Monday, October 19, 2015

DIY projekt - tulge osalema!

Ma ei tea, kuidas teiega on, kuid mina olen üks kohutav hamster. Kogun endale asju, ei kasuta neid lõpuni, ning mingi aeg hakkavad need mind häirima ja viskan prügikasti. Hetkel ongi selline lugu, et mul on kolm sahtlitäit erinevaid DIY vajalikke vidinaid, kuid ma ei ole viitsinud/ tahtnud/ kohe üldse viitsinud nendega midagi ette võtta.

Esiteks on see minu meelest täitsa kole käsitööpoodide nuumamine. Siis, kui on suur tuhin midagi teha, ostan kokku rohkelt kõike, et mitte kunagi kasutada neid lõpuni (või üldse kasutada). Teiseks on DIY eesmärgiks ju ka mingismõttes taaskasutamine - näiteks teed vanadest moosipurkidest küünlahoidjad jne. Ehk siis mida ma tahan kokkuvõttes öelda on see, et igasugune isetegemine kaotab minu jaoks väärtuse, kui selleks kujuneb ainult üks tohutu shoppamine.

Võtan ette ühenädalase väljakutse kasutada olemasolevaid, või tasuta saadavaid elemente, et teha DIY projekt või lausa mitu. Kutsun teidki sellest osa võtma, sest tegelikult on kodus nokitsemine väga mõnus ja rahustav - kui just liimipüstolit ei pea kasutama, sel juhul on vähemalt minul ärritus garanteeritud. :)

Järgmisel esmaspäeval avaldan teile enda projekti, ning lisaks näitan kõikide teie töid, kes need mulle saatsid. Juures võiks olla kirjeldus, miks valmis selline töö ja, kuid kade pole, siis ka juhend.

Siin on teile vihjed asjadest, mis on täiesti tasuta, VÕI igapäevased materjalid kodust, VÕI niisama kodus vedelevad/ tekkivad materjalid:
- oksad
- lehed
- kivid
- tõrud
- kastanid
- jahu
- sool
- tärklis
- purgid
- pudelid
- CD plaadid
- pakkekarbid
- ajalehed

Loodan, et saite inspiratsiooni lõpetada pooleliolevad DIY tööd või alustada uutega, igatahes minu pea on mõtteid täis. :) Tuletan veel meelde, et jõulud pole enam kaugel, ja selle asemel, et nuumata kaupmeest, on võimalik üllatada enda lähedasi ühe sooja ja arma isetehtud kingitusega. 

Ootan teie kirju inloveinljubljana@gmail.com.

Jaanika




3 Responses to “DIY projekt - tulge osalema!”

  1. Kui siin juba jõuludest juttu tuli, siis eelmine aasta Tartu ülikooli tudengid kutsusid inimesi üles ise jõulukinke meisterdama ja tegid ka blogi: http://teeisekingitus.blogspot.com.ee/
    Kuna blogi sai päris menukaks, siis jagavad nad siiamaani nippe. Kui menüüst valida kinginipid, siis sealt võib erinevaid ideid leida jõulukingitusteks. Minu meelest on seal täitsa lahedaid mõtteid.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, kui lahe idee. Piilun blogisse, aitäh!

      Delete
  2. Ahh !? :D alles nüüd avastasin, aga tegelikult leidub mu blogis mitu hiljutist postitust, mis olen teinud viimasel kuul ja enamus asjadest (või meitserdusasju, lõngajääke) on juba kodus olemas olnud :)

    ReplyDelete