Wednesday, September 23, 2015

Septembri lemmik ilutoode

Ma olen see inimene, kellele ei meeldi üllatused. Tähendab, mitte, et mulle nad üldse ei meeldiks - ma olen kergelt selgeltnägija tunnustega (nõid?) ja arvan ette ära. Pean kurvastusega tunnistama, et mu värske abikaasa on küll üritanud, kuid haledalt ebaõnnestunud mind üllatada. 

Igor teatab, et homme läheme kuhugi ja kuhu, see on üllatus. 

"Kas (minu lemmik restorani) Vovkosse?" küsin sekundipealt.

"Kas ehk teeks nii, et sa ei arva ära?" küsib ta vastu.

Hoian huuled kõvasti kinni, ja teen näo nagu see raamatulõik, mida loen üha uuesti, on maailma põnevaim.



Eelmisel kuul sain juurde mitu ülihead ilutoodet, mida ise poleks eales ostnud. Üheks neist on Schwarzkopf Silhouette Pure Formula Invisible Hold juukselakk, mille ostsin meie pulmas soenguid teinud juuksurile. Sedasama toodet kasutan nüüd igapäevaselt.

Tegelikult oli lugu selline, et pidin Ingale leidma Silhouette' losjooni, kuid oops, valikuks osutus hoopis super hold pumbaga spreilakk. Pakun, et olin netis tuhnimisest piisavalt väsinud, et ajada nimed sassi. Hetkel on mul hea meel, et nii juhtus - kuigi juuksurile valet toodet esitledes ma väga õnnelik polnud. 

Ma olin meeldivalt üllatunud, kui esimest korda Schwarzkopfi pumpspreiga juukselakki proovisin. Miskipärast oli mul mulje, et sealt tuleb korraga ämbritäis toodet - noh, et aerosool on kindlasti parem. Mulje oli petlik, sest toode lendles välja õrna pilvena ja ei kuhjunud ühte kohta. 


Nagu nimigi ütleb (super hold) on tegemist tugeva lakiga, mis püsib ilmatu kaua aega. Teine positiivne tähelepanek ilmnes siis, kui peale laki juustesse kandmist olid kiharad jätkuvalt pehmed. Puudus selline maski tunne, mis on varem teiste lakkidega tekkinud.

Lakki kasutan enda juuste fikseerimiseks peale seda, kui olen neid alt tupeerinud ja enne seda, kui lisan clip in pikendused. Spreilakiga kinnitatud juuksepikenduste lokid püsivad ideaalselt. 

Tahtsin veel kommenteerida seda, et praegu on iluhuvilistel jubedalt vedanud sellega, et salongitooted on saadaval vabalt erinevates netipoodides. Ja seda hea hinnaga! Minu Schwarzkopf Silhouette sarja toode on ostetud MyLookist, ja pakk tuli kiiresti kohale.

Ja nii juhtub, kui olen kindel, et mind ei suuda miski üllatada! Milline on teie viimane hea avastus juuksehooldus- ja viimistlusest? Milliseid netipoode eelistate?

Jaanika




6 Responses to “Septembri lemmik ilutoode”

  1. Pean lihtsalt mainima, et ma olen üllatustega seoses täpselt samasugune! Kahjuks olen ma sellega oma lähedastele omajagu pettumust valmistanud, seega püüan oma suu kinni hoida ja proovin hästi üllatunud välja paista :D aga kui kellelgi on õnnestunud mind üllatada, siis see on alati niii-iiiii äge olnud, et no kohe kahju, et ma kõik nii kähku välja nuputan..

    Juuksehooldustoodetest soetasin endale lõpuks Macadamia tooteid, mis on iiimelised! Ja juuksurist haarasin kaasa J Beverly Hillsi pähejäetava palsami, mis on ka nii hea, et mul on alati dilemma, mida kasutada - kas seda või Macadamia oma. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ootan ka seda head hetke, kui lõpuks ometi ei aima midagi. :D

      Tahaks ka jubedalt Macadamia tooteid - kust neid kõige parema hinnaga saab?

      Delete
  2. Mina olen samuti juba kaua Macadamia-sarjale truu :)
    Ja ps! See pilt tekitas mulle kohe sellise jõulutunde. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma pole kuulnud, et kellelegi Macadamia tooted ei meeldiks, nii mõistan, miks neile truu oled. :)

      Ma ei tea, kuidas see jõulutass mulle täna kätte sattus. :P

      Delete
  3. Mulle Macadamia shampoon ei meeldi ega juustele absoluutselt ei sobi :D Olen korduvalt uue võimalust andnud aga jätab juuksed mustaks. Müstika? Kõik ülejäänud shampoonid, olgu 2- või 20€-sed sellist ''nalja'' teinud pole :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okei.. ehk on sul õhuke juus? Mul on selline tore nali juhtunud eriti kangete Gliss Kuri toodega. Võib olla Macadamia on ka siis minu juuksele liiga rammus. :D

      Delete