Monday, April 11, 2016

Babe must haves!

Kahte kätt kokku hõõrudes kirjutan teile selle postituse, sest inimhing, kes oli kunagi suurem shopahoolik, saab üle pika aja teha taaskord tellimuse. Eile õhtul mõnulesin Babe lehelt tooteid valides, sest vedamine missugune, üks transport on juba sel nädalal teel Sloveeniasse ja mina saan täiendada varusid vanade heade (ja uute) Babe toodetega. 

Naljakas on mõelda, et veidi rohkem kui aasta tagasi ostsin poest kõikvõimalikke uusi värvilisi lõhnavaid ilutooteid, sest mis on üks kullakarrata vannituba. Eestis külastasin pidevalt TBS ning minu kreemide ja dushigeelide kollektsioon varieerus mangost šokolaadini ning sinna vahele jäi kogu ülejäänud assortii.

Esimesed Babe tooted soetasin Andra kogemusest lugedes ning Stop Akn sari viis mu naha olukorra hoopis teisele tasandile. Sain esimese tellimusega kaasa ka hunniku testreid ning leidsin sealt endale uusi lemmikuid, mille panin kirja järgmisesse ostunimekirja.

Võin ennast ametlikult pidada pisikest sorti Babe eksperdiks ning mõtlesin, et teen enda kogemuste najal ülavaate must have Babe toodetest.

Stop Akn sari

Kuna meie talvine Eesti reis jäi ära, said ka mu Stop Akn sarja tooted otsa. Sellest oli mul kõige rohkem kahju, sest peale tooniku, niisutava kreemi ja koorija kasutamise lõpetamist, minu naha olukord muutus halvemaks. Kuigi viimased kuud meigin minimaalselt ning hooldan korralikult nahka. Samas Babe Stop Akn sari aitas mul lahti saada punetavast näonahast, sain puhastada poore ilma, et tekiks põletik, vähenesid nahaalused kinnised poorid ning näonahk oli klaarim. Stop Akn sarja ülevaate kirjutasin SIIN.



Hydra-calm ihupiim

See 500 ml pudel on mul kasutuses olnud üle aasta ning olnud abiks peale pesemist naha niisutamisel. Minu käed ja sääred on keha kõige kuivemad kohad ning Hydra-calm kergest ihupiimast piisab isegi peale raseerimist. (500 ml)



Dermatoloogiline seep

Huvitav mõelda, et varem oli mul paljude erinevate lõhnabukettidega dushigeele ning hetkel kasutan täiesti lõhnatut toodet. Babe dermatoloogiline seep hakkas mulle meeldima peale testri proovimist ning hetkel see on asendamatu toode. Kõige parem on see, et seep ei kuivata sugugi nahka, mis on tavaliselt seepide üks omadustest. Lisaks võib sellega pesta nii nägu kui ka ülejäänud keha. (500 ml)


Babe shampoonid

Kirjutasin lähemalt SIIN kõikidest Babe shampoonidest. Seekord tellin kaks lemmikut, mis sobivad tervele perele - eriti õrn shampoon ja  rasustele juustele mõeldud shampoon. Võin öelda, et olen mõned korrad proovinud tavapoe shampoone ning peanahale on tekkinud kõõm, mida Babe shampoonidega ei juhtu. (250 ml)



Laste tooted - vannigeel ja eriti õrna shampoon

Kerge kummelilõhnaga tooted on meie laste (6 a ja 9 a) lemmikud ning mul on tunne, et vannigeeli pudeli jätame täitmiseks, sest pumbaga pudelist on eriti mugav toodet kätte saada. Küll sobivad antud tooted pigem beebidele, sest need on suurematele lastele liiga õrnad - mina tellin seekord lastele hoopis täiskasvanutele mõeldud eriti õrna shampooni. Samas, kui teil on eriti tundliku nahaga (minu tüdrukutel on tavaline nahatüüp) väikesed inimesed kodus, siis Babe Pediatric line on just teile. (500 ml ja 200 ml)



Aaloe geel

Eelmise suve lõpus tuli mulle Eestist sõbranna külla ning soovitasin tal endale ja lastele osta asendamatu Babe aaloe geel. Kahjuks olid poed selleks ajaks geelist otsas ning sellepärast annan nõu teil see toode varakult ette osta. Miks? Babe aaloe geel on parim, mida saad nahale kanda peale päevitamist ning muude nahaärrituste korral. Mina määrisin nii enda kui ka lapsed iga kord peale päevitamist aaloe geeliga ning vaatamata lõunamaa tugevale päikesele polnud meil kunagi põletust. (300 ml)

Laste päikesekreem sprei pudelis spf 50+

Babe päikesekaitse jõudis meieni täpselt selleks ajaks, kui me perega mere äärde põrutasime ning kasutades seda nii endal, sõpradel kui ka lastel, kulus toodet ülivähe. Pritsides toodet nahale, imendub see paari liigutusega ning on koostiselt kergelt rasvane, kuid mitte raske. Meenus, et mul on üks Instagrami video puhkusest, kus saab näha, kui kiiresti see päikesekreem haihtub - SIIN. Toode on veekindel, sobib nii näole kui ka kehale ning on meie pere lemmik Babe kreem! (200 ml)

Päris mitmed tooted olen leidnud tänu testritele ning ma olen kindel, et enamikes apteekides saab enne ostmist proovimiseks testri küsida. Lisaks on teil soovi korral võimalus ühendust võtta Babe esindaja Hurmiga (SIIN), kui teil tekib küsimusi.

Seekord pistsin tellimuse nimekirja mõned vanad tooted nagu näiteks asendamatu Stop Akn sarja ning ka mõned uued, mida pole proovinud. Tahan proovida 10% uureaga kehapiima, sest mu käed ja jalad on väljakannatamatult kuivad, mida varem polnud. Lisaks panin nimekirja ka intiimgeeli, sest noh, teate isegi, rasedus..

Sellised ongi meie pere asendamatud Babe tooted. Pean mainima, et poes saan rahuliku südamega värvilistest potsikutest mööda kõndida nagu see juhtus ka eile. Nuusutasin terve riiuli erinevaid lõhnavaid pudeleid läbi, kuid ükski minuga kaasa ei tulnud. Usun, et olen enam vähem nullis, kui ostan poetoodete asemel kvaliteetsemaid Babe tooteid ning teen seda kõigest paar korda aastas. Minu nahk igatahes tänab.

PS tegemist pole reklaampostitusega, sest Babe tooted ostan ise. Küll on tegemist Babe fänni postitusega, kes sooviks, et inimesed mõtleksid rohkem, mis on nahale parim. On ju tegemist meie esimese kaitsesüsteemiga!

Jaanika




2 Responses to “Babe must haves!”

  1. Lugedes seda postitust tekkis tahes-tahtmata tunne, et üks järjekordne blogija on vist koostööpartnerile meele järele olemiseks teinud põhjaliku too(de)te tutvustuse. AGA kuna olen ka ise vistrikulise nahaga kimpus siis otsustasin, et pooovin ära. Soetasin endale puhastusgeeli (see oli apteegis veel soodushinnaga - seda enam). Olen nüüd umbes nädala jagu seda kasutanud ja näe imet... tundub, et toimib. Esiteks on lõhn väga mõnus ja teiseks on nagu vähem vistrikke ja kolmandaks on jume hommikuti justkui klaarim. Aitäh Sulle! (PS olen ka varem BABE puhastusgeele lausa pudelite kaupa kasutanud aga millegipärast ei leidnud teed nendeni tagasi.) PS2: peab vist kooriva kreemi ka ära proovima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tegelikult su esimeses lauses peitub tõetera, sest ma olengi tõsiselt tänulik Babele ja esindajale (head tooted + lisaks pakkide organiseerimine Sloveeniasse) ja, kui võimalik üritan enda kogemusi jagada. Mis ei tähenda, et keegi ütleb mulle, mida ja palju kirjutada. Absoluutselt mitte. Ise kirjutan, kuna soovin. :)

      Kooriva kreemi lisasin ka enda uuele tellimusele. Olin kindel, et mul pole seda NII hädasti vaja. Samas, kui olin ilma, sain aru, et seda läheb vaja minu nahal puhul pooride puhastamisel ja näo õlivaba hoidmisel. Ehk siis kogu sari kokku andis maksimaalse tulemuse.

      Delete