Tuesday, October 27, 2015

We have a baby!

Blogijate seas on üks kirjaneitsi (ei, see pole Mallukas), kellele meeldib panna postitustele selliseid pealkirju, mis lausa sunnivad avama. Tavaliselt on postitus ise kõike muud kui huvitav pealkiri, seega tüng missugune. Ma ei tea, miks inimesed nii teevad, aga ma proovisin kah. Kes tuli siia lootusega, et pealkiri reedab sisu? :D

Tegelikult käisin ma mõned nädalad tagasi uhiuut inimest pildistamas. Mul pole sellist võimalust varem ette tulnud, ning otsustasin, et alustuseks üritan pildile saada vaikses rütmis tiksuva pereelu. Ning kui aega jääb üle, siis proovida lavastusi. Mnjah, lavastustest ei tulnud mul suurt välja. Mis siis, et mul on kaks last endal, tekkis selline tunne, et kui ma beebit liigutan, läheb ta katki, appiii!

Sellegipoolest ma arvan, et kodused pildid tulid päris toredad ja tean, et pere jäi rahule. Mina olen eriti rahul ja tänulik, et nad selle võimaluse mulle andsid. :)

Piltidel on värske, kõigest kahenädalane Tuule ja ülejäänud Ojasood. ❤


















PS Retuuside teema tuleb järgmises postituses. :D Kuidas teile meeldivad minu esimesed beebipildid?

Jaanika 




22 Responses to “We have a baby!”

  1. Mulle meeldib pealkirjandus. Veider, et just tunnike tagasi lõbustasin Meisit pealkirjadega, mida omal ajal Delfi meelelahutusportaali panin ja mida peeti liiga siivutuks :) Isegi, kui pealkiri on kerge tüng, paneb ta lõpuks muigama :) Imeilusad pildid.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma arvan, et Delfile sobivad huvitavad pealkirjad suurepäraselt. :D

      Aitäh!

      Delete
  2. Marimelli mõtled? :-D

    ReplyDelete
  3. Imeilusad pildid! Ja mulle meeldivad alati koduses keskkonnas või looduses tehtud pildid rohkem, sest on siiramad ja ehtsatest emotsioonidest tulvil.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulle ka väga meeldib see idee. Ja nagu näha, siis õnnestus. :) Aitäh!

      Delete
  4. Mulle meeldib pealkirjadega vigurdamine, selles mõttes, et kui loen uudiseid, siis ma alati vaatan, kuidas uudiseid pealkirjastatakse. 90% juhtudest on pealkiri palju suurem kui uudis või siis kohe paneb klikkima, sest noh uudishimu tapab ja siis vihastan end surnuks, et ma ju tean, et selliste pealkirjade taga tavaliselt uudist kui sellist pole.
    Aga ma tahan ka teada, kes on see kirjaneitsi, kellest sa räägid?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuna ma hakkan liiga kergelt selliste postituste peale vihastama, siis hetkel keeldun seda blogi avamast. :)

      Ei hakka nime nimetama, ta tundub üsna õrnake teine. Kuid ehk oled teda märganud blogipostituste reklaamimise grupis.

      Delete
  5. Üliarmsad pildid :) Mul on ka lähiajal ideeliselt sellise väikese ilmaime pildistamine ees, saaks nüüd vaid nohust jagu :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh. :)

      Ma olen täiesti õnneseen, sest pole KORDAGI jäänud sel sügisel haigeks. Kõik teised põevad juba mitmendat korda. Soojad kallid ja saa ruttu terveks!

      Delete
  6. Su pildid on meganunnud! Selliste koduste eriliste hetkede püüdmine on miljon korda vingem kui lavastused. Minu isiklik arvamus. Ja vot see on asi, mida ma teeks meeleldi :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww aitäh. :) Tead nii lahe oli nendega seal aega veeta ja hiljem vaadata tehtud pilte üle. :)

      Delete
  7. jaa,väga armsad pildid! Kui sa oleks lähemal, siis võiksid minu põnnist ka selliseid pilte teha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, Liis! Ma tuleks suurima heameelega teile külla koos kaameraga. ;)

      Delete
  8. Üliilusad ja siirad pildid tõesti :)

    ReplyDelete
  9. Täitsa tasemel pildid! Julgeks sind endagi juurde pildistama lasta ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. See oli küll nüüd üks ütlemata armas kommentaar. Ma tänan sind. :)

      Delete
  10. Mulle ka nii väga meeldivad. Kodused ja soojad!

    ReplyDelete