Tuesday, September 22, 2015

Killuke päikest

Kes tunneb mind lähemalt, teab, et ma pole suurem asi kodukujundaja. Jubedalt tahaks leida endas soont muuta kodu ilusamaks, huvitavamaks, aga mu väike peakene keeldub sellistel teemadel kaasa rääkimast. Mingi hetk küll tajun, et oo-oot peaks ikka uue lahenduse leidma. Üks selline olukord tekib siis, kui mu lapsed on toonud mulle joonistatud, maalitud, kokku kleebitud pilte, mida tahan kindlasti alles hoida. Ja siis tuleb meelde, et viimati Ikeas käies suutsime KÕIK ostetud pappkastid kassasse jätta. OHE..

Rääkides laste tehtud piltidest, siis täna hommikul mulle meenus artikkel, kus soovitati samamoodi teha lastele pilte nagu nemad teevad vanematele. Miks mitte üks üllatusümbrik padja alla, mille laps saab õhtul tuduriideid otsides sealt leida. Või kasvõi sedelike sõnadega "ma armastan sind" ning pista see ta jope taskusse.

Ma olin lastele mõeldud pldi tegemist pidevalt edasi lükanud, kuid täna leidsin, et hommik on piisavalt sisutühi, et see armas üllatus lõpuks valmistada.

Pisikesest pildist sündis idee teha plakat koos sõnadega, mida liiga tihti jätan ütlemata ning hoian endale. Hetkel on küll valminud ainult üks töö vanemale lapsele, kuid varsti läheb tegemisele ka teine trükitähtedega versioon pesamunale.

Ma loodan, et selle lihtsa, kuid imearmsa pildiga suudan anda lastele mõista, kui väga ma neid armastan, ja kui palju päikest nad toovad igasse mu päeva. :')

Millal sina viimati joonistasid enda lapsele?

If I would have to describe my room right now, I could use only one word for it - papers. Since my girls were old enought to hold pencil and draw, they have made so many different pictures and a lot of them were personally for me. It is no wonder that my room is under piles of pure artwork. I decided that now is the time to show my love the way they have done it so often. The picture you can see on upper photo is my letter to my eldest daughter and I hope with every word I wrote there, she understands just how much love I have for her and how grateful I am to have her. Ofcourse there will be another picture for my younger daughter. I courage you to do the same, so that every word that didn't come out of you, would be written or drawn on the paper. Much love!


 Jaanika




8 Responses to “Killuke päikest”

  1. :D
    Nii hea mõte.
    KOHE teen ka.

    ReplyDelete
  2. No nii. See on minu õrn koht. Postitus läbi loetud ja pisarad voolavad. Ma vist olen varem vaid korra üht postitust lugedes, pisara poetanud. Ma ise õpetan lapsele käekirja, sest soovin, et tal tuleks ilus käekiri. See ka omamoodi joonistamine. Kuid otsustasin oma tütrele samalaadse asja kirjutada ja joonistada. Aga Sina ikka oskad inimestel südame lukust lahti keerata ja nii õigetel teemadel kirjutada.

    ReplyDelete
  3. Ma just täna mõtlesin, et tahaks Annule teha mingi heade soovide pildi omalt poolt. Aga siis mõtlesin, kas oleks kohatu panna sinna alla, et a'la "emme armastab sind alati?" sest noh.. tal on ju issi ka, aga kuna MINA teen, siis tahaks ikka kogu aeg endale võtta. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Issi teeb ise, ega kõike ei saa ju isside eest ära teha. :D

      Delete