Friday, January 29, 2016

Sunshine reggae

Mõtlesin, et tahaksin blogida. Tahtsingi, kuid arvuti kaas avanes vaid sel põhjusel, et diskil said Supernatural' osad otsa. Ei bloginud. Tundsin, et päev jääb kuidagi tühjaks, kui ma pole kasvõi mõned enda mõtted kirja pannud. Blogi asenduseks on mul võetud valgete lehtedega märk, kuhu kritseldan joonistusi ja soovi korral kirjutan. Nagu salmik, aga puhtalt minule.

Sain innustust kirjutada, kui leidsin põhjuse teha pilte. Teate, väljas on imeilus! Päeval võin rõdul t-särgiga jalga puhata, mis trumpab isegi eelmise aasta veebruari üle. 

Päikesepaistelise ilmaga pidin hakkama päikeseprille kandma. Mitte, et ma muidu ei tahaks, aga mul pole kunagi meeles ja vajadust neid võtta. Nüüd on aga päike ere ja paneb silmad vett jooksma. Hetkel on mul megaodavad Mülleri päiksekad, mille ostsin sooduka ajal viie euroga või nii. 

Tahaks teada, kas need prillid on üldse piisavalt head, et silmi kaitsta. Vahet ei näe, mulle sobivad no-name okulaarid ka - mitte, et mul midagi Ray Ban'de vastu oleks (küsimus: miks inimesed kannavad Ray Ban päikeseprille, millel on klaasil brändi kleeps?). Samas päikeseprillide eemärgiks on eelkõige silmade kaitsemine, mida mul hetkel on hädasti vaja.


Kui palju üldse Ray Ban'd maksavad? Jõudsin juba nende USA lehelt uurida. Mnjaa. Kui neil on seal samasuguse stiiliga päikeseprillide hinnaks 160 $, siis Euroopas on need arvatavasti nii miljon. :D

Millised päikeseprillid teil on? Kas eelistate bränditooteid, suvalisi supermarketi/ riietekettide prille või spets (apteekides?) müüdavaid? Ja milliseid üldse peaks eelistama?

Jaanika




12 Responses to “Sunshine reggae”

  1. minul on paarid reibaanused ja olen äärmiselt rahul :D kas sa pead kleepsu all silmas seda valget kirjakest nurgas? see ei ole ju kleeps :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Soh? Ma olin täiesti kindel, et see on kleeps nagu osadel prillidel on tugevus kirjas. :D No näed, ma ka targem nüüd!

      Delete
  2. Mul on ka Ray Banid, olen väga rahul. Sai soetatud kuna peale silmaoppi jäi läätsede raha nö üle ja siis mõtlesin, et premeerin oma silmi millegi heaga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma täitsa usun, et oled rahul. Neil on nii ilus ja klassikaline disain. Täpselt minu maitse. :) Kui palju oli prillidel hind?

      Delete
    2. Kui ma õigesti mäletan, siis olid 146 eurot, aga sain vist veel alla ka veidi kuna tegin kliendikaardi vmt.

      Delete
    3. Peaks vist allahindlustel silma peal hoidma :)

      Delete
  3. Mul on vist oma neli paari mingeid suvakaid prille.. Pole nagu hinnalisemate järgi isu tekkinud. Veel :D
    Tegelt tahtsin öelda üldse, et väga hea näed välja! :)

    ReplyDelete
  4. Esimene pilt on väga hästi välja kukkunud :)

    ReplyDelete
  5. Mul on hetkel ühed suvalised aga suveks tahan Ray bane, Juba sellepärast, et need kaitsevad uv-kiirguse eest, mitte nagu need suvakad :D Lisaks on need lihtsalt mõnusa disainiga ja täpselt mulle loodud :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma vaatasin nende kodulehte ja nii palju ilusaid disaine. Oehh.. :P

      Delete