda ei juhtunud. Esimesena lähevadki korvi sinised bodid, mida on komplektis 4 tükki. Lubasin küll sinise maaniast hoiduda, aga kuna need jäävad riiete alla, siis las olla. :D



Silma jäid ka loomadega bodid ja Noa laeva bodid. Võibolla eelistan lõpuks hoopis neid.

Rohkem lühikeste varrukatega bodisid ei hakka võtma (3-4 piisab), sest talvel ja sügisel eelistan pigem pikkade käistega.

Nextdirecti pikkade varrukatega bodide valik on kuidagi.. kirju ja intensiivsete värvidega. Ootaksin pigem midagi pehmemat. Mulle meeldivad tegelikult tüdrukute omad rohkem, aga kui valida, siis ehk võtaksin sellise värvilise komplekti - hetkel küll pigem otsin edasi. Pikakäiselisi bodisid ostan kokkuvõttes hulgim, sest neid on mugav kinniste pükste või sipukatega kombineerida.

Jõuan enda lemmikute ehk tudukombede juurde. Tunnistan, et olen üks neist, kes heameelega riietab beebi päeval kodus ka kombesse, sest see on mugav nii mulle kui talle. Vähemalt minu kogemus räägib nii.


Minu suurimaks heameeleks on Nextil toakombesid hiiglaslik valik ning värve ja mustreid jätkub igale maitsele. Olen rõõmus! Kindlasti hakkab meie beebipoiss kandma mereteemalisi kombesid - mind ei häiri isegi tumedam värv, kuna disain teeb silmale pai. Veidi klišee, aga ma arvan, et igal beebil võiks olla vähemalt üks "I love mommy" ja "I love daddy" riideese - ikka emme ja issi rõõmuks. Nextil on välja pakkuda sellised kombed.

Lisaks veel mõned sooneutraalses värvis tudukombed - hallid ja musta trükiga valged.

Mida ma kindlasti ei osta on lühikesed püksid ja lühikeste varrukatega pluusid. Isegi pikkade varrukate pluusid jätan ostmata, sest neid asendavad pikkade varrukatega bodid. Nagu aru saate, siis suviseid riideid meil ei lähe tarvis. :)

Nextdirecti lehelt ma kinniste otstega pükse ei leidnud, seega neid pean mujalt otsima. Mis sealt aga silma jäid oli kampsunid ja pisikesed jakikesed. Suurepärased koju ja õue kombe alla (kui üldse vaja, sest Soveenia talv võib väga soe olla).

Ma olen pisike kudumifänn, seega võtaksin, kas sinise või punase kootud kampsuni, mis on eest nööbitega kinnitatav ja seega meeldib väga. Üritan üldse igasuguseid ülepea käivad riideid pisibeebil vältida. Meeldis ka triibuline jakk  (lukuta jakk!) -triibud, jah-jah-jah!

Peale triibumaania on mul ka tekimaania ja Nexti imeilus lumivalge muinasjutuline tekike* võiks meil olla küll...

Minu sisemine tekijumalanna jätkab Polarn O. Pyret lehel ning leiab sealt mõnusa sinise-valge triibulise teki. Idee see endale muretseda sain ma Madikenilt. Nüüd meeldib nii väga, et keegi peab selle mulle Eestist Sloveeniasse transportima.

* tekke tahan palju ja veel rohkem!

 
Otsisin PO.P-i lehelt õhemaid kombekaid, mis sobiksid Sloveenia pehmema ilmaga, kuid kahjuks ei leidnud. Eks arusaadavalt ole see rohkem põhjamaa turule mõeldud bränd. Sellegipoolest kuluks pojale õhuke normaalse (loe: püsib, katab, hoiab soojas) lõikega müts, mis kataks kenasti kõrvad.

Käisime eile mu triibumaaniat rahuldamas ning vaatasin üle, kas H&M-st leian beebile alt kinniseid pükse ja eest trukkidega kinnitatavaid pikkade käistega bodisid - ja kõik on kenasti olemas! Meeldis see, et peale sinise oli poisslastele ka muid värve ning ma usun, et ostan sealt rohelises ja beežis toonis riideid.


Vaikselt hakkan otsi kokku tõmbama, sest enamik riideid ja lisasid on beebile välja valitud.

Näitan teile veel ühte ägedat vankri/ turvahälli lisa, mida sõbranna mulle tutvustas. Ta ütles, et see oli tema noorema lapse ajal, nii kuus aastat tagasi, olnud väga popp lisa. Põhimõtteliselt on tegemist kookoniga (Lodger Bunker), mida saab vastavalt vajadusele mähkida ümber lapse. Kas see pole veel kõik! Lisaks saab koti sisse panna lisasoojenduse või soojema ilma puhul see välja võtta. Mõnikord, kui on kiire, pole vaja kümmet kihti, vaid piisab sellest kotist. Kotil on ka vajalikud augud, kuhu pista rihmad.

Mina leidsin teise ringi turult selle koti, kuid hetkel on kuulutus maas (pakun, et see aegus), seega ehk otsin Lodger Bunkeri hoopis Eestist.

Pakun, et mõne nädala pärast läheme Horvaatiasse ja siis teen ka Nexti tellimuse ning näitan teilegi, mida preggo kokku krahmas. :)


Jaanika




2 Responses to “Beebi: selga-jalga”

  1. Mina soetasin ka need musta trükiga tudukombed - need on nii mõnusad pehmed ja paksud, suvel neid kanda ei saagi, hakkab palav. Ja lodgeri soetasin ma ka kusjuures, aga sellise: http://www.lodger.com/en-ee/products/1335,-7267/car-seat-footmuff Kasutasin seda nii turvahällis kui ka vankris ja no issannnndddd, ma tahtsin sinna ise sisse pugeda ja magama heita iga kord, kui ma A sinna panin! Nii pehme ja mõnuuus :)

    ReplyDelete
  2. Ma juba kahtlesin, kas hakkan lodgerit ostma või võtan turvahälli koti, aga see lodger on ju ideaalne igal poole. :)

    ReplyDelete