Thursday, December 31, 2015

2015 top 5 postitust

Usun, et enamikel teist on täna õhtul huvitavamad plaanid, kui mu blogis kooserdada, seega antud postitus läheb minule. Selle eest, et olen tubli laps olnud ja suutnud mõned lugejad või kaks siia kirjatükkide abil meelitada. Panen statistika järgi ritta 2015 aasta viis parimat postitust, mis paistsid silma suurimate lugejanumbrite põhjal.

Postituste pealkirjades peituvad lingid!


Pakun, et südamelähedasemat teemat (peale koogipostituste, haha) annab otsida. Nii kaua, kui mäletan ennast mõtlemisvõimelise inimesena, olen tundnud piinlikust, häbi, alandust enda kaalu osas. Nagu ma ka postituses rõhutan, ma pole ekspert, vaid lihtne inimene, kes räägib ühest keerulisest, kuid kahjuks laialt levinud probleemist. Mõnikord on probleemidega lihtne. Neid on võimalik ennetada. Just sel teemal räägin enda kogemuste najal postituses "Kuidas säästa lapsi ülekaalust". 


Pulmade juures mängivad rolli sadu erinevaid detaile, kuid arusaadaval põhjusel on üheks suurimaks tõmbenumbriks just pruudi pulmakleit. Algselt ma ei planeerinud kleidile kulutada nii palju tähelepanu ja aega kui selgus hiljem, et minu huvi lihtsast kleidikesest arenes edasi millegi grandioossema suunas. Samas oli meie eelarve piiratud ja, kui aus olla, siis mul polnud soovi maksta rüü eest hingehinda. Otsustasin uurida Aliexpressi läbi ja lõhki ning mul vedast suuresti, leides unistuste kleidi mõistliku hinnaga suurepäraselt tegijalt. Hetkel on kleit juba jõudnud uue õnneliku pruudini, kuid sellest, millise kleidi ma enda tähtsamaiks päevaks valisin, saate lugeda lingilt.


Ma pole kindel, kas on õige koguda nii suurt au, sest enamik nõuannetest kogusin ma tegelikult Koopatibi lehelt, mis hetkeseisuga on suletud. Sellegipoolest on mul hea meel, kui enda kogemuste najal sain uutele pulgakoogi meisterdajatele kasulik olla. Soovitan teil kindlasti need maiused ette võtta, kuna lapsed on pulgakookidest rohkem kui sillas. :)


Ma olin teile kunagi kirjutanud, et planeerime lapsesaamise ühte ilusasse külma kuusse, mil Sloveenia temperatuur poleks uuele inimesele nii tappev. Ja siis tuli selline postitus nagu me oleksime titeteoga hakkama saanud.. NOT! Tegelikult käisin sõprade juures kaadrisse püüdmas ühte imeilusat ja verivärsket kodanikku, keda kaunistab nimi Tuule. See oli minu esimene korda pildistada last, kes on veel selline äbarik ja piimalõhnaline, ja võin öelda, et olin tulemustega rahul. Kas teilegi meeldivad minu esimesed beebipildid, saate kiigata lingilt.  


Üheks säravamaks ja elevamaks hetkeks sel aastal oli päev, kui kuller tõi minuni Lush Hair Extensions' pikendused. Päris minu omad, päris esimesed. Pelgasin, kas saan juuste "pähemäärimisega" üldse hakkama ja olin meeldivalt üllatunud, kui lihtne see oli! Ja, kui ilusad ja siidised juuksed. :) Planeerisin klipse kanda pulmapäeval, kuid arvasin, et võiksin neid ka varem kanda. Juhtus aga nii, et silmipimestavatest juustest said üsna koledad kiharad, mida pidin kõvasti töötlema, et nad vähegi korralikuma näo saaksid. Peale selle oli mul müüjaga probleeme, kui andsin neile tagasisidet, ning kogu see värk läks minu mõistes üsna hapuks ning esimene suurepärane mulje oli haihtunud. Loe pikendustest lähemalt ja vaata pilte klõpsates lingile.

Ja ongi kõik selleks aastaks. Kohtume juba uuel aastal uute mõttetega! :)

Jaanika




Leave a Reply