Tuesday, February 23, 2016

Külastades Bledi

Hei! Ma ei ole viimasel ajal eriti tooteid pildistanud, kuid on üks pood, mis ajab iga kell mu silmad särama. Kui enamik turiste läheb Bledi järve, lossi ja kirikut imetlema, siis minu jaoks on magnetina mõjuv koht hoopis pood. Kodupood nimega HOME design

Pühapäeval peale kahte päeva Bohinjis läksime Bledi. Tegelikult on Bledis raske mitte käia. Linn jääb teepeale, kui sõita mägedesse. Mul on suurte turistikohtadega see lugu, et tunnen, kuidas tahaks sealt peale esimest minutit põgeneda. Kas see on piisav seletus, kui ütlen, et näen seal ennast kui rahakotti ja inimesi on way too much?

Igatahes Bled on selline enamvähem külastatav koht, kuna:

a) seal on lihtsalt freakin' ilus
b) saan järve kaldal kohvi juua
c) võimalus imetleda HOME design poodi

Igatahes. Igatahes. Saadaksin iga Bledi külastaja, kel on järve vaatlemisest küllalt saanud just enda lemmikusse kodupoodi (kas õigem oleks öelda disainipood?). Ma olen täiesti kindel, et te leiaksite seal vähemalt ühe sisustuselemendi, mis on teie kodust, kallist kodust puudu. 

Mina panin silma peale päris mitmele padjale, disain kapinuppudele (päriselt!), käsitöö põlledele ja nahast rahakottidele. Tegelikult oli seal veel rohkem asju, mida koju viia, aga selleks peaks mul rahakotiks seljakott olema. One day..

Tegin mõned klõpsud ka teile. HOME design poodi on imelihtne üles leida ja poe täpne aadress on kirjas nende Facebooki lehel.









 Kuidas on teie suhe kodupoodidega? Kas olete neisse jäägitult armunud nagu mina?

Jaanika




17 Responses to “Külastades Bledi”

  1. Väga kihvt, nagu meie Vintage Chick Telliskivis :) Ise ei ole sellise romantilise chabby chici stiili suurim fänn, aga tuleb tõdeda, et käin siiski tihti neid asju piilumas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vat kui tore, et sa sellele stiilile nime andsin, nüüd ma tean rohkem otsida. Mul on siis täpselt vastupidine. Mida rohkem kulunud ja ajahõngulised elemendid, seda kodusemalt ma seal tunnen. Aga sa võiksid enda blogis kirjutada või pilte näidata enda lemmik kodudisainist. Vaataksin heameelega. :)

      Delete
    2. Parandan ennast - Shabby Chic on hoopis :) Aga sisustus teemalisi postitusi tahaksin tõesti koguaeg teha, ühe just postitasin paar päeva tagasi, aga eks alati see kartus, et ehk on too much lugejatele. Ise kümblen Pinteresti inspiratsioonis päevad läbi :D

      Delete
    3. Sinu imeliste piltide ja hea maitse juures - never! :D

      Delete
  2. Jumal tänatud, et see pood nii kaugel on :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma õnneks saan seal ainult paar korda aastas käia. :P

      Delete
  3. See pood on küll täpselt minu teetassike :) Ja stiil jah Shabbu Chic. Ma seda nii suures koguses koju muidugi ei tahaks, aga aktsendi mõttes fännan küll. Kalamajas on sarnane pood Sidruniga Tee (neil fb leht ka piltidega).

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah, no ei saa me ilma näpukateta - Shabby Chic :)

      Delete
    2. Juhtub ka parimatel. :)

      Ma ka päris vanaema maakodu ei taha, aga kui mul oleks valida, kas uus Ikea mööbel või vana resraureerimine, siis valiksin viimase.

      Delete
  4. Oeh, mulle nii meeldivad kodusisustuspoed. Poodi sisse astud, siis oleks nagu kuskile muinasjutu maailma sattunud. Vaatad ühe asja, siis näed, et oooh! see on nii ilus. Oooh! aga see veel ilusam. Enamus neist asjadest veaks koju, kui rahakott oleks puuga seljas ja rohkem ruumi oleks. Aga tore on käia ka niisama vaatamas ja unistada. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Just, just! Hinnad panevad õnneks paika, kui palju asju on võimalik koju viia. Aga, kui ainult saaks.. :)

      Delete
  5. Siin on ka selliseid poode omajagu ja kuigi vahel leian ka midagi ägedat sealt, siis päris minu teetass see ikkagi pole. Pigem, et teiste puhul on ilus vaadata aga mulle ei sobiks.
    Ma jällegi tunnen puudust veidi modernsematest aga samas vimkaga asjadest. Siiani on IKEA olnud ainus, kust olen leidnud :D noh, et põhjamaine aga iseloomuga :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selles mõttes on Ikea tõesti geniaalne. Sealt leiab ikka mõne lahenduse :D

      Delete
  6. Väga vahva kodupood tundub olevat, just selline, kus ahmid õhku ja siis mõne aja pärast lahkud tühjade kätega sest otsustada on võimatu :) Igaljuhul aitäh selle soovituse eest, tean suvel Sloveeniasse tulles enda võõrustajalt uurida ehk võiksime seda külastada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui te Bledi tulete ja Bled on tõepoolest nagu Sloveenia Meka, siis ma usun, et saad sinna kodupoodi ka. :) Kindlasti piilu käsitöö põllesid (mis muuseas pole üldse kallid). Need on nii ägedad ja samas praktilised. Meil on kõikidel lastel oma põlled. :D

      Delete
  7. jumala eest, kui ilusad pildid!

    ReplyDelete