Tuesday, December 01, 2015

Ahaa, advendikalender!

Ma olen tegemisteks omamoodi inpiratsiooni saanud Jaanikalt, mõeldes, et kui tema jõuab, miks siis mina ei peaks hakkama saama. Olin napilt laskmas üle advendikalendrite tegemist, sest mõte sellest, et pean neid lausa kolm tükki valmis tegema, ajas mulle une peale. Mis värk on sellega, et kui on vaja kohustusi täita, siis tahaks minna magama? :D

Eile õhtul, kui viisin vanema tütre trenni, oli mul aega poodides kolada. Kuu alguses jäid mulle Lidl'st silma mõnusa disainiga pakkepaberid, ning otsustasin, et kui need paberid on alles, siis tulevad ka kalendrid. Ja olidki! 

Läksin seekord lihtsamat teed, ning ostsin pakkidesse magusat kraami - pisikesed Haribo kummikommi pakid, üllatusmunad, pulgakommid, pulgašokolaadid, erinevad müslibatoonid ja feik mini Twixid. Järgmisel aastal üritan varem alustada, ja kindlasti asendan osa magusast kuivatatud puuviljadega, miks mitte ka mänguasju ja juukseklambreid-patsikumme.

Oot-oot nüüd, kas ma olen ainus, kellele tuli detsember nagu sellist kuud poleks varem eksisteerinudki? Olin täiesti kindel, et novembris on 31 päeva ja, kui Igor eile õhtul teatas, et homme on juba esimene detsember, olin - what. :D Juhtus siis nii, et samal ajal kui pakkisin voodis pea 60 pisikest pakikest, pikutas Igor voodinurgal kuni kell lõi südaöö. :) 

Jah, ma olen südamest tänulik, et mind on õnnistatud tohutult kannatliku abikaasaga!

Muuseas täna, kui panin kogu kompoti kokku, istus kass vaikselt kõrval ja vaatas. Mis siis, et mässasin nööridega ja nägin, kui ahvatlev see talle oli. Peale ühte korda, kui ajasin ta maha, sest küüned hakkasid tal sügelema, oli Nuru vagur nagu lambake ja ei puutunud nööri otsagi. Eks näis kuidas rippuvad advendikalendrid vastu peavad. :D


Jaaa.. siit tuleb hunnik pilte advendikaldrist iga võimaliku nurga alt. Ega see minu süü pole, et ma nii hea fotograaf olen, hesus küll!






Lumist, südamlikku ja sooja detsembrikuud!

Jaanika




9 Responses to “Ahaa, advendikalender!”

  1. Nii mõnusad kodused advendikad.
    Järgmine aasta teen ka ise. Mhele tegin õlleka, Karo sai endale pony kalendri. Mina tahtsin aga, et iga õhtu peale kooli oleks tunnikene seda kus keegi minuga ei räägiks. Kohe saab see tund täis :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh:)

      Ma nägin poes õllekalendrit ja see oli päris krõbeda hinnaga, 40 €. Peaks Igorile ka järgmine aasta ise tegema. :)

      Delete
    2. Minul läks soome kalli alkohinnaga kokku 32€. Kasti valmistamine oli tasuta, sest ma kogun eri suurusega kaste :D

      Delete
  2. Sellist sooviks endalegi! Väga tubli oled! Lund ootame siin ka, kuid lubab vaid sooja ... Pähh. Kuid kahtlen, kas nurin lume maha toob :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh!

      Ma võin sinuga koos nuriseda, sest üle kõige tahaksin lumiseid jõule Eestis. :)

      Delete
  3. Väga meeldivad need kalendrid!
    Kahju, et sa varem valmis ei teinud ja postitanud. Ma oleks jõudnud ka maha ahvida siis idee :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Järgmisel aastal olen usinam, et saaksin paremini eeskuju anda. It's a promise! :D

      Delete
  4. lihtne ja maalähedane, mulle väga meeldib. ja paberid on tõesti kenad, eriti see punase triibuga. kahju ainult, et meil kodus kedagi sellist pole, kes mulle kalendri oleks meisterdanud. pean jätkuvalt mingi eurose poekalendriga leppima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, armas. :) No vot ja, kes meil keelab endale parem kalender teha. :D Ma täidaksin selle siis Lindti šokolaadiga. :P

      Delete