Tuesday, April 19, 2016

Tänase päeva viis hetke

Enda lahkel loal täägin mõned blogijad, et nad kirjutaksid ühe päeva viis hetke, mis jäid neile meelde. Võimaluse korral haara kaamera või telefoninäss ning tee lugejate heaks ja endale mälestuseks mõned klõpsud. Ma usun, et teil on kordades põnevam elu kui mul ning, kuigi osad teist pole "tegin-kirjutan" blogijad, siis oleks ikkagi vahva teiega kaasa rännata. Mul oleks! Räägin eelkõige enda eest siis. :) Teie päeva viis hetke paluks - Anu, Birgit, Kristallist elu autor (teaks ma vaid su nime!), Kadi, Manjana.

Varesele valu, harakale halu ja minu latse kõtt terveks.

See pisike tegelane oli üleval alates hommikul kella neljast ning puges vargsi õe voodisse, kus ma nad hommikul ka leidsin. Peale kerget maotühjendust nõudis ta süüa ning seejärel magas lõuani. Ema hell süda oli pehmem kui tavaliselt ja lubas voodis tahvelarvutiga lösutada.



Ma ju pole ainus ema, kelle lapse koristamine on kui hane selga vesi? Mäletan, et ju koristas, laud oli korras ja järgmisel hommikul on lauapealne täpselt samasugune nagu pildil.. Kas võib tegemist olla pahandust tegeva pätuga?


Raamatul kükitav karumõmm on kingitus noore blogija/disaineri Kristina poolt. Karuke jõudis minuni ehk üleeelmine talv ning tegemist on puhta käsitööga - seega üdini hinnaline kingitus, mida olen hoidnud kõik selle aja enda silme all. Mõnus mõmm.

Selle lillemerega juhtus see lugu, et alustasin suure tuhinaga kuni mul sai isu täis, aga paberil polnud ikkagi piisavalt lilli tehtud. Lilledega paber ootas enamik ajast meie väljaehitamata köögi laual ning mingi aeg märkasin, et kass armastab seal pikutamas käia. Sellest ka lillede erakordselt kaunis löss välimus. Sain töö siiski lõpuni tehtud ning kinnitasin seinale, et varjata pooleli olevat pahteldust. Kinnitasin kogu projekti nii edukalt kassi ronimispuu kõrvale, et ta hakkas seal aegajalt lilli söömas käima. Meie kass on nimelt paberinärimislembene.

Suurem kimp värskeid sireleid mõjub toas erakordselt kaunilt kuni avastasin, et need ajavad minu üldsegi mitte nii tundliku nina aevastama. Planeerisin lillede õue kolimist, kuid järgmisel päeval olin lillearoomidega harjunud ning mul õnnestus kobaratest mitu viieõielist üles leida. Kas sina leiad pildilt ühe?

Olge muhedad!

Jaanika




6 Responses to “Tänase päeva viis hetke”

  1. Oi, Jaanika, see on küll korralik väljakutse, aga ma annan endast parima. Pean ainult ootama päeva, mil ärkan just selle õige tundega :)
    PS. Need pildid on imeilusad ja tõesti räägivad sinu päeva lugu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh!

      Muidugi võta aega. Ma sinu täägisingi, sest sa oskad nii kenasti sõnad ritta panna. Nüüd ja kohe või nädala pärast. :)

      Delete
  2. No topin siis ilublogimisele väikse elulise postituse homme sekka :)

    Sul on ikka endiselt kaunid pildid, see jutt, et ei oska on suur vale!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ju enda suurim kriitik. Raske on endaga lõplikult rahul olla. ;)


      Jeee, ootan!

      Delete
  3. Mul on pildistamisega tõsiseid probleeme (olen selles halb ja mul pole kunagi meeles pilti teha), aga luban endast täna parima anda, kuna tegelikult on mind ees ootamas põnev päev :P Super ajastus selle väljakutsega!

    PS! Mina olen Mariliis, väga meeldiv tutvuda ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tere, Mariliis! Meeldiv tõepoolest. :)

      Vat kui hästi siis läks. Muuseas sinu postitusi ootan ma väga ja kui mul õnnestus sind tihedamalt kirjutama panna, siis võin omaltpoolt ennast õlale patsutada. :)

      Delete