Thursday, November 19, 2015

UUS: Aussie, Rexona, Mixa


Ma olen nüüd mõnda aega teadlikult hoidunud ilutoodetest, mis on saadaval tavapoodides. Enamik kehahoolduseks vajalik on mul pärit Babe apteegisarjadest, ning olen väga rahul. Kahjuks Sloveenias Babet pole, ning see oli üks põhjuseid, miks otsustasin anda tavapoe toodetele võimaluse (jaaa..lisaks meeldib mulle jätkuvalt kuhjata erinevaid ilutooteid).

Ka Sloveenia turule on jõudnud Mixa tooted, mis on parabeeni- ja alkoholivabad, ning toodetud mõeldes tundlikule nahale. Ma ei julgenud näokreeme proovida, kuna testrist toodet nahal proovides tundus see liiga rasvane. Sellegipoolest võtsin ette Mixa mitsellaarvee, ning haarasin poest suure 400 ml pudeli - mitsellaarvett kasutan palju. Peale paari nädalat võin öelda, et Mixa Optimal Tolerance mitsellaarvesi eemaldab meigi kiiresti ning ei tekita mu nahale allergiaid. Võrdleksin seda toodet L'Oreali omaga - mina neil kahel suurt vahet ei tee (teine asi on muidugi vaadata koostisosasid). Mina, kel on aknele kalduv nahk, võin Mixat soovitada - see ei tekita punne.

Kasutan mõnda aega sama higipulka nagu Igoril on - Sebamedi tundlikule nahale loodud rulldeodoranti. Kui Igor saab kasutada ainult üliõrnu deodorante, siis mul on vastupidine lugu. Mida kangem seda parem. :D Pöördusin taaskord enda vana lemmiku Rexona pulkdeodorandi poole, mis ainsana suudab mind vähemalt pool päeva värskena nagu lillekese hoida. Võtsin seekord Rexona Invisible Black + White deodorandi, mis lubab hoida tumedat värvi riided puhtana. Mul tekivad randid musta värvi trenniriietele, ning see on nii tüütu. Peale mõnda aega proovimist oli selge, et valged randid tekivad selle tootega täpselt samamoodi nagu iga teisega. Feil. Küll töötas Rexona deodorandi puhul kõik muu ideaalselt.

Nagu ikka pakub drugstore Dm igast vahvaid allahindlusi ja just sellepärast jäid mulle riiulis silma Aussie tooted. Maske ja palsameid pole mul kodus kunagi piisavalt, ning otsustasin proovida kiidetud (googeldasin poes) Aussie 3 Minute Miracle Reconstruction sügavhooldus maski. Kui ma esimest korda eemaldasin pudeli põhjal oleva kleepsu ja nuusutasin maski, tundsin kuidas mu ninakarvad kärssavad. :D See lõhn oli kirjeldamatult vänge ja meenutas metsmaasika ja turbo nätsu segu. Kellele meeldivad tugevamad lõhnad, võib rõõmustada, sest turbo nätsu lõhna jätkub pikalt juustele. Peale paari nädalat on mul selle maskiga jätkuvalt segased tunded. Ta teeb mu juuksed pehmeks ja kõik on mõnus, kuid mul on tunne, et kui toodet läheb kasvõi natuke peanahale, siis tekib sinna kõõm. Ma pole küll 100% kindel, sest mõnikord lähen peale pesu seerumiga liiale, ja ehk on koer maetud sinna. Arvatavasti Aussie tooted ei jõua rohkem mu ostukorvi, sest kui juba maski aroomid on nõnda vänged, siis ma ei julge muid tooteid proovida.

Aga selleks korraks kõik minu ilunurgast. Rääkige parem teie, kas olete proovinud Aussie või Mixa tooteid, ja milline on teie arvamus neist.

Jaanika 




8 Responses to “UUS: Aussie, Rexona, Mixa”

  1. Ostsin endale paar nädalat tagasi Eestis olles Mixa cc-kreemi, sest noh, Mixa tooted olid Selveris allahinnatud ja kreemi oli vaja. Muidu täitsa mõnus ja niisutav kreem, aga veidi rasvane tõesti. Enne meikimist peab ikka tükk aega ootama, et ta nahka imenduks, sest muidu on teda väga lihtne jumestuskreemi pintsliga "maha koorida". Ning üks minu jaoks esmakordne asi veel - kui kreem sattus liialt silma lähedale, hakkasid mul silmad kipitama ja vett jooksma. Muidu pole sellist probleemi olnud.

    ReplyDelete
  2. Aussie asjad mulle sobivad, juuksed jäävad pehmed, mõnusad ja kergelt kammitavad. Ma olen lõhnatundlik aga nende lõhnad ei häiri. Mis deodorante puudutab siis Rexona rullikuga back dress friendly variandid pole minu riietele ühtki ranti jätnud, soovitan rullikuid. Ma üsna tõsine higistaja aga hoiab värskena küll.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ei ole siiani Rexona rullikuid proovinud, sest mulle alati tundus, et need on nõrgemad. Aga nüüd panin tähele jah, et rullikutega (mitte Rexona) ei teki rante nagu pulgaga. Proovin ära. :)

      Delete
  3. Mul näiteks L'Oreali mitsekas (sensitive skin) tekitas tohutu koguse punne, nii pekkis polnud juba u 5 aastat olnud näonahk, kui enne seda, kui jälile sain, et see oli süüdi. Huhh, juba meenutadagi. Seega, kui sa oma Mixat sellega võrdled, tekitab see minus hirmujudinaid :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, sorri. :D Loodan, et said naha taas korda. :)

      Delete
  4. Meil siin prantsusmaal on neid Mixa asju palju. Olen proovinud mingit näokreemi, mis mulle üldse ei meeldinud ( ma ei tea isegi miks ma selle ostsin... odav oli vist :D ) üli tugeva lõhnaga ja väga veider oli nahal. Lisaks olen proovinud vist deodoranti, mis oli täielik jama. Ma higistan palju, seega iga deodorant mulle ei sobigi, aga see oli ikka jama, mis jama :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulle on jäänud mulje, et need õrna deodorandid sobivad neile, kes üldse ei higista. Muidu peab ikka hea kange kraam olema. :D

      Delete