Sunday, November 01, 2015

Novembri plaanid


Kui eelmisel aastal kirjutasin iga hommik terve päeva plaani ja kuu alguses tegevused, mida peaksid ette võtma kuu jooksul, siis mnjah, pole seda ammu teinud. Planeerimisel on minu jaoks üsna tugev motiveeriv maik man, ning sellepärast otsustasin kirjutada terve kuu plaani blogisse. Ja kui juhtub, et mõned ülesanded jäävad täitmata, siis mul oleks üsna piinlik enda lugejate ees - erinevalt märkmikust, mida keegi peale minu ei loe, ja ei tea, mis kohustused seal on. :D

☕☕☕

Nagu come on, Jaanika. Tee video koos Igoriga, mida lubasid miljon aega tagasi.

☕☕☕
Iga nädal uus retsept, mis läheb ka Emmede Klubi lehele. Tegelikult ma vahepeal jõudsin välja mõelda jõuluhõngulise õuna Napoleoni kausikoogi, kuid juhtus nii nagu meie peres ikka - kook söödi enne, kui ma jõudsin isegi mõelda selle pildistamisele.

☕☕☕

Kuna minu ettevõtluse projekt läheb ellu alles järgmisel aastal, siis senini tuleks leida mõni muu rahakotitäitmis allikas. Eesmärk - leia kõik sobivad ettevõtted 30 km raadiuses enda kodust, tee põhjalik ülevaade neile ja saada CV-d koos kaaskirjaga.

☕☕☕

Ma ei tohi ärrituda teemal "sloveenia paberimajandus", kuna mina ei ole siin, et süsteemi muuta. Järgmisel päeval tuleb uus eestlane/ soomlane/ lätlane/ EL kodanik, ja temalt küsitakse, kas TEIE riik on ka Euroopa Liidus?

☕☕☕

Planeerida reisi Eestisse - eelarve, sihtkohad, päevade jaotus, kingitused, tegevused, kohtumised.

☕☕☕

Mõelda välja, mida teha enda sünnipäeval detsembris. Muidugi ma tahaks ägedat sünnipäevapidu koos rohkete külalistega enda 30. juubeliks. Kuid lugu on nii, et kui võtame Eesti reisi ette, siis hoiame viimased kaks kuud püksirihma pingul. Kõige olulisem on osta lastele jõulukingid, sest kui ma soovin sünnipäevaks näiteks Kenzo kella, siis võin oodata paremat aega. :D

☕☕☕

Hetkel ma teen 3,5 km jooksu/kõnniringe, kuid Novembrist võiksin teha juba kaks ringi ehk 7 km. Tegelikult maa on lühike, kuid kuna pool sellest on ülesmäge, siis annab tunda. 

☕☕☕

Mulle tohutult meeldib heegeldamine, kuid ei teagi, miks pole seda viimane aasta kordagi teinud. Parandan vea novembris.

☕☕☕

Loen lastega rohkem raamatuid. Punkt. Siin vist rohkemat seletama ei pea.

 ☕☕☕

Teen korrektuuri meie kapis, kus on mäletusesemed ja DIY stuff. Me oleme ikka rämedad hamstrid.

☕☕☕

Vanem tütar soovib endale hamstrit. Vaja on arutada Igoriga ühe pisikese lemmiku võtmise plussid ja miinused. Ning mõelda, kas ehk pigem merisiga või jänes. Mina isiklikult võtaksin vähe priskema looma, kes elab kauem ja ei lähe sõrmede vahel katki. :D

☕☕☕

Mõtlesin pakkuda koolile idee teha jõululaat, kuhu vanemad saaksid koos lastega müüdavat kraami meisterdada. Minule meeldib see mõte põhjusel, et saaksin kokata ja ei peaks ise sööma. :P

☕☕☕

Kutsun teid üles märkima enda plaane selleks kuuks, sest nagu ma juba mainisin, on lootus neid täide viia suurem, kui olen mõtted kirja pannud. Soovin teile soojust hinge ja jooge rohkelt meega teed!

Jaanika




12 Responses to “Novembri plaanid”

  1. Hehe.. Minuga on just kuidagi nii läinud, et kui ma kirjutan midagi kusagile üles (nt. blogi), siis ma lihtsalt unustan selle ära. Ma isegi ei tea miks. On kellelgi veel nii? :D Ja kui ma teen mingeid to do liste, siis ma teen neid asju liiga sunniviisiliselt. Seega väga ette ei planeeri :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olen täpselt samasugune nagu sina, mis puudutab "to do" liste. Samas olen tähele pannud, et ajaga on mul tulnud rohkem vaimu peale enda ettevõtmised ka läbi teha. Vb on põhjus selles, et hiljem on läbikukkumise tunne üsna räbal ja üritan ennast parandada. :)

      Delete
  2. Mina olen suur nimekirjade tegija. Küll kuu kaupa pole teinud, aga päeva lõikes küll. Kui tean, et pean miskit tegema järgmine päev, siis panen kõik asjad kirja, et kõik saaks tehtud kindlasti, sest tuulepea nagu ma olen, unustan ära muidu. Siiis on ka tekkinud see komme, et teen endale nimekirjakesi. Aga suuremad asjad võiksid tõesti kuu lõikes kirjas olla, et on siht silme ees, et selle kuu jooksul! Muidugi peab siis välja ka printima ja kuskile riputama, sest blogist ma kindlasti seda nimekirja üles ei otsiks. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Just :) Ma olen mõelnud osta tahvel, kuhu vajalik üles riputada - ehk leevendab seda tuulepea olukorda. ;)

      Delete
  3. Kui looma võtta, siis soovitan kindlasti merisiga 😃 Nad on tohutult armsad ja lastesõbralikud loomad, paraja suurusega et süles hoida ja kui notsu jooksu pistab, saab ta jälle kinni püüda. Merisigadele meeldib väga ka tähelepanu- kallistamine ja nunnutamine kuid muidu on nad üsna vähenõudlikud loomad. Ja mulle meeldib kõige rohkem nendega suvel õue minna, muru saab niidetud ja saad koos notsudega ilusat ilma nautida 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul oli kunagi merisiga ja ta elas üle 7 aasta vanaks. Imearmas loomake, ja sobib tõesti hästi lastele, kuna on tohutult sõbralik. Ja sinu idee notsuga suvel õue minna on suurepärane, sest nii saaks lihtsamini lapsed õue ajada. :)

      Delete
  4. Mina sain enda to-do listid täidetavaks kasutades bullet journalit. Niiviisi on lihtsalt väga mugav vaadata mis tebtud ja mis tegemata ning siis järjest tehtud asju mahakriipsutada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul oli selline linnukestega nimekiri tööl. Tõesti väga mugav.

      Delete
  5. Ma tegin ka novmebriks nimekirja :D Kuigi mõned asjad on vahepeal veel pähe tulnud, mida teha vaja - http://g2tlin.com/2015/10/30/november-bucket-list/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minu novembri plaan on jõuda Berliini ja saada seal kuu aega hakkama . Lihtne plaan, aga siiski hirmuäratav.

      Delete
    2. Lükkad järgmisse kuusse, Gätlin. :D

      Delete
    3. Triin, see on küll põnev plaan. Mida Berliinis kavatsed ette võtta? :)

      Delete