Thursday, December 03, 2015

10 isetehtud jõulukingi ideed

Viimased päevad on olnud nii kiired, et ma pole jõudnud isegi küpsetada, rääkimata arvuti taha istumisest. Selle viimasega oli mul mõnda aega tagasi natuke kehvad lood, sest nii mugav oli teetassi ja läpakaga maanduda diivanile ja lugeda blogisid, surfada niisama netis.. Nii, et kokkuvõttes on tore sipelda kiiremas elustiilis kui tavaliselt.

Sellegipoolest säästsin endale veidi vaba aega (loe: lükkasin televusseri käima ja "vaatan" lastega Harry Potterit). Tegelikult ühe silmaga ikka vaatan ja teisega otsin enda blogist teile inspiratsiooni. 
 
Üht, mida olen jõuludest mõistnud on see, et kunagi pole liiga vara alustada kingituste varumisega. Eelmisel aastal oli meil lausa oktoobris osad kingitused ostetud. Sama lugu on ka isetehtud kingitustega. Neid, mida saab varem valmis teha, miks mitte võtta käsile detsembri alguses. Muidu võib juhtuda olukord, et aeg pressib peale ja vähemalt mina muutun närvilisemaks, kui liiga palju kohustusi koputavad õlale. 

Aga siit nad tulevad, minu 10 isetehtud kingitust, mida soovitan teilgi ette võtta. :)

 Raamitud laste pildid

Ma tean väga hästi, kuidas laste vahvad maalitud-joonistatud-liimitud pildikesed kipuvad kuhjuma, ja nii raske on valida, milliseid neist alles hoida. Siiani ma pole parimat lahendust suutnud leida, ja nii see kuhi aina kasvab. Sellegipoolest on tore mõned sellised pildid, mille tarvis on rohkem vaeva nähtud, raami panna. Ma usun, et iga vanaema-vanaisa oleks õnnelik leides kingikotist lapselapse raamitud pildi, mille saab panna seinale kaunistuseks ja soojaks mälestuseks. LINK.

 Maksapasteet

Tehes suure koguse maksapasteeti on võimalik rõõmustada suurt hulka sõpru. Ma tean, et minu silmad lööksid selle kingi peale kenasti särama. Koostisosad on lihtsad ja mina sain esimese korraga väga maitsva laari pasteeti, millest osa pistsime sügavkülma ja suure osa pistsime kohe nahka. LINK

 Ehtekauss

Mõnda aega tagasi postitasin teile idee, kuidas teha ehete tarvis kausike, ja teie vastustest sain aimu, et see on suurepärane jõulukingi idee. Pisike, kuid praktiline kingitus sobib suurepäraselt ühele ehtesõbrale. LINK.

 Hoiukarp

Peale selle,et ehteid on tore pisikesse kausikesse sobitada, on tore leida ilutoodele oma pesa. Mina soovitan teil uurida kunstitarvete poodidest puidust toorikuid, mida saate kaunistada enda soovi järgi. Minu eriliseks nõrkuseks on väiksed taimepotid, ning ka neile võib teha kasti ning kinkida see heale sõbrale. LINK.



Vitamiinipurk

Kas saaks olla midagi paremat, kui kinkida kallile inimesele purgitäis tervist? Ma arvan, et mitte. Sellepärast soovitan teil ette võtta tervisepurgike, kuhu mahub mesi, sidrun ja ingver, mis on kõik kasulikud koostisosad. PS Klõpsates lingile, leiate veel ühe vahva idee, mille saab täpselt samamoodi purki pista nagu ingveri, mee ja sidruni kompoti. LINK.

 Jõuluehted

Me ei ole mitu aastat koju jõulupuud toonud, kuid loodetavasti on meie elamine järgmisel aastal juba nii palju valmis, et pakkuda ühele armsale kuusepuule peavarju. Minu eriliseks lemmikuks on isetehtud jõuluehted, mida saaksin kord enda puule riputada. Voolimismassist jõuluehtete tegemine on mõnus vahepala kiirele päevale ja kaunistavad iga kuusepuud. Miks mitte sheerida kama ka sõbraga! LINK.

 Loomaase

Kui sõpradele ja perekonnale on kingitused valmis tehtud, ei tohiks unustada ka lemmikuid. Klikates lingile leiate õpetuse, kuidas teha kassile või koerale (või mõlemale jagamiseks) üks soe ase. LINK.

 Vürtsikas snäkk

Gurmaanid nõustuvad minuga, et parim jõulukingitus on söödav jõulukingitus. Taaskord pakun teile geniaalselt ideed, kuidas pakkuda maitsemeeli paitavat jõulukingitust. Ning nagu ikka - meeldivalt lihtsa retseptiga saab igaüks hakkama. LINK.

 Bailey's liköör

Kodune Bailey's on suurepärane kingitus ja eelkõige on see ka suurepärane naps, mida ise lipsida. Tean omast käest, sest pudel, mille jätsime endale, tühjenes helikiirusel. Mis siis, et mina ja Igor praktiliselt ei joo alkoholi. Napsu teeb meeldivaks ka see, et saad ise reguleerida alkoholi sisaldust, ning kokkuvõttes teha üsna lahja märjukese. LINK.

 Riivitud puder

Viimane kingitus on üsna isemoodi. Kas sa oled kunagi teinud jõulupakiks paki makarone? Miskipärast arvan, et mitte. Riivitud puder ehk ribana kaša (puder) on eriline sellepärast, et see on maailma mugavaim pasta lastele. Seda on mugav süüa ning iga lusikatäis jõuab eemärgini ehk suhu. Ning kõige toredam on see, et valmistamiseks pole vaja kallist pastamasinat kasutada. LINK.

Ma olen hoolsalt täiendanud enda Pinteresti seina, ning loodetavasti saan detsembrikuu jooksul pakkuda teile veelgi ideid. :)

Jaanika




14 Responses to “10 isetehtud jõulukingi ideed”

  1. Sa ajasid mulle sellise maksapasteedi isu peale praegu, nämm :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vabandust! :D Kas Soomes pakutakse sellist kodust pasteeti? Sloveenias on küll pasteedid, aga pigem sellised kreemjad.

      Delete
    2. Tavalises poes pole ma sellist "õiget" pasteeti siin näinud, aga Mikkelis ühel ökoturul küll pakuti. Kõige paremat maksapasteeti teeb mul aga emm, kes juba lubaski, et jõulude ajal söödab meil isu täis :)

      Delete
  2. Replies
    1. Vahva, kui meeldis ja loodetavasti saan detsembrikuu jooksul veel ideid pakkuda! :)

      Delete
  3. Nii ilusad, armsad, praktilised ja eelkôige südantsoendavad kingitused!!!

    Kristi

    ReplyDelete
  4. Eelmisel aastal ma sain su blogist häid mõtteid jõulukinkideks- vürtsikas snäkk ja meepurk ingveri ning sidruniga. Olin nii elevil, kui nägin taas su postitust isetehtud jõulukinkidest, lootsin nii väga, et taaskord oled midagi kokanud ning niimoodi kinkevormi pannud, aga pidin kahjuks pettuma, kuna need asjad kordusid. Mind huvitavad just need isetehtud söögi asjad, mida oleks hea kinkida :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tead ma olin niii kindel, et keegi ei mäleta aasta taguseid kingitusi, aga kui mul on vähemalt üks tore fänn, kellele need meeldisid, siis miks mitte sel aastal uuesti proovida. Aitäh motiveerimise eest! ;)

      Delete
    2. Jaaa ma olin täielik fänn eelmine aasta! Ja ka kõik kingisaajad olid super rahul :) Eks mu end süü, laiskus. Hea lihtne ju, kui keegi ära teeb ja õpetab kuidas teha..

      Delete
  5. Tryhvlid/ rummipallid ka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Geniaalne ja aitäh, et tuletasid meelde - neid polegi ammu teinud. :)

      Delete
  6. Ma seda riivitud putru vaatasin juba eelmine kord ja nüüdki jäi silma. Pean ikka järgi proovima :) Ja Baileyse idee on hea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baileyst soovitan kohe kahe käe ja jalaga. :D

      Delete