Thursday, November 12, 2015

Inspiratsioon: blogid

Mul on kujunenud mõned lemmikblogid, mida jälgin igapäevaselt põhiliselt just lugemismaterjali pärast. Näiteks huvitab mind väga, kuidas läheb Brittil uude majja sisseelamise ja remondiga, sest me elame isegi praegu "poolikus" kodus. Või Klaudi elu Itaalias - kuigi Sloveenia on teistsugune riik, on neil kahel siiski palju ühist. 

Peale lugemisblogide on mul ka mõned inspiratsiooniblogid, mis annavad piltide ja kogu blogi harmoonia näol mulle inspiratsiooni. Olgu selleks siis DIY projektid, või ka lihtsalt ideed, kuidas paremini seada enda mõtted ritta. Ma ei tea, kas te mõistate, kui ma ütlen, et lihtsalt blogi vaadates tekib tunne - see on just SEE, mida olen terve elu otsinud. :D

Minu inspiratsiooniblogid ei ole ainult Eestist, ja kes teab, ehk saan teilegi pakkuda uusi (pildi) lugemisväärtusi. :)

Laura Vihiku blogi on üks nendest, mis töötab mul, kui mõttete korrastaja. Ma nagu tean, mida ma tahan, aga pole päris kindel mida. You get me? Laura on nii tore ja jaganud meiega pildikesi enda kodust, täitsa enda käel tehtud dekoreerivaid elemente ja killukesi maitsvatest retseptidest. Lisaks on Laura ise ütlemata soe inimene, ja mul on hea meel, et leian teda tihti enda blogist. Igatahes kogu sellest kompotist koorub välja soe ja mõnus blogi, mida kasutan inspiratsiooni allikana. 

Muuseas, kui ma Laura blogist postitusse pilte otsisin, siis pinnisin mitmeid ideid Pinteresti. :) Laura blogi saate uudistada SIIT.

Ma olen kõige moekaugem memm üldse. Mulle ei meeldi bling-bling aksessuaarid, riided võiksid olla tumedad ja ühte värvi (heal juhul triibulised), ning poes valin selle, mis selga läheb. Kuid mul on üks lemmikblogi, mis on tegelikult elustiiliblogi, kuid käin seal eelkõige outfite kaemas. Blogijateks on kaks imearmsat tšehhitari, kes võluvad mind enda südamliku duoga. Võib olla küsite, miks ma seal käin, kui mind mood ei huvita? Põhjuseks on see, et need kaks neiut oskavad sobitada efektselt lihtsad riided, mis tekitavad isegi mul ideid, kuidas kanda riideid. Nii, et suurepärane inspiratsiooni allikas minusugusele moevõhikule. Nicole' ja Lucie' blogi saab piiluda SIIT.

Kolmas inspiratsiooni andev blogi on kunstniku Alisa Burke' kätetöö. Tema on üks nendest kunstnikest, kes on end ise üles töötanud ja leidnud stiili, mis toob lauale leiva. Mul on hea meel, et ta blogib enda käekäigust, ja samas jagab ideid, mida saab kergesti ise proovida. Kirjeldaksin teda, kui värvide ja mustride ema, kes suudab ühendada need kaks ja luua huvitavaid töid. Ma olen siiani pigem peljanud mitmete värvide ja mustrite kombinatsioone, kuid Alisa parimaks oskuseks on luua enda töödes harmoonia. Justkui iga detail on täpselt seal, kus ta olema peaks. Sooviksin ta stiili proovida, ja ma usun, et kindlasti rakendan seda, kui on aeg võtta käsile tõsisem kodu muutmine. Tänu Alisale olen võõrandunud massidesse sulanud skandinaavia stiilist, mis on jäänud mulle igavaks. Visake ta blogile pilk peale SIIN ja kirjutage, milliseid tundeid see teis tekitas.

Minu viimane inpiratsiooniblogi tuleb otse piiri tagant Lätist ning selle autoriks on Brigita. Ma olin päris pikka aega see fotograafi pisikuga inimene, kes tohutult pelgas toitudest pilte teha. See tundus nii võimatu ja keeruline töö, et pigem valisin kiire mooduse, kui kasutasin rohkem mõttejõudu ning pingutasin. Brigita toidupilte vaadates minu arvamus muutus ning otsustasin proovida, mis juhtub, kui pingutan enam. Ja teate, hea tulemus juhtus. :) Soovitan Brigita blogi jälgida, kui teile meeldivad teistsugused, kuid väga erilised pildid, SIIN

Minu soovitus teile blogijad, kes te jälgite ajakirju, blogijaid või telekanaleid, mitte kasutada inspiratsiooni allikaid kopeerimismeetodina. Palju raskem, kuid tulemust väärt, on kasvatada ENDA tulemus, olles samal ajal insipeeritud. Ma usun, et sel moel toimub blogijas areng, ning tulemused on läbi blogi kõigile näha.

Musidkallidõhupallid 

 Jaanika




2 Responses to “Inspiratsioon: blogid”

  1. Aitäh sulle nii ilusate sõnade eest! Mina sain sellest postitusest kuhjaga inspiratsiooni ning viiteid veel uutele lehtedelegi! Kniks :)

    ReplyDelete