Thursday, October 08, 2015

UUS! Bourjois Air MAT jumestuskreem

Ma ei ole suur uudistoodete ostja, sest palju kavalam on lasta teistel enne proovida ja alles seejärel langetada otsus (aitäh, ilublogijad). Viimati poes käies viskasin korvi täiesti verivärske Bourjous' jumestuskreemi, mis andis tõuke ostmiseks kõigest peale käele proovimist. 

Miks? Jumestuskreemi laiali hajutades jäi koheselt silma toote suurepärane katmisvõime, ning kuna hetkel oli sel 30% allahindlus, siis pole raske arvata, miks ma Bourjois Air MAT' valisin.

Alles täna, kui ma hakkasin seda postitust ette valmistama, uurisin lähemalt, mida Bourjois' uus jumestuskreem pakub. Air MAT peaks jätma kerge ja mati lõpptulemuse, ilma maski efektita. Jumestuskreem on keskmise katvusega ja varieerub 8 erineva tooni vahel - 2 heledat, 5 keskmist ja 1 vahemeretoonis nahale.



Minu valikuks sai õrnalt roosaka alatooniga 01 Ivoire rose, mis tundus poevalguses veidi heledam, kui hiljem kodus proovides. Kandes toodet näole, tuleb tegutseda kiiremini, kui näiteks Healthy Mixi ja Flower Perfectioni puhul, mis on tunduvalt kreemjamad. Ehk, siis kasutamismugavus on pisut kehvem, kuid ma usun, et kõik on harjutamise taga kinni. 

Tulemus jääb üsna loomulik ja matt, ning tõepoolest ei meenutanud see mingitki moodi maski. Päeva jooksul püsis nahk matina pikalt ja alles mõne aja mõõdudes täheldasin kerget läiget, mis on mu rasuse naha puhul loomulik. Kuid see oli nii tühine ja pigem jättis mulje, kui loomulikust särast. Ma ei pidanud lisama puudrit.

Veidi ettevaatlikud peaksid olema kuiva naha omanikud, sest jumestuskreem kipub tükki jääma nahale, kus on kuiva laigud. Sel moel toob aga jumestuskreem iluvead veelgi rohkem välja.

Kokkuvõttes olen rahul enda esimese matistava jumestuskreemiga. Kuigi peale kandmise käppa saamisega läheb mul veel harjutamist, siis tulemus on kindlasti seda pingutust väärt. Küll Bourjois oskab ikka häid jumekaid teha.

Muuseas mulle jubedalt meeldis Air MAT' pudeli kujundus, mis näeb välja nagu ma oleks selle eest 50 € välja käinud, mitte 15. :)

Avastasin, et Bourjois Eesti lehel on hetkel käimas auhinnaloos, kus saab võita uue Bourjois Air MAT jumestuskreemi. Osa saab võtta - SIIN!

Jaanika




8 Responses to “UUS! Bourjois Air MAT jumestuskreem”

  1. Tuub näeb tõesti väga hea välja.:) Mulle ilmselt hästi ei sobiks, kuna nahk kaldub viimasel ajal taas kuivaks muutuma.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onju. :) Enne, kui mõtte maha matad, ehk saad kuskilt testri proovimiseks!

      Delete
  2. ma olen bourjois jumekate fänn, aga mulle vist nii matt tulemus ei meeldiks. mul kuiv nahk ja ma väldin neid matte jumestuskreeme kui võimalik :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma saan täiesti aru su mõttest, aga Air Mat võib sind üllatada. :D Ma eile proovisin seda kohe peale kreemi kandmist ja tulemus jäi palju parem. :)

      Delete
  3. Minul on eelnevalt olnud Bourjois Flower Perfection jumestuskreem, kuid nüüd soetasin olude sunnil Air Mat'i (loe: Flower Perfection läks tootmisest maha ja midagi oli vaja osta :D) Ma pean ütlema, et olen ausaltöeldes natukene pettunud selles uues jumestuskreemis. Flower Perfectionit oli tõepoolest lihtsam hajutada, kuna ta oli kreemjama koostisega ning ka toonivalik oli minu meelest kuidagi parem. Praegune Air Mat toonis 04 Beige on mu nahale täpselt õige toon, kuid temas on liiga palju kollakat alatooni. Katvus on muidugi imehea ja ka minu rasune nahk püsib pikalt matt :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul esimene hetk oli ka meeeeh, see pole ju üldse nii hea kui Bourjois tavaliselt. :D Viimane kord tegin nii, et panin kreemi näkku ja kohe jumeka peale, oli palju lihtsam hajutada. Proovisin ka veel nii, et tegin kõigepealt lauba, siis põsed, lõua jne. Ja lõpus siis hajutasin kõik kokku. Märkasin, et seda jumeat saab mõnuga pikalt hajutada, ei hakka pintslisse ära kaduma. Ma loodan, et sulle veel hakkab meeldima :D

      Delete
  4. Sa oled ikka nii ilus!:) Tume juuksevärv sobib sulle nii hästi!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olin juba napilt värvieemaldust tegemas, aga otsustasin, et jään veel mõneks ajaks tumedaks. :) Aitäh sulle, nii armas. :)

      Delete