Saturday, April 30, 2016

IKEA: beebile

Ma olen tagasihoidlikult pisemat sorti Ikea fänn. Kui üldse mingit sisustuspoodi fännan. Mis seal salata, eelkõige lummavad mind seal soodsad hinnad. Sellised hinnad, mis ei pane rahakoti värisema ja salamahti andestan endale, et minu väljavalitud mööblitükk on igal kolmandal sloveenlasel. 

Siiani oleme rootsikunni hiiglaslikust poest soetanud ühe suurema riiuli, mõned väiksemad mööblitükid, meeletus koguses voodipesu ja patju, meie hiiglasliku teki, vaipu, vaase-topse ja veidi pudipadi. Ainuke, millega ma ÜLDSE rahul pole on kahene lastekääride komplekt. Absoluutne jamps. Ei saanud paberi lõikamisega hakkama. Ülejäänud asjade suunas ei oska kiruda, isegi kui tahaks ja väga pingutaks.

Niisiis hea hind ja täiesti talutav, kui mitte suurepärane kvaliteet. 

Tegin suuremat sorti luuretööd Ikea Horvaatia lehel ja siin koorus välja Ikea negatiivne pool. Meeletu valik ja mitte ainult valik, vaid ka tohutu kogus erinevaid lahendusi. Ma tean, et parim on minna poodi, uudistada valmis tubasid ja teha otsus. Samas usun, et ma pole ainus, kel hakkab Ikea poes pea ringi käima ja lõpetab kassas sellise koormaga, et kuku või pikali. Salakaval labürint-Ikea.

Õnneks on mu kõrval vana hea rahulik Igor, kel on oskus hoida mu mõtted ühes suunas. Vähemalt kodus! Otsustasime, et järgmine kord, kui Ikeasse sõidame, ostame esimese tripiga beebile vajaliku ja, kui ruumi jagub, siis vanemale tütrele voodi. 

Teate, kui ma vaatasin meie maimukese voodit ja kujutasin teda seal magamas, siis see kõik oli nii reaalne! Mul pole siiani sellist "ja päriselt nii ongi, duh" tunnet veel peal olnud. Isegi, kui me salamahti kutsume teda nimega. Ja isegi, kui Igor paneb suu vastu mu kõhtu ja räägib temaga ning ma olen naerust krampides, siis on see kõigest üks vahva tegevus koos. Aina silmitsesin voodit ja ütlesin Igorile, et ma olen nii õnnelik. Ja ma tahan seda voodit nüüd ja kohe!

Mulle meenus veel üks põhjus, miks Ikeat armastada. Või siis pigem - miks mina seda poodi armastan. Kui vähegi võimalik, siis eelistan aseksuaalseid tooteid. Tooteid, mis pole poistele ja tüdrukutele. Vähepealseid värve. Ning, mis kõige olulisem. Eimingeid multifilmikangelasi. 

Meie valikud. Õhh. Päriselt! :)




Jaanika





4 Responses to “IKEA: beebile”

  1. Ikea tekid-padjad on jah mõnusad. Osa neist õmmeldakse Pärnus Wendres, iga kord kui mõni pärnakas Soome Ikeast endale hunniku tekke toob siis ajab natuke naerma küll. Tehase vabrikupoes maksab 224*240 tekk kas 5 või 7€
    Ikea mänguasjad meeldivad mulle. Eriti kuna neil on väikelastele puidust mänguasju. Mõnus on kui mänguasjakastis on hapra plasti asemel tugev puit ja lapsele need ka meeldivad.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, päriselt!? :) Ma olin täiesti kindel, et ükski suurem kett ei tooda Euroopas, aga võta näpust.

      Jaa, nõustun sinuga! Puidust mänguasjad on teps teine tera. Lapsed ihalesid eelmise aasta jõuludel mängukööki. Mülleri kataloogis (sealt nad valivad endale kingid) oli, aga ainult plastikust köögid, mille eest taheti hingehinda. Pakun, et kui me nüüd Ikeasse läheme mööblit ostma, siis toome sealt ühe puidust köögi ka tüdrukutele. :)

      Delete
  2. Mulle ka Ikea meeldib. Ja kuigi need esemed võivad olla igal teisel inimesel, siis neis on ikka see 'miski'. Minu arvates on nad üllatavalt omapärased - mis ei tähenda, et ka originaalsed - samas sobivad erinevatesse kodudesse.
    Meil on Ikeast eelkõige pisemaid asju nagu lambid, padjad, küünlajalad. Aga ka nurgadiivan, mis käib lahti üli mugavaks voodiks. Ja mida kassid saavad ka veidi kraapida ilma, et me rabanduse saaks :D

    Aga beebist.. Nii nii vahva! Ma loodan, et sa kirjutad, mis tunne on, sest viimasest rasedusest sul omajagu aega möödas :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ..ja tegelikult, kui hästi mõelda, siis ülejäänud sisustuspoodides on samamoodi ühesugused beežid ja hallid nurgadiivanid ja suuretoa komplektid ja magamistoa komplektid jne jne. Ikea kutsub mind eriti sellega, et sealt saab osta nii modernset mööblit, kui ka vanaaegse lookiga.

      Mis diivan see veel on, mida kassid saavad kraapida? :D Meil on kindel plaan uues kodus igasse nurka kraapimisvõimalused panna. Nuru on täiesti hull ja ta teritab enda küüsi absoluutselt kõikjale - eriliseks lemmikuks on puit. Täitsa hädas temaga. Muidu käib puul ka, aga kui saab, siis lükkab küüned kõikjale.

      Heh, nii armas sinust! Ma usun, et neid beebipostitusi hakkab rohkem tulema. Pean tunnistama, et siiani oli mul raskusi biidi tabamisega. Ah, mina.. päriselt või? :D

      Delete