Monday, May 16, 2016

Miks, no miks?

Eile nägin 9gagi postitust, mis väitis, et koleda käekirjaga inimestel jookseb mõttetöö kiiremini kui käsi. Patsutasin rõõmuga õlale, sest ka mul on probleem loetava käekirjaga, mida isegi mina ei suuda hiljem dešifreerida. Mõelda vaid, kui tark ma olen - selle korrelatsiooni lõin loomulikult ise. Oma kiire ja uskumatult osava peaga.

Seejärel meenusid mulle hetked (peale kirjutamise), mil tõepoolest saan öelda, et mu mõte töötab kiiremini kui mu käed. Üks helgematest oli siis, kui võtsin kapist kassitoidu purgi, mis oli kahtlaselt punnis. Isegi, kui kogu mu füüsis ja elutarkus karjus "pane see s*tt kohe käest", genereeris mu pea mõtte, et see purk tuleks kindlasti avada.

Kui ma oleks kasvõi ühe minuti lasknud sel geniaalsusel seedida, poleks ma lõpetanud kassitoiduse seinte ja laega ning ka mina oleks puhtaks jäänud. Üks minut veel ning võibolla poleks ma pidanud endalt ja ülejäänud ruumilt kraapima mädase haisuga pruuni löga. Rääkimata mõnusast aroomist, mida andis välja tuulutada.

Palju õnne, Jaanika! Su mõte tõepoolest liigub kiiremini kui su käed.

Kas teil on olnud hetki, mil umbes sekund hiljem saate aru, kui mööda olete pannud? :D



Jaanika




6 Responses to “Miks, no miks?”

  1. Hahahaaa...mul ka kahtlase väärtusega käekiri, mis pole ilusa lähedalegi. Näiteks kui teenindaja olin ja küsiti "Palun üks must kohv." ja mina küsisin automaatselt "Piimaga või ilma?" Appi kui piinlik oli kui kohale jõudis ja klient juba vastas, et must ongi piimata ju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uskumatult palju on neid ka, kes küsivad musta kohvi ning siis vihase näoga otsa vaatavad, et kus piim jäi. Seega klientide puhul ei saa kunagi selle peale loota ja tulebki üle küsida :D

      Delete
  2. Haha, hea. :D Ma kliendina küll ei pahandaks, sest ma olen ise kunagi suvel kassapidaja olnud ja mõnikord peale pikka päeva vaatasin mõnda juurikat, mäletan ükskord oli selleks lillkapsas, ja mõtlesin, mis see on. Head kliendid pidid siis juhendama mind. :P

    ReplyDelete
  3. Liina, palun vabandust, aga oma elevandi sõrmedega suutsin su kommentaari telefonis kustutada.. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei ole hullu, vähemalt said läbi lugeda! :D

      Delete
    2. Ja sain teada, et ma pole ainuke keenjus. :P Aitäh! :D

      Delete