Tuesday, October 06, 2015

Babe shampoonide ABC + üks pudel lugejale

Mul on au olnud proovida erinevaid Laboratorios Babe tooteid ja siiani olen enamike kehahooldustoodetega ülimalt rahul olnud. Alates selle aasta alguses, kui mulle saadeti proovimiseks Stop Akn sari, olen kaelani Babe lõksus olnud ning tellinud neid kvaliteetseid ja õrnu tooteid üha uuesti.

Peale Stop Akn sarja, olen nüüdseks endale muretsenud ka kõik Babe shampoonid. Tänu neile olen veelgi rohkem puhaste ja igasuguste tundmatute lisaainete vabade toodete usku. Juhul, kui olete mõelnud endalegi apteegitooteid ja just Babe shampoone osta, mõtlesin panna kirja, millist võiksite valida ja milline on nende shampoonide mõju teie juustele ja peanahale.


Kõõmavastane shampoon rasustele juustele


Shampoon (pH 5,0) reguleerib kõõma teket ja rasueritust. Sobib kasutamiseks nii kuiva kui rasuse kõõma puhul, sobib seborröa puhul abistavaks vahendiks, soodustab peanaha tervenemist, leevendab peanaha sügelust, on kerge antibakteriaalse ja seenevastaste omadusega. Shampoon ei sisalda õli, on hüpoallergeenne ja parabeeni vaba. 

Minu kogemus (ja peanahk ütleb), et kõõm kaob juba esimesel kasutuskorral. Pakun, et minu puhul oli tegemist peanaha tundlikkuse ja kuivusega ning tavapoe shampoonid tegid olukorra hullemaks. Shampooni on kerge kasutada, sest vahutab pigem rohkem kui vähem. Samas mitte nii nagu poetooted. Juuksed jäävad peale pesu siidiseks ja ma saan peale pesu kaks päeva hakkama. See on minu õhukeste juustega, mis lähevad kergesti rasvaseks, väga suureks plussiks.



Shampoon rasustele juustele


Shampoon (pH 5,5) reguleerib peanaha rasueritust, hoiab juuksed kauem puhtana, tagab juuste kohevuse, elastsuse ja terve väljanägemise, mõjub tervistavalt peanahale, tugevdab juukseid. Shampoon on parabeeni vaba ja hüpoallergeenne. 

Kasutamise poolest meenutab kõõmavastast shampooni ja sobib suurepäraselt igapäevaseks pesuks. Sisalduselt on toode veidi paksem. Jällegi, toode hoiab mu peanaha pikemalt puhtana ja kõõma ei teki.








Eriti õrn shampoon



Shampoon (pH 5,5) puhastab, niisutab ja pehmendab juukseid, taastab välismõjude poolt kahjustunud juuksekiud. Shampoon sisaldab juuksepalsameid, muudab juuksed kergesti kammitavaks, võtab ära peanaha sügeluse ja pingultunde, sobib kasutamiseks kombineeritult koos ravishampooniga. On igapäevaseks kasutamiseks kõikidele juuksetüüpidele. 

See on minu absoluutne lemmik! Juuksed on peale pesu mõnusalt kammitavad, isegi kui ei lisa palsamit. Nimelt tootes on see juba olemas. Keskmise vahutamisega shampoon on puhaste koostisosadega, mis hoiab peanaha kõõmavaba. Eriti õrna shampooniga pestes pean küll tihedamalt juukseid pesema, võrreldes eelmise kahe shampooniga.




Juuste väljalangemise vastane shampoon

Shampoon (pH 5,5) aitab vältida juuste väljalangemist, stimuleerib juuksekasvu, toimib juuksejuure tasandil, muudab juuksed tugevamaks. Reguleerib rasuehitust, on abistava vahendina seborröa korral. Soodustab peanaha vereringet ja hapnikuvarustust. Shampoon on mõeldud kasutamiseks juuste hooajalise ja paikse väljalangemise korral. On parabeeni vaba ja hüpoallergeenne.

Minu kogemusel sobib see shampoon pigem ravishampooniks. Vahutab minimaalselt ja veidi raske on rasuse peanahaga shampooni igapäevaselt kasutada. Kasutasin toodet koos losjooniga, mis aitab taastada juuksekasvu. Kahjuks ma kuuri ei lõpetanud, kuna losjoon tegi iga kord mu juuksed raskemaks. Samas peale lühikest aega oli näha beebijuuste kasvu ning mu juukseid langes peast palju vähem. Sellepärast soovitangi seda toodet just neile, kes suures hädas mõne haigusega, mis tingib juustekadu või väljalangemist.

Eriti mahe shampoon


  
Lastele mõeldud shampoon (pH 7,0). Puhastab õrnalt peanaha ja juuksed, annab juustele pehmuse ja läike. Toidab ja niisutab juuksejuurest alates, kaitseb imikute ja laste peanahka, pisaratevaba.

Minu kahe tütre absoluutne lemmikshampoon! Toodet kulub igal korral üliväike kogus, mis vahutab peas kergelt. Kui mõni vahutups läheb silma, pole see kibe. Peale pesu on juuksed kergesti kammitavad. Proovisin ka enda juustel, kuid minu jaoks on see liiga õrn.







Mul on hea meel ühele lugejale loosida Laboratorios Babe shampoon, kas:

Babe kõõmavastane shampoon rasustele juustele
Babe shampoon rasustele juustele
Babe eriti õrn shampoon
Babe eriti mahe shampoon 

Osalemiseks kirjuta, millist shampooni sooviksid ja, kui tahad, kirjuta ka miks. Ja, kui sa pole veel Laboratorios Babe jälgija, võid visata neile ka laigi SIIN. Võitja teatan reedel 09.10.15.

Jaanika




31 Responses to “Babe shampoonide ABC + üks pudel lugejale”

  1. Mina tahaksin Babe eriti õrna shampooni, kuna minu juuksed on natuke nõudlikumad ning poelettide omi eriti ei talu.

    ReplyDelete
  2. No nii raske valik - kas rasustele juustele või eriti õrn. Ma võtaks mõlemad, võid kohe posti panna! :D

    Tegelikult pane mind rasustele juustele mõeldud shampooniloosi kirja, ega need juuksed iseenesest palja veega puhtaks ei lähe! :D

    ReplyDelete
  3. Olen vahel mõelnud, et peaks poest ostetavad šampoonid vahetama apteegis müüdate vastu. Valik on päris lai ning ei ole osanud kuidagi valida. Siis ongi jäänud ostmata ning poe šampoonidega edasi pesnud.
    Sinu blogist olen hea ülevaate saanud Babe toodete kohta ning julgen kindlal sammul apteeki just Babe sarja šampooni järgi minna.
    Kui loosiõnn naeratb, siis minu juustele sobiks Babe eriti õrn šampoon.

    Päikest! :)

    ReplyDelete
  4. Sooviksin shampooni rasustele juustele, sest just need mul on, juuksed muutuvad kiirelt raskeks ning rasuseks ja prooviks hea meelega miskit, mis suurendaks peapesude vahelist aega :)

    ReplyDelete
  5. Eriti õrn shampoon sobiks ilmselt minu kahus juustele kõige paremini. Olen ammu õige sbampooni otsinguil ja Babe on mind samuti oma AKN sarjaga võlunud. Prooviks hea meelega ka nende shampooni

    ReplyDelete
  6. mina prooviks eriti õrna šampooni. olen aastaid sama nn ökošampooni kasutanud ja juuksed on veidi tuhmimaks muutunud - viimane aeg midagi uut proovida. samas on peanahk õrna tootega hellaks tehtud - keemiavärki ei talu üldse, samas on ka mõni ökošampoon täiesti sobimatuks minu puhul osutunud. muidu meeldib mulle Babe üsnagi, eriti nende ureaga kehakreem.

    Maiki

    ReplyDelete
  7. Sooviksin proovida Babe eriti õrna šampooni, sest see sobiks mu juustele ilmselt kõige paremini :)

    ReplyDelete
  8. Sooviks proovida Babe kõõmavastane shampoon rasustele juustele

    ReplyDelete
  9. Eriti õrna shampooni sooviks proovida, kuna mu juukseotsad on veidi katkised.

    ReplyDelete
  10. Hea meelega prooviks kõõmavastast shampooni :)

    ReplyDelete
  11. Sooviks proovida Babe kõõmavastasr shampooni rasustele juustele, sest ma ei ole veel leidnud enda jaoks shampooni, mis oleks aidanud minu rasuseid juukseid kontrolli all hoida või paremaks muuta. :)

    ReplyDelete
  12. Mina tahaks proovida Babe eriti õrna shampooni. Juuksed ei ole nii terved ja ilusad kui varem ning katsetan muudkui erinevaid tooteid aga üksi pole veel soovitud tulemust andnud. Loodan, et üks korralik Bebe toode seda lõpuks teeb.

    ReplyDelete
  13. Eriti õrn shampoon kõlab küll hästi ja tore oleks vahelduseks Macadamiale midagi uut proovida. :)

    ReplyDelete
  14. Sooviks rasuste juuste shampooni. Peale kolmandat sünnitust on koguaeg juuksed rasused, ilmselt midagi kehas muutus ja ei ole veel paika loksunud

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mina sooviksin väga kõõmashampooni mehele, kuna oleme katsetanud nii poe kui ka apteegi oma, siiamaani pole sobivat leidnud kahjuks. Tuleb nagu lund peast, ja peanahk ka kuivavõitu. Loodame õnnele, et saaks selle ära proovida!

      Delete
  15. Sooviks kõõmavastast šampooni rasustele juustele, kuna viimasel ajal olen pidevalt hädas sügeleva ja kiirelt rasuseks muutuva peanahaga :)

    Kristel

    ReplyDelete
  16. Babe eriti mahe shampoon oleks hea lapsele võita :) Pole enne selle firma tooteid proovinud aga tahaks proovida küll

    ReplyDelete
  17. Mina sooviksin väga mehele kõõmavastast shampooni,kuna oleme katsetanud nii poe kui ka ühte apteegi oma,aga siiamaani pole sobivat leidnud. Tuleb nagu lund peast ja peanahk ka kuiva võitu. Kindlasti oleks rõõmus. Kui saaksime selle ära proovida!

    ReplyDelete
  18. Sooviksin kõõmavastast shampooni rasustele juustele

    ReplyDelete
  19. Bebe kõõmavastane shampoon rasustele juustele tuleks väga kasuks. Kuna peanahk on väga kuiv ja poe shampoonid trevad ainult asja hullemaks. Tore oleks seda shampooni proovida ja vaadata kas see aitab. :)

    ReplyDelete
  20. Kõõmavastane šampoon kuluks mu mehele ära. Osta ja osta talle neid aga ikka mingi aja pärast kõõm tagasi. Ma juba tükk aega võtan hoogu, et apteegist osta aga pole veel sinna jõudnud. Ehk nüüd ei peakski minema :)

    ReplyDelete
  21. Sooviksin proovida kõõmavastast rasustele juustele mõeldud šampooni, sest olen juba tüdinenud juuste igapäevasest (vahel isegi kaks korda päevas) pesemisest ja seni pole ükski teine pesuvahend aidanud.

    ReplyDelete
  22. Juurse väljalangemise vastane šampoon tundub täpselt see, mida mulle vaja on. Hoolimata sellest, et ma juukseid juba pea aasta aega värvinud ei ole ja hooldan õrnalt, tuleb iga kord läbi juuste tõmmates peotäiega juukseid kaasa. Imestan, et mul üldse veel midagi patsi panna on - kauaks neid nii ei jätku.

    ReplyDelete
  23. Tänu Sulle, Jaanika, olen ka mina ennast täielikult usaldanud BABE'le.
    Mu juuksed oleksid väga tänulikud eriti õrnale paile :)

    ReplyDelete
  24. Mina soovin proovida kõõmavastast šampooni rasustele juustele, sest mul tundub olevat samasugune juuksetüüp nagu sul -– õhuke ja õrn, mis ruttu rasuseks kipub minema. Viimasel ajal olen oma peanahaga kuidagi eriti kimpus olnud, läheb ikka üliruttu rasuseks ja on ärritunud. Tahaks, et mu peanahal oleks hea olla :)

    ReplyDelete
  25. Ma pole kunagi proovinud neid tooteid. Kui minul toimiks, arvan, et ostan tulevikus apteegist isegi. Mul oleks vist seda õrna vaja, samas on juuksed pigem rasused. Kõõma õnneks pole... Inga Kree

    ReplyDelete
  26. sooviksin proovida rasuste juuste šampooni. tahaksin juukseid harvemini pesta (loe: ülepäeviti), siiani pole see väga õnnestunud- juuksed tunduvad mulle endale teisel päeval liiga mustad..äkki see šampoon toimib mul ka? näopesugeeli juba ostsin Babe oma, järgmisena lähen näokreemi järele:)

    ReplyDelete
  27. Svea K.

    Mina tahaksin proovida väljalangemise vastast šampsi:). Mitte et see no1 probleem oleks, aga mulle meeldis kirjeldus mis lubas kasvatada juukseid ja elavdada vereringet peanahal. Kuna ma kunagi läksin juba Babe õnge, tänu ühele Sinu kirjutisele siis võiksin võita küll:D Eelmine kord ju ka loosiõnn ei naeratanud. Samuti läheb mulle korda toodete koostis, mida vähem keemiat seda parem.:)

    ReplyDelete
  28. Mari V.

    Sooviksin proovida Babe kõõmavastast shampooni rasustele juustele.

    ReplyDelete
  29. Mina tahaksin proovida seda eriti õrna šampooni, kuna värvisin just juuksed heledaks ( tumelillast-heledaks) siis juuksed nõuavad eriti suurt hoolitsust, niisutamist jms. Kasutan ka ravišampooni (mis ei ole veel head tulemust andnud) seega oleks hea kahte asja kombineerida ja ehk õnnestub saada hea tulemus. Küll oleks hea kui juuksed oleksid pehmed ja kammitavad :)

    ReplyDelete
  30. Helen: Sooviks kõõmavastast shampooni rasustele juustele. Lähevad ka juuksed kiiresti rasvaseks ja "luduks", sooviks proovida äkki see aitab kauem pesemata vastu pidada :) Kuna sa oled neist siin nii palju kirjutanud, siis oma kaheaastasele lasteshampooni juba apteegist ostsin :D

    ReplyDelete