Wednesday, November 18, 2015

Kreeka jogurti pannkoogid

Täna, peale sloveeni keele tundi jõudsin koju ning kõht korises hirmsasti. Mul on rumal komme haarata paar küpsist nälja leevendamiseks, ja mõnikord veel kaunistan küpsised Nutellaga.. Seekord jätsin küpsisekausi puutumata, ning otsustasin proovida, kuidas mekivad pannkoogid kreeka jogurtiga. 

Taignas kasutasin 3 muna, 1 tl soola, 4 sl suhkrut, 0,5-1 klaas piima, umbes 350 g kreeka jogurtit, 2 klaasi jahu. Ma usun, et taigna võib kokku klopsida just sellise nagu teile endale meeldib, aga võib proovida ka minu oma. 

Praadides soovitan kasutada õli tibake rohkem kui tavaliselt, ning keskmist kuumust.

Kuidas maitsevad kreeka jogurti pannkoogid? Nagu võite arvata, siis nad on sarnased keefiriga pannkookidele. Ehk pisut paksemad ja hapukamad. Hapukuse leevendamiseks lisasin rohkem suhkrut, kui tavaliselt. Maitse oli kokkuvõttes hea, ja pannkooke oli lihtne teha - ei vajunud pannil laiali. Koostis oli pisut selline nätske, aga mitte vedel.

Lastele meeldivad kõige rohkem ülepannikoogid, mida teen vee ja piimaga pooleks. Pannkooke söövad nad enamasti Nutellaga. 



Minu sõin pannukaid lemmiku murakamoosiga, mille tõi mulle sõbranna Sloveeniat külastades. Küll on hea, et lapsed seda ei söö, mis tähendab, et saan seda pisikeses purgis moosi rahulikult nautida. :)

 Millised pannkoogid maitsevad teile kõige rohkem? Kas teete pigem suuri või väikeseid pannukaid?

Jaanika
 




12 Responses to “Kreeka jogurti pannkoogid”

  1. Videopostitused on mu lemmikud ning ootan väga seda Q&A video, küsiks, et millal seda oodata on? Ei taha tüüdata sellega, aga samas sooviks ka teada :) Ilusat sügist!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lubasin viimati, et tuleb novembris, ja täidan/me selle lubaduse :)

      Ilusat sügist sullegi!

      Delete
    2. Ei olnud sellest teadlik, vabandust :)

      Delete
  2. See tööpäev võiks juba kiiremini lõppeda... YUMM!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blogijad võiksid osutada näljastele blogilugejatele kohaleveo teenust. :D

      Delete
  3. Kui ise teen, siis mekivad need http://maitseelamused.blogspot.com.ee/2010/01/pannkoogid-need-oige-maitsvad.html
    Maal teeb vanaisa väikseid, pakse ja imemaitsvaid pannikaid.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo.. kas need on midagi sarnast kreppidele? Ma paar korda olen ühe neti retsepti järgi proovinud, ja mulle meeldisid. Lapsed oli pigem meehh, sest nad tahavad tiba paksemaid ja, et ikka oleks rohkem pannkooki. :)

      Kõlab nagu väärt vanaisa - igatsen nüüd enda vanaema, kes tegi samasuguseid pisikesi paksukesi. :')

      Delete
  4. Minu lemmikud on kolme koostisosaga banaanipannkoogid - koostisosadeks siis loomulikult banaan, muna ja maapähklivõi. Sellest retseptist tulevad väiksed pannkoogid, mida on hea süüa ükskõik millise hapukama moosiga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmmm pähklivõiga pole proovinud, aga võiks. Kui palju maapähklivõid lisada? :)

      Delete
  5. Kui soovid tervislikuid pannkooke, siis kõige paremad on banaanipannkoogid, kus sees on: banaan, muna, mandlijahu ning maitsestamatakohupiim/kreeka jogurt. Suhkrut pole vaja, kuna banaan annab magususe ja jahu asemel on mandlijahu :) Soovitan kindlasti proovida. Olen mandlijahu asendanud ka kookosjahuga, see sobib väga neile, kes on kookosefännid

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen banaaniga teinud - need pannukad on mu dieettoit mõnikord õhtusöögiks, kui väga rasket sööki ei taha. :) Aga mandlijahu ja kookosjahu on võõras teema, mis tähendab, et tuleb ära proovida. :D

      Delete