Tuesday, November 03, 2015

Surprise pack

Kuidas oleks ühe päikesepaistelise hommikuga, mil postiljon toob paki koju? Ma arvan, et see on parim kombo, sest mulle meeldivad varahommikud, päike ja pakid, mis saabuvad üllatusena. Ehk tänane päev algas imeliselt. Seekord jõudis meieni pakk Majalt, kes oli pulmas fotograafiks ja oh, seda meeldivat hetke, kui avasin karbi. Et mitte kõike ette rääkida, lasen piltidel teha oma töö.

❤❤❤

My morning got a whole new and much better start when I got a surprise pack from the mailman. I love getting packs, I love mornings and especially those sunny ones like today. But I won't tell you more and better let the pictures show you why my day started so great!





Karp fotograafilt Maja Jokic. USB + 10 matti pilti.

Jaanika




14 Responses to “Surprise pack”

  1. Niiii kihvt! Header´i pilt on ka ikka tõeliselt paeluv, tubli töö! :)

    ReplyDelete
  2. Natuke imelik on siia kirjutada. Peaks nagu silma vaatama ja siis ütlema, et ma hea meelega liitun nende kiitustega, mis päise pihta käivad. Ta meeldib mulle nii väga. Ja see pilt, kus sa pilti teed, meeldib mulle ka. Väga mõnusad mõlemad.

    Ja see karp on mõnus.
    Ja üldse postiga kirju ja pakke saada on mõnus.
    Ja see mälupulk on täiega mõnus.
    Ja päris pildid on üle mõistuse mõnusad.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sinu kommentaar oli üle mõistuse mõnus!

      Delete
  3. Su blogi kujundus on tõesti mu lemmik! Great job :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vau, vau! Aitäh, Laura! Sellised kommentaarid nagu sa just kirjutasid on tohutult motiveerivad. :)

      Delete
  4. VÄGA väga lahe blogi sul!!! ja su pildid on ka suureks inspiratsiooniks!

    www.onnepaulus.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suured tänud ja mul on hea meel, kui sain inspiratsiooniga olla abiks. :)

      Delete
  5. Nii ilusate pakkida saamise puhul peaks küll laskma ennast igapäevaselt pildistada :) Minu meelest annab pakend ikka nii palju juurde, eriti, kui sa seda oodata ei tea, eksju!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onju :) Mul tekkis soov Maja teenuseid veel kord kasutada ;)

      Delete