Tuesday, June 07, 2016

21+

Terve rasedusaja olen olnud ootuses. Ootuses, kuna saame minna esimest korda arsti vastuvõtule. Ootuses, kuna on kuklavoldi mõõtmine ning arst loeb üle beebi varbad ja sõrmed. Ootuses, kuna tunnen mina esimesi lööke ja, kuna tunneb pisikesi müksatusi enda käe all Igor. Ootuses, kuna saame teada lapse soo. Ootamine on kohutav, sest oodates möödub aeg palju aeglasemalt. 

Peale 20. nädalat juhtus aga see, et korraga hakkas aeg meeletult kiiresti kuhugi jooksma ning varsti saab mul täis 22-nädal. Viimased kaks nädalat läksidki lenneldes ja mul tekkis esimest korda hirm. Lapse saabumiseni oli alati maailm, kuid peale selle, kui lõpetades nädalate jälgimise sain saabuva reaalsusega vastu vahtimist.. Toibun. Tasapisi, kuid toibun.

Üheks toibumise ravimiks on meil planeerimine. Minu riidekapis on siiani kõigest üks ese talle - mikidega õhem kombinesoon, mis peaks sobima maheda Sloveenia sügisega. Üle piiri Horvaatias on meid ootamas Emmaljunga vankrikomplekt ja voodi. Vaadates, kuidas aeg otsustas tõttama hakata, otsustasime planeerida ülejäänud beebikraami muretsemise. 

Ma tõmban nüüd nina veidi krimpsu, sest võrreldes Eestiga olen sunnitud siin ostma enamik asju poest. Teise käe poed on Sloveenias üks helesinine unistus ja, kui ma soovin osta kasutatud lasteriideid, siis tuleb minna mõnda veebiportaali. Aga kõik see põnev kaltsuka riietejaht*, mida ma jumaldan, jääb seekord ära. 

* võibolla saame kunagi mingeid lasteasju Igori ema töökaaslastelt, sest ma kuulsin, et nad soovivad pakkuda. Võtan heameelega vastu!

Pakun, et samal päeval, kui läheme Horvaatiasse, võtame seal ette ka lasteriiete shopingu. Nuuks, läksin Lindexi lehele ja selgus, et nad müüvad Horvaatiasse riideid, kuid poodi neil seal pole - why, oh cruel world? Üks suurimaid poode ehk siis koht, kuhu me oskame Zagrebis ka kinnisilmi sõita, on Arena Center ning seal on tublisti rohkem valikut, kui meie väikelinna ostukeskuses. Ja mis siis, et üle piiri on vähem kui Tartust Valka. Ikka nagu läheks väljamaale shoppama. Fäänsi, eks! :D

Kui me saame nimekirja planeeritud, kirjutan blogisse, mida muretseme beebile peale mikikostüümi ja vankri. :)

Looteanatoomia saime teada, et meie tüdrukutesaaga saab lõpu ning perekonda on tulemas pisipoiss, kel on muuseas nimi* juba ammu ootel. Lisaks sain teada sellise suurepärase uudise, et Sloveenias tehakse KÕIGILE peale 20-nädalat glükoosi taluvuse test. Võite ette kujutada mitu korda ma selle peale kukerpalli viskasin.. Mine söömata-joomata kella kaheksaks haiglasse, anna verd, joo vahvat glükoosimorssi (hea seegi, et pole vaja ise osta), oota, anna verd, joo veel (?), anna verd, oota jne. Haiglast saab lahkuda peale nelja tundi ja ma juba kujutan ette, kui kipa mul seal on!

*meie poeg saab kaks nime nagu tüdrukutelgi. Esimene nimi on kindel, kuid teise vahetasin ära ja Igorile meeldib minu pakutu. Juhei!

Olen jätkuvalt kaalunumbri peale pahane. Lõpetasin juba mõnda aega tagasi magusa ja muu nänni söömise. Mõnda aega seisis number kenasti paigal kuni otsustas taaskord tõusma hakata. Meele teeb kõige rohkem mõrudaks see, et ma reaalselt ju EI SÖÖ iga õhtu pakk komme ja EI JOO kaheliitrise koka - millest ma neid kilosid kogun? Rasedusäpp andis lootust, et see pole mina, vaid see on mu beebi, kes otsustas hakata rasva koguma. Ütleme nii, et peale selle, et ma ootan lapse sündi, ootan ka näha palju ma ise juurde võtsin. :D

Muidu on kõik viimasepeal ja saan lõpuks öelda, et naudin rasedust. Beebi mulksutab armsalt kõhus, Igor on nagu tõeline isalõvi ja hoolitseb pidevalt, et mul oleks hea ning tüdrukud on korraga nii iseseisvaks kasvanud, et ma pean neile ennast meelde tuletama - jou, teil siiski on ema ka! :)


Jaanika




4 Responses to “21+”

  1. Vahva! Elan kaasa! Kui vajad nõu poodide osas, siis anna teada. Lindex sulges poed hiljuti :( aga Next on alles. Ja juulis peaks ju juba aled ka olema. Pisikestele on armsaid asju igal pool, HM, CA ja meil siin Oshkosh/ Carter ka..

    ReplyDelete
  2. Ma olin ühe kõrvaga kuulnud (vist sinu käest), et Horvaatias on Lindex ja, kui ma nende kodulehelt uurisin, siis leht justkui on, aga poode pole ja tellida ei saa.. Kahju, et nad piiri taga jätkata ei tahtnud. :(

    Kui me tuleme, siis juhatad meid õigetesse kohtadesse. Ja, kui on veel parem pood kui Arena, siis tahaks sellest teada. :D

    ReplyDelete
  3. Sa näed kuidagi eriti noor ja kaunis välja rasedana. :)

    ReplyDelete