Saturday, December 12, 2015

Birthday girl

30 aastat tagasi, 12. detsembri varahommikul nägi ilmavalgust pisike Jaanika. Tegelikult oli Jaanika hoopis Jaana, aga vene rahvusest perbüroo paberimäärija kirjutas Jaanast Jaanika. Kuidagi juhtus nii, et pikki ja tumedaid juukseid kandvast beebist kasvas välja blond neiu, kelle esimeseks hüüdnimeks sai Käbi - just nimelt sel põhjusel, et Käbi oli alati nii pisike. 

Sellest pisikesest tüdrukust sirgus aastatega pikka kasvu neiu. Olen mõelnud, et ehk minu hing poleks suutnud mahtuda pisikesse kehasse, ja pidi ehitama endale suurema kodu. Ja isegi nüüd mahun napilt siia kesta, sest kuidas muidu seletada, kuidas kõik rõõmus ja kurb voolab pisarate kujul silmist.

Tahan öelda, et 30 on lahe ja ma ei tunne, et peaksin kandma mingisugust ühiskondlikku vormi ja mahtuma teatud raamidesse. Olen enda perega, karjääriga, hobidega seal, kus on alati ruumi veel parem olla. Riietun sel moel, mis on mulle mugav ja ei taha mõeldagi sellele, et olen ennast kunagi üritanud muuta teiste malli järgi. Kuidas siis 30 ei saakski lahe olla! 

Tänane sünnipäeva maraton lõpeb minu lemmik filmižanri ehk õudukaga, millele on kirsiks tordil kino popkorn. Soovin, et teie iga sünnipäev oleks sama vahva nagu oli minul! :) 

Jaanika





20 Responses to “Birthday girl”

  1. Palju õnne! Näed suurepärane välja! :)

    ReplyDelete
  2. Happy Birthday! Celebrated mine last Saturday :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Troya! Congrats to you also :)

      Delete
  3. Ma olen ausalt arvanud koguaeg, et sa oled 26 :D Ma ei tea miks. Kuigi sul vist ol ika blogi külapeal kirjas, et 29?

    ReplyDelete
  4. Palju palju õnne, Jaanika!

    ReplyDelete
  5. Palju õnne ja rohkelt rõõme uuele aastaringile minnes! :)

    ReplyDelete
  6. Palju õnne ja kordaminekuid uuel eluaastal! :)

    ReplyDelete
  7. Palju õnne, armas Jaanika! :)

    ReplyDelete
  8. Palju ilusaid hetki! 30 on äge olla - ma tean, mis ma räägin. :)

    ReplyDelete
  9. Palju õnne!

    PS! SUl on NII ILUSAD SAAPAD :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh!

      saabastega on see huvitav lugu, et tegelikult käisin uusi kaemas, kuna nad on tegelikult üsna lööpas juba. Valisin poes välja, proovisin ja panin karpi tagasi. Müüja küsis, kuidas sobisid. Ütlesin, et ma ei saa neid osta, kuna need on täpselt samasugused, kui need, mis mul juba olid. Ja läksin sama targalt koju. :D

      Delete
  10. Ilusat uut aastat!
    Kristi

    ReplyDelete