Friday, May 27, 2016

Ekskursija + pildid

Peale 10 tunnist ekskursiooni sain ma esimest korda mõnuleda rasedusvaeguses, mis tavaliselt on ilmunud peale 30-nädalat* - turses jalad. Ma olin kindel, et seekord saabub oh mis kõikse mõnu varem tänu Sloveenia suvisele kuumusele ja jess, mul oligi omamoodi õigus. Kindlasti oli üks mõjuteguriks ka bussis istumine, sest minu pikkuse puhul on üsna tavaline, et põlved on vastu eesmist tooli. Ja siis ma istusin seal nagu teate küll mis ja vaatasin, kui mugavalt on ennast toolile sättinud minust pikem meesterahvas, sest mehed istuvad ju jalad laiali! Kuigi mul oli kleit seljas (ostsin keskmise), võtsin minagi mugavama poosi. 

* eile täitus meil 20-nädala verstapost!

Terve päeva koos tütre lasteaia rühmaga sain kinnituse, et minu hirm oli asjata. Sloveenia lapsed on tõsiselt viisakad, osavõtlikud ja huvitavad pisikesed inimesed. Lisaks oli meeldiv vaadata, kui sõbralikult ja seltsivalt lapsed koos aega veetsid. Tõeline pisike tiim. Ainuke hetk, mil vanematel oli tiba raskem kui muidu, oli siis, kui me peatusime lennujaamas või tanklates. Hetkega muutusid emad-isad hiiglaslikeks rahakottideks, nõuti kõikvõimalikku nänni ja mänguasju. 

Ja seal olin mina enda pisema tütrega (edaspidi Annekas) kellele pean mitu korda pakkuma ja aitama tal otsustada, sest ta ei tule kunagi nõudma ja jääb tagasihoidlikuks. Et te ei arvaks, et ma nüüd kekkan, siis võin öelda, et vanem tütar (edaspidi Neti) on nagu enamik lapsi ja poes käimine on mõnikord peavalu tekitav. Annekas on lihtsalt selline hing, kel võtab otsustamine aega ja võrreldes suurema õega pole ta pidevalt näljane, janune, kodus pole ühtegi mänguasja jne.

Kaasavõetud söögist pistsime pool nahka. Kõige kiirmini läksid meil kahepeale kirsstomatid ja mustikad. Võtsin kaasa ka ühe pudeli joogijogurtit, kuid seda enam ei tee, sest soe piimatoode oli üsna kohutav. Järgmine kord ostan croissantide asemel tugevama koorega kukleid, sest croissantid läksid lössi ja polnud isuäratavad. Kõige paremad snäkid olid minu maitse järgi pehmed (mitte kuivatatud) aprikoosid. Tavaliselt ma nokin kuivatatud aprikooside pakist just need pisut pehmemad puuviljad välja, kuid selles pakis olidki KÕIK aprikoosid pehmed. Vegan jogurtikommid olid üks eriti ebaõnnestunud ost, sest need olid reaalselt nii rõvedad - aga jah, lastele meeldisid. :D

Napilt oleksin juba eile teiega pilte jaganud, aga kuna võitlus käis postituse tegemise ja Penny Dreadfuli vaatamise vahel, siis võitis viimane. Pealegi ühe osa lugemine Lotte raamatust andis mu unele veelgi rohkem hoogu juurde ja nii ta läks. Igatahes mind haaras eile mustvalgete piltide hurm ja siin nad nüüd on. Lastega pildid jätan vanematele.









Jaanika




2 Responses to “Ekskursija + pildid”

  1. ma hakkasin ka paar nädalat tagasi Penny Dreadfuli vaatama, praegu vaatan teist hooaega. Mulle üldiselt õudukad ei meeldi, aga see on täitsa "tore", mulle meeldib.

    ReplyDelete
  2. Ma enamasti ei fänna naispeategelasi, kuid Penny on nii inimlikult vigadega ja üldsegi mitte ilus-täiuslik nagu tavaliselt kangelannad sarjades. Nii, et mullegi meeldib. :)

    ReplyDelete