Tuesday, March 15, 2016

Baby got back

Kui enamasti öeldakse, et arvutis passimine on täiesti mahavisatud aeg, siis mul on täpselt vastupidised lood. Võin vabalt diivanil pikutada ja laest ämblikke lugeda, samal ajal, kui arvutis saaksin miljon erinevat tööd ette võtta. Pildid, blogi, emailid, retseptid, planeerimine, uudised. You name it. Kindlasti, või pigem peaks ütlema alati, on kodus midagi reaalset ja käegakatsutavat teha. Kuid olles kodune on üsna ajusid surmav mõte sellest, kuidas mu päeva tipphetkeks on tühi kraanikauss või laste kunstitööde sorteerimine - mida leidub pea igal kapi nurgal muuseas. 

Siin ma nüüd olen. Avasin enda blogi, et taaskord tiba tähtsamana tunda. Kasulikumalt. Mul on alati hinges õrn lootus, et peale selle, et mu sõbrad käivad siinset blogi lugemas, tundes huvi meie pere elu vastu, saan teid ehk miskitmoodi inspireerida. Pakkuda uusi ja maitvaid retsepte, mida olen omal käel kokanud ja lasknud ülejäänud perel nagu laborihiirtel proovida. Hehe. Ja nemad mõtlesin, et teen neile heast südamest süüa. :)

Alates sellest hetkest, kui kolisime maale, olen(me) unistanud enda majast. Ma olen andnud endast parima, et tunda vanematega koos piisavalt koduselt, kuid hing jätkuvalt igatseb täitsa enda koda, mida täita just sel moel nagu süda soovib. Lisaks arvan, et ajutiselt pole hullu pista teise perega saiad ühte kappi, kuid tervislikuma sõprussuhte säilitamiseks on kerge distants soovitav. 

Maja, kuhu kolime on tegelikult vana uus (või uus vana?), sest selle esimesed osad pandi püsti juba 19 sajandi lõpus. Põhimõtteliselt võiksime juba praegu kohvrid üle ukse visata, kuid otsustasime võtta aega eeltöödega, mis kindlasti jätkuvad ka peale kolimist. Esitasin Igorile kindlad nõudmised, et töid ei hakka juhatama ükski veinihõnguline töömees, nagu kohalikus kultuuris on kombeks ja kõik peab olema tehtud esimese korraga kvaliteetselt. See on ka mu suurim soov, sest ülejäänud, mis puudutab interjööri, kujundan aja jooksul hubaseks koduks, mis ootab igat meie pereliiget avasüli. Igakell.

Mis puudutab pereliikmeid, siis selle aasta oktoobrikuus (viimase UH järgi juba 13.oktoobril) suureneb meie pere ühe põnni võrra. Kõige lahedam on see, et Sloveenias oleme siis ametlikult suurpere. SUURPERE. Ja kui me võtame lisaks merisea ja koera, siis minu arvutuste kohaselt oleme miniloomaaed. :)

Mul näpud kergelt sügelevad, sest blogipuhkusel katsetasin mitmeid retsepte ja tuhlasin Pinterestis nagu vana miška ning arvan, et nüüd oleks õige aeg jätkata. Keegi igatses ka mind? Kui ei, siis pole vaja vastata, sest mul on isu ainult positiivsete kommentaaride suunas. :D

Jaanika




64 Responses to “Baby got back”

  1. Mina küll tundsin sinust ja su blogist puudust :)

    ReplyDelete
  2. Wooop wooop, mul on küll tõeliselt hea meel!! :)

    Eneli
    Beauty - Travel - Lifestyle
    Do-Dolce Blog
    & Bloglovin

    ReplyDelete
  3. Jeee, Sa oled tagasi! Ja veel nii heade uudistega :) Palju palju õnne teie armsale perekonnale! :)

    ReplyDelete
  4. OIOI Palju õnne, juba uuesd oktoobribeebid tulekul. Mu oma tähtaeg oli 8.10 ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa! Meie pere jaoks on see juba teine oktoobrikas ning sünnikuupäev täpselt suure õe sünnipäevaks. :)

      Aitäh!

      Delete
  5. Need kaks toredat uudist soojendavad südant. Ise unistan ka oma kodust ja uuest beebist. ☺ palju õnne

    ReplyDelete
  6. Jõudsimegi kõik kenasti blogipausi lõpu ära oodata :D Loen huviga nii retsepte kui muud, beebiteemasid niikuinii. Ja mõnusat kõhukasvatamist ning ilusat ootust!
    PS! ka minu arvates peaks iga pere ikka omaette elama. Me elame ka juba jupimat aega ämma-ära katuse all kuna enda kodus on plaanimatult pikk remont aga hetkeseis selline, et kui köök ja üks tuba valmis siis oma koju ära. Närvid maksavad ka midagi ka kaugemad asjad pidada hulga kallimas tunduma :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nõustun täielikult! Näiteks ma ei saaks enda õega kunagi koos elada, kui üle pika aja kohtudes on NII tore üksteisega koos olla. Ja siis paus, paus, paus ja järgmise korrani. :D

      Mul on tooohutult hea meel, et sa siin käid. Mitte ainult sp, et mul on lugejaid, vaid ka põhjusel, et oskad alati toredalt nõu anda.

      Aitäh :)

      Delete
  7. Juhhei, palju palju õnne teile! :)

    ReplyDelete
  8. Ometigi tagasi 😉

    ReplyDelete
  9. Oii, nii tore uudis. Palju palju õnne teie pisiloomaaiale!! :))

    ReplyDelete
  10. Just täna bussiga koju sõites mõtlesin sinu peale. Ja see mis ma just nägin tegi mind nii rõõmsaks :). Ära enam kuskile kao!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, bussis tulevadki need kõige paremad mõtted. ;)

      Aitäh sulle, ei kao!

      Delete
  11. Niiii niiii armas uudis! Palju, palju õnne! :)

    ReplyDelete
  12. Palju palju õnne armas!! Nii toredad uudised ning igatsesime sind küll!

    ReplyDelete
  13. Oh, palju õnne teile! Nii tore, et tagasi oled!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul on hea meel tagasi olla. :) Aitäh!

      Delete
  14. Ma käisin mitu korda piilumas, kas oled taas blogi avanud ja olen nii õnnelik, et uks on taas lahti. Väga tore, et minu hommikukohvi kõrvale on üks minu lemmikblogi taas oma uksed avanud. Palju õnne ka beebiootuse puhul! Suur virtuaalne kallistus ka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh sulle kõige eest, Stella! Kallistused hopsti tagasi. :)

      Delete
  15. No mina hakkan ennustajaks!!! Ma mõni aeg tagasi vajutasin su blogi peale ja noh, siis tuli see kurb kiri, et blogi on privaatne ja mul oli reaalselt tunne, et sa ootad beebit :D Ja ongi nii!! Nii äge ja mõnusat ootusaega :) (natuke igatsen oma beebikõhtu juba taga :D).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, kui vahva! Ma ükspäev käisin su Instagramis vanemaid pilte vaatamas ja no sa olid (oled) imeilus. :)

      Aitäh! :)

      Delete
  16. ma küll vaatamas-otsimas ei käinud, aga kuna mu lugemislist pole kuigi pikk, panen üldjuhul suhteliselt kiiresti tähele, kui keegi tihedatest postitajatest ära kaob. aga mis kõige tähtsam - ohtralt õnne ja rõõmu kogu Su perele!!!

    ReplyDelete
  17. Ma olin jumala segaduses, kui blogi ühel hetkel kinni oli. Mõtlesin siis, et ju peab nii olema. Mõtlesin veel, et teil oli ju plaanis beebi saada, kas sellest siis ei kuulegi...
    Ja nüüd sa oled tagasi. Ja nii heade uudistega!
    Palju õnne meile, et me saime su blogi tagasi. Ja niiiiii palju õnne teile!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, nii armsalt öeldud. Palju õnne teile tõepoolest. :D

      Aitäh! :)

      Delete
  18. Jeeei, kui tore! Palju õnne teile! :)

    ReplyDelete
  19. Hip-hip hurraa! Sa oled tagasi!

    Ja suured, suured õnnesoovid!

    ReplyDelete
  20. Nii tore uudis! Suured õnnesoovid!

    Ja mina mõtlesin ka mitu korda, et kuhu sa küll kadunud oled :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, sa nummal. Mul on selle üle hea meel. :)

      Aitäh!

      Delete
  21. Palju õnne, armas Jaanika, Sulle ja kogu Su perele! :)

    ReplyDelete
  22. Palju-palju-palju, kohe hästi palju õnne! :)

    ReplyDelete
  23. Niiiii tore, Jaanika! Palju õnne teie SUURperele ja jään kõiksugu toredaid beebi(ootus)pilte ootama (:

    ReplyDelete
  24. Nii vahva, et blogi jälle avatud.
    Väga vahva uudis ning soovin sulle mõnusat ootusaega! :)

    ReplyDelete
  25. Millised ilusad uudised!:) Palju, palju õnne suurpereks saamise puhul!;) Mõnusat ootusaega ka!

    ReplyDelete
  26. Nii nii tore uudis, Jaanika! Rohkelt õnne ja energiat nii sinule kui sinu perele! Naudi seda võrratut aega! ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suured tänud sulle! Üritame parimat sellest ilusast ajast võtta. :)

      Delete
  27. Palju õnne! Ja hea, et mul hommikukohvi kõrvale ikka lugemist on :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Killu! Mul on hea meel, et saan lugemist pakkuda. :)

      Delete
  28. Nii tore uudis. Palju õnne kõikidele asjaosalistele! :)

    ReplyDelete