Wednesday, December 30, 2015

2015 lõpp

Nii mõnus oli pühade ajal kalanäoga Facebookis scrollida, mõttes patsutada tublidele blogijatele õlale, et neil jätkub tahtmist kirjutada-pildistada-joonistada, ning patsutada enda teisele õlale, et ma avasin arvuti kaaned sel ilusal ajal kõigest mõned korrad. Tegelikult mul keerles peas umbes miljon mõttet, aga ma ei suutnud neid koondada üheks tervikuks postituseks. Sel põhjusel lasin neil tuldud teed mööda tagasi minna ning arvuti jäi suletuks.

Otsustasin alustada järgmise aasta eesmärkidega juba nüüd ning üheks neist on videote tegemine. Mitte, et mul fotograafia oleks sellisel tasemel käpas, et võin endaga rahul olla, aga tunnen, et tahaks proovida uusi projekte. Üheks sooviks oli mul Eestisse tulles teha blogijatega koos pilte, aga kui nad just siia ei lenda, siis heal juhul õnnestub mul neid näha 2016 aasta suvel. Kui veel on soovijaid. :)

Meie jõuludest ma detailselt ei viitsi rääkida, sest need olid kaunis igavad. 24. õhtu möödus nagu iga teine ja 25. hommikul avasime kuuse alla tee leidnud kingipakid. Ahjaa, õhtu varem sain kingitusi pakkida ja vot see on vist minu pühade suurim kingitus, kui saan teha enda lemmiktegevust.

Mina leidsin jõulupakist maailma parima fliisist hommikumantli. Ma olen taolist mantlit viimased kolm aastat ostnud endale. Umbes sama lugu nagu soola ja vatitupsudega. Läheb vaja, aga pole kunagi meeles. Ainuke paha lugu selle mõnusa ja pehme hommikumantliga on see, et minu hommikud venivad vähemalt tunni võrra pikemaks. No ei taha seda "mõnudust" seljast võtta.

Videos saate näha muffinite kaunistamist, laupäeva hommikut, kui avasime viimase kingituse ning pisikest reisi Maribori, kus me kõik, peale Igori polnud varem käinud. Taustalooks on Daniela Andrade "Christmas Time Is Here" - minu selle talve lemmik lugu. :) Nagu ikka, klõpsake HD-l, et näha videot parimas kvaliteedis.


Ilusat aasta lõppu, sõbrakesed ja ootan huviga uusi põnevaid ettevõtmisi 2016 aastal!

Jaanika





8 Responses to “2015 lõpp”

  1. Kas Maribor on see koht, kus müüakse maaaaaaailma kõige paaaaaremat jäätist? Ilusat aasta lõppu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maailma parim jäätis on Ljubljanas ja Portorožis Cacaos, aga ma ei imesta, kui seda va parimat jäätist ka Mariborist võib leida. :)

      Delete
  2. Te olete nii armas perekond! No lihtsalt ülinunnud :D

    Mis keeles lapsed omavahael räägivad?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww aitäh! :)

      Peale seda, kui Anne Mai läks lasteaeda, räägivad nad enamasti sloveeni keeles. Minuga koos eesti keeles veel.

      Delete
  3. Kas tüdrukud ütlevad Igorile issi? Igatahes üliarmsad kohad olid just need videos, kus nad omavahel nunnutasid :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh :)

      Meil on veel tiba segased lood selle kutsumisega. Ajapikku on nad hakanud Igorit issiks kutsuma, kuid samas räägivad nad meist teiste kuuldes kui Igor ja Jaanika, mitte emme ja issi. Aga selline segasumma ei ole häiriv, vaid omamoodi armas. Nagu me oleme ka laste sõbrad, peale selle, et oleme nende vanemad. :)

      Delete
  4. Ma avastasin tänu su videole valemi mu nutma ajamiseks - muusika! Video oli ju nii südamlik, üdini positiivne, lihtsalt pereidüll, et peaks vaatama ja naeratama, aga ma tönnisin (ja naeratasin!), sest muusika võttis täiega võimust. Samas ongi selline idüllimuusika noh. Et kui oleks megahäppi laul taustaks, siis oleks ikka südamlik, aga pisaraid ei kisuks. Hea töö, Jaanika!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sinu kommentaari peale liikus mu mõte selleni, et isegi, kui ma saaksin kuus ainult paar kommentaari siia blogisse, aga need oleksid sama südamlikud nagu sinu oma, siis oleksin varbaotstest ninaotsani rahul. Aitäh, Britt! Muuseas, videole muusika leidmne on suurim peavalu. Olen ennegi Daniela Andrade muusikat kasutanud ja ma leian, et paremat taustamussi annab otsida. :)

      Delete