Wednesday, November 04, 2015

Aidaa, ludud juuksed

Minu parimaks oskuseks juustega tegelemisel on neid kahjustada. Eriti uhke olen värvitsükli üle, mis kordub aastast aastasse - blond, punane, pruun, must, blond, punane, pruun, must jne. Ma hoian praegu tumedatest juustest kümne küünega kinni, et mul jumala eest uus "kenjaalsus"pähe ei torkaks. :D

Liigun edasi ja räägin teile hoopis, mida oskan veel peale tiheda värvimuutuse. 

Kas olete tähele pannud, kuidas hästi sätitud soeng või mõnikord ka puhtaks pestud pea annab tohutut enesekindluse boosti? Ma ei oska küll ilusaid soenguid teha, kuid mul on nipp, kuidas saada mõnusalt kohevad juuksed lihtsa vaevaga. Tulemust on kerge saavutada just õhukestel lududel juustel, mis on tihtilugu liiga pehmed ja siledad, et nendega saavutada huvitavat efekti.

Mina avastasin endale selle viisi, kui mul oli tohutult kiire, mis tähendab, et ajakulu on minimaalne.

Alustuseks pese juuksed - kui sa ei soovi dušši võtta, siis piisab vabalt ka üle vanniääre pesemisest. Peale palsami loputamist keera märjad juuksed käterätikusse ja hoia neid seal paar minutit. Edaspidi käib kogu tegevus pea alaspidi. Kanna juustele seerumit- või juustessejäetavat spreid. Mina segan omavahel Gliss Kuri juuksekreemi ja õli eliksiiri. Masseeri juuksed hoolikalt hooldusvahendiga. Võta sirgendussprei/ kuumakaitse ja piserda juustele. Föönite juukseid, kuni kiharad on kuivad. Lõpuks võid püsti tõusta. :) Vajadusel kanna juusteotsele seerumit.

Kui ma soovin, et juuksed oleksid otstest kergelt lainelid, siis keerutan juukseid nagu teeksin krunni ja panen klambriga mõneks ajaks üles.

Viimasena piserdan juustele Schwarzkopf Osis Elastic Finish 1 lakki, mis on hästi kerge ja jätab juuksed mõnusalt vetruvaks. Ja ongi valmis!

Miks see soeng on mu lemmik? Esiteks saan lihtsa vaevaga koheva soengu. Mul pole siiani juuksejuure tõstmine käpas, kuid sel moel on kogu tegevus lihtsaimast lihtne. Teiseks saan sellega soenguga ka sirgendatud juuste efekti, kui jätan vahele selle koha, kus keerutan juuksed üles. 

Ja kolmandaks armastan seda tunnet, kui juuksed on mõnusad, pehmed, vetruvad, kohevad ehk siis lausa lendlevad õhus ja kõndides tänaval tunnen ennast nagu staar. :) 



Kasutatud Schwarzkopfi tooted: Gliss Kur Oil Nutritive juuksekreem, Gliss Hair Repair oil eliksiir, Osis Flatliner Sleek 3, Osis Elastic Finish 1.

Milline on teie lemmik enda tehtud soeng?

Jaanika




10 Responses to “Aidaa, ludud juuksed”

  1. Minul aitas (kui juuksed veel lühikesed olid, mitte kilo kaaluvad pepsini ulatuvad nagu praegu) Matrixi Wonder Boost juuksejuure tõstja. Peale pesu sutsuke juuksejuurtele ja siis föönitada. :)

    ReplyDelete
  2. Ma kasutan ka seda pea alaspidi nippi, eriti föönitades, jäävad tõesti palju kohevamad. :) Üldiselt ma lakki peale ei lase, sest siiani olen ma seejärel suutnud oma meistriteose tuksi keerata, ;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hea meetod, onju! Ma pole ka kunagi suur lakitaja olnud, aga see Osise lakk on peaaegu olematu, et ma natuke saan enda udujuustel kasutada. :)

      Delete
  3. Ma lähen sinu pildiga järgmisel korral juuksurisse:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh aasta parima kommentaari eest. :) Ma loodan aint, et su juuksur ei soovita mul minna juukseid lõikama - kuigi hädasti oleks tarvis küll. ;)

      Delete
  4. Ma eluaeg pea alaspidi föönitanud, kuidagi mugavam lasta sele protseduuri ajal peal puhata lasta :D
    Ma kasutan veel seda nippi, et seitli juurest föönitan vastu kasvu ehk võtan kihi juukseid ühelt poolt seitlit ning kuivatan nad fööniga teisele poole, see tõstab ka juukseid väga palju, seda aga teen püsti ikka :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olen ka üritanud teiselt poolt föönitada, aga no mul libisevad kõik juuksed sõrmede vahelt. Saamatu noh. :)

      Delete