Monday, October 12, 2015

Hurraa, meil on sünnipäev

Ma ei tea, olen vist maailma rumalaim ema, sest hakkasin sõrmedel arvutama, kui vanaks mu tütar saab. Tundub, et hetkel on ainus number, millest teadlik olen, mu enda vanus ja, kui paari kuu pärast digimuutub see kolmeks ja nulliks, siis unustan ka selle.. täiesti kogemata.

Olgu öeldud, et suutsin kenasti arvutada välja, et Anete saab üheksa aastaseks. Nimelt matemaatikaga on mul alati sõbralikumad suhted olnud, kui mäletamisega. 

Nagu ikka kordub igal aastal sama lugu - mida tütrele sünnipäevaks kinkida. Õnneks aastatega on ta hakanud meile esitama kindlaid soove, mille üle on mul tohutult hea meel. Veel rohkem ootan seda aega, kui se va krõbisev või pangaülekanne on ta ainsaks sooviks. Mis üldse ei tähenda, et ma jätaks talle käeskatsutava kingi ostmata.

Sel aastal oli Anete sooviks saada uut Pet Shopi maja. Kahjuks on LPS mänguasjad siin turul täiesti out, ning poeriiulis võis leida ainult üksikuid pisikesi petshoppe, mis üldsegi ei meenuta neid armsaid mänguasju, mis nad alguses olid.

Anete andis meile vabad käed, ning sellepärast mõtlesime talle teha kingikasti koos erineva nänniga.





♡ Lego Friends
♡ haldja raamat
♡ pehme Furby
♡ üllatusmuna
♡ Yoohoo Friends
♡ kummikommi burgerid
♡ šokolaadimündid
♡ juukseklambrid
♡ hambatops
♡ šokolaadisüdamed




♡ LPS komplekt
♡ Milka šokolaadid
♡ Minnie pastillid
♡ Laste närimiskumm
♡ Mõmmi kleepsud
♡ Pastakas



Minu eriliseks lemmikuks on see roosa hambapildiga topsike, kuhu Anete saab kõik oma piimakikud koguda. No, kas pole armas! :) Homme peale kooli saab tütar enda sünnipäevakarbi koos rohkete õnnitlustega ja laupäeval tähistame pitsarestoranis koolikaaslastega sünnipäeva.

Mida olete teie enda samavanustele tütardele sünnipäevaks kinkinud?

Jaanika




8 Responses to “Hurraa, meil on sünnipäev”

  1. Nii armas kingitus! Mul poleks ka täiskasvanuna sellise vastu mitte kui midagi :D

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Ma ei sa vastu vaielda, sest mu 9-aastase elu on päris hea. :D

      Delete
  3. Monster High oli in, Pet Shopid ka.... selles vanuses sai tehtud Barbie tort - see, mille seelik on tort ja sees nukk :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kas tegid ise või ostsid? :) Ma tahaks jubedalt seda kunagi ette võtta!

      Delete
  4. Oh, hea teada, et Legod ja Petshopid ka 9 aastastele peale lähevad, mitte ei rända pärast aastat keldrisse.
    Palju õnne preilile ja emmele ka, ilusa ja targa inimese oled kasvatanud :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi aitäh, Kätlin!

      Mu tütar on üsna lapsemeelne ja talle meeldib kõik seoses petshoppidega. Tegi vahepeal ise neid videosid, samasuguseid, mis on youtube's. :)

      Delete