Tuesday, October 06, 2015

Random thoughts

Nii tore, et lapsed käivad trennis, sest siis jäävad nad õhtul silmapilkselt magama.
 
I am glad my girls have an after school activity. They fall alseep immediately those days.

☕☕☕

Kairi jagas minuga enda nippi, kuidas saada igaks päevaks rohkem energiat ja see on imelihtne - tuleb proovida naistele mõeldud multivitamiine. Tahan proovida!

My blogger friend shared good news how she got her energy back with natural multivitamins. Gosh, how I need those also. 

☕☕☕

Otsus lõpetada mõneks ajaks trenni tegemine tuli sellest, et see ajas mind tohutult sööma. Kuna eesmärgiks on hetkel kaalu langetamine, siis parem käin 3-4 nädalas jalutamas, kui see, et söön rohkem kui tavaliselt ja kaal seisab paigal.

I decided to take a break with physical activity due to getting enourmous appetite. My goal right now is to loose weight, so I will continue with walks around few times a week. 

☕☕☕

Mõtlen, et kas lapsed (pigem käib küsimus vanemate pihta) peaksid sünnipäevakutse andma paar päeva enne pidu või pikemalt ette. Mulle ei meeldi sellised ootamatud pakkumised, seega Anete kutsed lähevad teele vähemalt nädal varem.

I am thinking if it's ok that kids (more like their parents) give out their birthday invitations few days before the event or should the time be longer. We decided that one week before is enough. 

☕☕☕

Aias on kasvamas viimased daaliad ja pean aru, kas neid kasutada, kui teen toas järgmiseks blogi postituseks pilte.

There are last flowers growing in the garden and I am not sure if I should use them for taking photos for my next blog post. 

☕☕☕

Katre kirjutas mulle armsa komplimendi ja see tegi mu tuju heaks.

I got a nice compliment to my photo and it made me feel great. 

☕☕☕

Käisin ühte imearmsat beebit ja ta pere pildistamas, ning otsustasin, et ootan nädala lõpuni kuni pilte töötlema hakkan. Kuuldavasti pidi olema vanu pilte parem töödelda kui verivärskeid.

I had a chance to take pictures of a newborn baby and her family and I am going to wait until the end of week to edit the pictures. I read from one photography page that it's better to wait. 

☕☕☕

Ma ei ole tahtnud enam jalutamas käies pildistada. Pidevalt olin nina vastu kaamerat, teised pidid mu järgi ootama ja ma ei suutnud sel moel värskes õhus jalutuskäiku piisavalt nautida. 

I lost my appetite to take pictures when we go on walks. Mostly cause it makes me stuck to my camera, others have to wait for me and I never could enjoy the walk in fresh air as much as I wanted.

☕☕☕

Jumal tänatud, et ma Eestis ei ela, muidu vaataksin kolm tundi järjest SNKT. Kuigi tegelikult ajab kurjaks, et ma pean nii kaua ootama kuni videosid näen - nimelt välismaal pole võimalik neid TV3 lehelt vaadata. Keegi tore inimene võiks kibekiirelt youtube' lisada.

Thank god I don't live in Estonia, otherwise I would watch YFSF for three hours! 

☕☕☕

Ehh, kiri kooli juhatajalt. Koolis levib kassihaigus. Jeerum, see on ju tohutult nakkav.

Yaiks, I just got letter from the school's principal. Something about the super infectious cat disease.

☕☕☕

Minu Bio2You palsam sai otsa. Millise loodusliku palsami peaksin nüüd soetama. Tundub, et tavaline poe oma, mida kasutan, ajab mu peanaha taas sügelema. 

I ran out of my natural Bio2You hair conditioner and the one that I am using right now is from regular store and it's making my head's skin itchy. What natural conditioner should I buy? I think I will order from iHerb, they have such a good range of different products. Not to forget the great price.

☕☕☕

Mõtlen, kas peaksin kirjutama lühemad pulmapostitused. Eilne postitus kogus nii nukralt vähe tagasisidet, et hakkasin kahtlema enda oskuses teha head postitust. Sellegipoolest aitäh teile tagasiside eest!

I am thinking that maybe I should make shorter wedding posts. Yesterday's post got so few feedback that I am starting to doubt my powers in making a good post. But still I am grateful for everyone who gave it a thumbs up! 

☕☕☕

Mõtlen, et tahaks teada kellegi teise mõtteid - seega Britt, Kairi ja Katre, palun pange need kirja. Ilus palun, aitäh palun. :)


Jaanika




20 Responses to “Random thoughts”

  1. kassihaigus ei ole üldsegi nii nakkav, lapsel oli paar aastat tagasi. sain mingi spetskreemi määrimiseks aga mingit kiilaks ajamist, karantiini jms polnud. aga pulmateema on selline, et keda huvitab ja keda mitte. mina ei viitsinud oma pulmi eriti korraldada ega mõelda mingitele spetsfotograafidele ja sessioonidele ja lilleseadetele ja peokohtadele. tegin kõik kodus, sõber oli organiseerija, vanaemad-ämmad tegid salatid ja külmlaua. no ei ole lihtsalt minu teema :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oled kindel, et pole nii nakkav? Minu elukaaslane sai selle trennist ja ta pidi vähemalt kuu aega selle tõttu kodus olema. Muidugi ajad olid siis teised, ja ma ei kujuta ette, mis ravimeid sel ajal kasutati. Mu tütre rühmakaaslane oli samamoodi päris pikalt tubane, et mitte teisi nakatada.

      Haha.. tead, kui mul poleks olnud backup tiimi, siis võibolla oleks ise samasuguse peo korraldanud. Mis siis, et mina olen siinsetest ainus, kellele maitseb kartulisalat. :D

      Delete
    2. Ahhh? Kuu aega kodus ja karantiin? Mul on kassihaigus mitu korda olnud. St kui korra saad siis jääb verre ja aegajalt võibki uuesti välja lüüa. Ei kästud mul end kusagil varjata ega olla. Kreemitasin usinalt iga päev ning elasin tavalist elu edasi. Ja ei ole minu kassid ka minult seda saanud, kui endal välja löönud on. :D

      Delete
    3. Ma olen pakkunud hoiukodu kassipoegadele, kel oli see haigus ja õnneks meie pere pääsest sellest. Pakun, et kui koolis sellest teada saadakse, siis ollakse üsna ettevaatlikud. See, et lasteaeda ei lubatud enne teatud aega minna, oli arsti poolt määratud.

      Delete
  2. Mõnus postitus. Paluks selliseid iga päev :) Laste sünnipäevast. Hiljuti ärkasin laupäeval üles selle peale, et mulle saadeti sõnum, et mu laps on samal päeval sünnipäevale kutsutud. Hmm. See tekitas minus küsimusi: kas kõik ütlesid ära ja mu laps oli viimane, keda kutsuda? Kust ma kingituse saan? Miks ma saan kutse samal päeval? Ja alguses ma mõtlesin, et ei saada oma last sünnipäevale, kuid siis ma mõtlesin, et tegelikult ma ei tea põhjust, miks ta viimasel minutil kutsuti ja oleks isekas teda mitte sünnipäevale saata, sest ta ise tahaks minna. Niisiis ma saatsin ta sünnipäevale, leidsin kiiruga kingi ja lõpuks küsisin viisakalt, et milles asi. Tuli välja, et nendel oli korraldamisega nii kiire, et tõesti osad kutsed ununesid. Ja siis ma mõtlesin, et olen ise ka vahel tuisupea. Kuid kutsed saadan reeglina kaks nädalat varem. Meil oli kaks aastat tagasi katastroof, kui ma saatsin kutsed välja posti teel ja need ei jõudnud kohale. Renel oli üks külaline. Kuid ta ise oli väga rõõmus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa oled nii armas ja mõistlik, et tegid endast kõik, et laps peole jõuaks. Ma usun, et sünnipäevalaps oli selle väga õnnelik. Ja rääkides sünnipäevadest ja külalistest, siis mina olen pidanud ühe lapse sünnipäeva sel moel, et ei tulnud mitte keegi kutsututest. Mis siis, et lauad olid lookas ja meie ootel. Lõpuks surfasin fb ringi ja vaatasin, keda kutsuda ja tuli meelde, et olin rumala peaga ühe kutse jätnud saatmata ja see inimene tuligi kohale. Meil oli väga lõbus. :)

      Delete
    2. Kusjuures ma edasitasin ka ühe sünnipäevakutse oma poisi peole alles mõned tunnid enne pidu. Teised olid saanud üle nädala varem juba kätte. Lihtsalt meile kolis uus naaber ning kuna me alles olime tuttavaks saanud, ei osanud varem selle peale tulla, et kutsuda. Aga kuna enne sünnipäeva käisime väga tihedalt naabri ja tema lastega läbi, tekkis äkkmõte nemad ka külla kutsuda. Käisin ukse taga viisakalt küsimas, et ehk sooviksid nemad ka õhtul seltsi tulla ja kingi osas ütlesin kohe, et see pole üldse oluline. Lihtsalt mõtlesin, et kuna lapsed omavahel juba sõbrad ja teisi naabreid ka päris mitu, siis hea võimalus meil ka omavahel rohkem tuttavaks saada. :)

      Delete
  3. Minule väga meeldis su pulmapostitus, ära tee lühemaid :) pretty please!

    ReplyDelete
  4. Eilne pulmapostitus oli väga tore, kuid mugavamaks lugemiseks võiks edaspidi olla kõigepealt postitus ühes keeles ja siis teises, mitte vaheldumisi lõikudena. Nii peab ikka pidevalt silmad üle laskma ka ingliskeelsest tekstist, et mitte kogemata vahele jätta eestikeelset osa. Või siis kasvõi pikemate osadena jupitada (ühe pildini, siis teiseni jne). Pikkade postituste vastu pole midagi, mõnus lugeda kohe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi aitäh, võtan seda kindlasti arvesse!

      Delete
  5. Mina loen ka pulmadest hea meelega! :)

    ReplyDelete
  6. Välismaal elades saab tv3playd vaadata siis kui arvutisse hola.org tõmmata.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa. Google Chrome-il on võimalik tõmmata lisaäpp Hola. Mina vaatan sellega nt X-factorit nüüd, varem pidin ka vaid youtube lõikudega leppima. Nüüd saan isegi otse saateid vaadata :)

      Delete
    2. Hola töötab tõepoolest hästi. Mu ema kasutab seda Soomes. Ainult err on kuidagi niimoodi üles ehitatud, et isegi Hola ei suuda sellest läbi närida :)

      Delete
    3. Aitäh, et tõite mind pimedast keskajast välja. Mul on veel teisigi saateid, mida Tv3 play pealt huviga vaataks. :)

      Delete
  7. väga huvitav postitus, teen ka selle millalgi ära:)

    ReplyDelete